Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За антифирза на Парафлу.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За антифирза на Парафлу.

    Колеги, бях се заблудил, че антифриза на Парафлу идва само в метална опаковка.Да ама сега имам един литър в къщи, който в крайна сметка не го налях.В пластмасова опаковка, същата като повечето разпространени моторни масла на пазара.Не го налях поради една основна причина - цвета му е червен.Оригинално в охладителната системата ма Либрата цвета на антифриза беше бледо жълта.Е няма да ви казвам колко обикалях докато си намеря жълт антифриз на пазара.Взех си Парафлу, защото нали е оригинален и мислих, че е жълт, да ама НЕ!Накрая си намерих жълт антифриз.Не знам кой го беше произвел, знам само, че беше руски!
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Странно ми е какво те притеснява? Предполагам това което си взел е PARAFLU UP ( тип LONG LIFE,червен цвят) и е точно за твоята кола. http://www.flitalia.it/it/fl/content...колкото съм имал вземане-даване с PARAFLU в метална опаковка, цветът му е бил винаги СИН! Колко струваше този който взе?Това е PARAFLU 11, който сме свикнали да виждаме и струва 10.50-11 лв/л КОНЦЕНТРАТ.Другия е (пластмасовата опаковка)Двата типа антифризи май не допускаха смесване.
    Прикачени файлове
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Re: За антифирза на Парафлу.

      BO написа:
      Колеги, бях се заблудил, че антифриза на Парафлу идва само в метална опаковка.Да ама сега имам един литър в къщи, който в крайна сметка не го налях.В пластмасова опаковка, същата като повечето разпространени моторни масла на пазара.Не го налях поради една основна причина - цвета му е червен.Оригинално в охладителната системата ма Либрата цвета на антифриза беше бледо жълта.Е няма да ви казвам колко обикалях докато си намеря жълт антифриз на пазара.Взех си Парафлу, защото нали е оригинален и мислих, че е жълт, да ама НЕ!Накрая си намерих жълт антифриз.Не знам кой го беше произвел, знам само, че беше руски!
      Парафлу има и червено, и синьо. Не знам какви точно са разликите, но ги има и са напълно оригиналдЪ.Аз в момента съм със синьо Парафлу Climafluid Super Permanent -40 (от метални кенове по 2 литра)
      Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

      Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Коментар


        #4
        Има ги и в пластмасови тубички: http://www.flpoland.pl/html_oleje/auto_n_paraflu11.htm. Специално за Полша са с различни опаковки.На мен ми направи впечатление, когато си купувах TUTELA CAR ZC 75 SYNTH. Очаквах да е в пластмасова тубичка, но беше в метални кутии.
        Прикачени файлове
        Space Star 1.9 DID

        Коментар


          #5
          Два вида са единадесетките.PARAFLU 11 и PARAFLU 11 F.E.Респективно едната в метална, другата в пластмасова опаковка.Разбира между тях са по-важни разликите. http://www.flitalia.it/en/fl/compone...od/Itemid,254/ ... после кликнете на антифризите.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            И аз смятам да слагам Парафлу. Колко е разфасовката Парафлу 11 и в какво съотношение се разрежда?
            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

