колата е 97 с климатик, ако има някакво значение 103-те коня. чудя се дали нямам 2 степени на ветнилатора, мисля е нормално като съм с клима. прилагам снимкa- синята черта е мястото, където ми се включва винаги перката, винаги с едни и същи обороти. реално аз на по-висока температура не съм я виждал никога, така че ако втората степен на вентилатора се включва след синята линия е нормално да не съм я чувал. ПРЕДПОЛАГАМ НОРМАЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА СТРЕЛКАТА Е ХОРИЗОНТАЛНО, НАЛИ? или ми бачка само 2-рата степен и затова отива до синьото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко степени на вентилатора на радиатора-браво 1.6 с клима
Collapse
X
-
pakumba написа:ауе тука никой не кара фиат камо ли браво.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
ахам, аз четох всичките теми, ама нали липсват снимките... можеш ли да ме насочиш по няколко въпроса:1. бушоните трябва да са за всяка степен нали, къде да ги търся2 същото, но за релетата3. може ли самия датчик на радиатора ми да прави мизерия само на 1 степен, или там е или работи или не работи4. според другите теми, виновник е реостата, той само на 1-ва степен ли играе? ако имаш някои снимки............Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
хмммм..... и моита е така, само 2 ра работи. