Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от ролки поради намокряне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шум от ролки поради намокряне

    Възможно ли е от дъжда тези дни да съм намокрил някоя ролка на пистовия ремък,щото почна един интересен звук да се чува като на свирене при подаване на газ най вече,но докато беше суша нямаше нищо.Уж всички ролки виещи, скоро ги смених.Шума не е постоянен...почне ,спре и така.
    Марея 1,8 16V

    #2
    "Свиренето" е запазена марка на пистовите ремъци.за избягване на това:1. монтирайте пистов ремък от качествена марка.2. монтира се задължително в сервиз с проверка на усилието за натягане- има ги в Н/м данните в autodata- не е досадно преди монтажа да напомните тактично на майстора, че точно на вашия двигател трябва да се види усилието за натягането и да се провери с уред за натягане на ремъци, които имат във всеки сервиз. :D
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Kimi_Raikonen написа:
      "Свиренето" е запазена марка на пистовите ремъци.за избягване на това:1. монтирайте пистов ремък от качествена марка.2. монтира се задължително в сервиз с проверка на усилието за натягане- има ги в Н/м данните в autodata- не е досадно преди монтажа да напомните тактично на майстора, че точно на вашия двигател трябва да се види усилието за натягането и да се провери с уред за натягане на ремъци, които имат във всеки сервиз. :D
      За какво натягане с човешка намеса пишеш като сме със обтяжни ролки които си знаят работата.Не подлъгвай колегата само да се излага в сервизите.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Пак се мери усилието за натягане- предлага се в каталога на всички сервизи, които монтират ремъци да си го закупят- на 100% го има в каталога на Гудиър и Гейтс, но много сервизи си спестяват този разход- около100лв. е уреда , и ако е извън нормата се търси причината за това- няма "вечни" самонатягащи механизми, а в голяма част от фиатовите двигатели въобще ги няма, нали?! :D Нищо не пречи контрола на натягане на ремъка, другия избор е при тръгване- всички кучета от квартала- на нокти! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Kimi_Raikonen написа:
          Пак се мери усилието за натягане- предлага се в каталога на всички сервизи, които монтират ремъци да си го закупят- на 100% го има в каталога на Гудиър и Гейтс, и ако е извън нормата се търси причината за това- няма "вечни" самонатягащи механизми, а в голяма част от фиатовите двигатели въобще ги няма, нали?! :D Нищо не пречи контрола на натягане на ремъка, другия избор е при тръгване- всички кучета от квартала- на нокти! Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
          И какви ще ти бъдат действията ако новата ти обтяжна ролка ти пренатяга или недонатяга ремъка какво ще направиш много ми е интересно.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Има си позволени граници +-5% от усилието и досега не съм имал случаи с отклоненив при нова ролка, както и при 80- 90% от оригиналните втора употреба,
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Добре разбрах накъде биеш да се провери само натягането ,а не да се регулира.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Точно така! :D не забравяйте че и каналните ремъци се сменят на определен пробег, не само ангренажните и при проверка на усилието за натягане може да се установи, че ремъка е естествено износен от употреба или е увеличил размера си в следствие на разтягане(което става при прокъсване на вътрежната оплетка или под въздействие на омасляване, което го корозира много по- бързо от номиналния му срок на употреба), все пак ремъка е изчислен да работи в сухи условия, а маслата го разтягат като ластик- има случаи на негоден ремък и след 500км., само поради теч на масло по него.В сериза има и специални плоскости ламарина, с която се установяват с достатъчна точност и аксиалното изместване на ремъка- това става най- често при замени на генератора или хидравличната помпа с "подобна" от друг модел или като тя "става" и т.н. :D
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Нема се пуашиш от намокряне е сигурно И аз миналата седмица в дъждовете газих едни реки из Бургас и преди няколко дни паля сутринта колата и се чува едно съскане... викам айде пак нещо се пре***. Загасих, проверих ролките за луфт на ръка, но не мърдаха... те са и нови. След 3-4 мин тоя шум изчезна и досега не се е появил.1.4 е със самообтяжна ролка на пистовия ремък, 1.8 май също...
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар

                  Working...
                  X