            Коментар


              #7
              Парафлу 11 преди месец беше 10.50 лв/л в "Т&N CAR" София... в Бургас не знам дали имат магазин.Аз съм го разреждал 50:50, но предполагам, че с Бургаската мека зима няма да имаш проблем и с отношение 40:60, антифриз:вода.Обратното съотношение е недопустимо, антифризът губи свойствата си, антикорозионните съставки бързо се изтощават... пише го в линковете които съм постнал по-горе.Апропо, не искам да твърдя, че PARAFLU е панацеята и една корозирала вече система ще я направи обратно нова.Антифризите на по-известните маслопроизводители са също много добри и ще свършат работа.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Nino написа:
                Странно ми е какво те притеснява? Предполагам това което си взел е PARAFLU UP ( тип LONG LIFE,червен цвят) и е точно за твоята кола. http://www.flitalia.it/it/fl/content...колкото съм имал вземане-даване с PARAFLU в метална опаковка, цветът му е бил винаги СИН! Колко струваше този който взе?Това е PARAFLU 11, който сме свикнали да виждаме и струва 10.50-11 лв/л КОНЦЕНТРАТ.Другия е (пластмасовата опаковка)Двата типа антифризи май не допускаха смесване.
                Ами точно не го сипах, защото не съм сигурен, че допуска смесване, както си написал в последното ти изречение.Точно, Парафлу УП е - Ултра Протекшън.За цената не знам точно колко е, защото ми дойде заедно с всички части по обслужването на автомобила Като видях, че е червен и реших да не си правя експеримента, и се метнах в друго приключение. Като търсих точно и само жълт антифриз, всички продавачи ме гледаха все едно искам нещо кой знае какво Само ми отговаряха - е няма жълт, ама имаме тука един евтин! Аз им викам, че не ми трябва евтин а ми трябва жълт
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Nino написа:
                  Два вида 11 и 11 F.E. между тях са по-важни разликите.
                  За тези които не разбират английски - първия не трябва да се ползва чист без вода, а втория обратно не трябва да се смесва освен с абсолютно нищо друго дори и с вода.[ 11 ... - Do not use the fluid concentrated ][ 11 F.E. - Do not dilute with water. ] Аз не бих сложил от този дето не се меши щото някой роднина ще мине след мен и ще сипе кой знае какво и отиде ...и се присещам за тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=30
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #10
                    Пази го, ще ти влезе в употреба разбира се, в каталога на FL, това си е твоя антифриз.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Червения антифриз е специфичен(с различна формула) от обикновения и е несъвместим с него и се препоръчва на някои по- нови модели двигатели- взема се новата кола с червен антифриз и после се сменя и долива само с такъв.Обикновения антифриз- жълт или син или зелен- няма значение може да се долива от какъвто и да е.Оцветителя е измислен от руснаците- да не го мислят за водка. :D - това е и шега и истина- слага се да е неприятно на цвят за да не се пие, защото може да стане грешка.
                      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        PARAFLU 11 F.E. DESCRIPTION Ready to the use, ethylene glycol based protective fluid for radiators PARAFLU 11 EUROPEAN FORMULA is a protective fluid for cooling systems of motor vehicles, commercial and industrial vehicles, tractors and earth moving machinery and of scooters and motorcycles. CHARACTERISTICS PARAFLU 11 EUROPEAN FORMULA is a protective fluid for cooling systems, developed for best results already mixed with de-ionised water (50%), in order to obtain the optimal protection against the action of:Freezing (down to external temperatures of -40°C);Corrosion;Limescale; Boiling (circuit temperature up to +110°C);The protecting ability of PARAFLU EUROPEAN FORMULA has exceeded all the laboratory tests on the materials used for the construction of the cooling system. ADVICE ON USE The frequency of the oil change should be as indicated by the Manufacturer (every 2 years or kilometres) when restoring the level of the fluid, the same product must be used. Do not dilute with water. Do not mix products of different brand or origin.Той си е вече разреден с дейонизирана вода, сиреч разликата е, че едното е концентрат, другия разреден и готов за директна употреба. 11 ... - Do not use the fluid concentrated - не използвайте течноста концентрирана11 F.E. - Do not dilute with water. - не разреждайте с вода
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          Nino написа:
                          11 ... - Do not use the fluid concentrated - не използвайте течноста концентрирана11 F.E. - Do not dilute with water. - не разреждайте с вода
                          Бат Nino питайте бе ако не сте сигурни за нещо винаги ще ви помогне.За пореден път ви помага.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Бат Nino питайте бе ако не сте сигурни за нещо винаги ще ви помогне.За пореден път ви помага.
                            Аре стига, че се изчервих бе! Според мен ти помагаш доста повече и имаш много информация за което ти благодаря!!!
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              Айде утре ме чака смяна :D
                              Прикачени файлове
                              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                              Коментар

                              Working...
                              X