Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tipo 1.6 DOHC бобина

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tipo 1.6 DOHC бобина

    Бобината на въпросното типо "цъка" отчетливо. Ефекта се появи след почистване на контактите на електронния модул и смяна на кабелните накрайници (бяха силно ръждясали и как е работило незнам). Цъкането е постоянно и не пропуска такт. Стойностите на съпротивленията на намотките е в норма. Възможна ли е пробита изолация и това да е причина за претрисане на мотора на празен ход.П.С. При палене - няма проблем. Забравяме за моноинжекционни проблеми, щото съм "имплантирал" карбуратор.

    #2
    Бобината на въпросното типо "цъка" отчетливо. Ефекта се появи след почистване на контактите на електронния модул и смяна на кабелните накрайници (бяха силно ръждясали и как е работило незнам). Цъкането е постоянно и не пропуска такт. Стойностите на съпротивленията на намотките е в норма. Възможна ли е пробита изолация и това да е причина за претрисане на мотора на празен ход.
    Това което е вероятно, е пробив вьв вторичната намотка на бубината. Това , обаче с измерване сьпротивлението на намотката не се открива! Пробива настьпва само при високо напрежение! Варианта е с проследяване на осцилограмата на вторичната верига на запалване на Осцилоскоп /Мотортестер /

    Коментар


      #3
      Значи при пробив във вторичната намотка се очаква по-ниско напрежение към свещите и не добро изгаряне. Ако е така това основателна причина ли е за настабилни обороти и претрисане на мотора.П.С. То се е видяло, че ще се сменя бобината ама все пак реших да поразровя акото. :D

      Коментар


        #4
        Случва ли се да дава "фира" този комутатор, защото от към контакти всичко е перфектно.

        Коментар

        Working...
        X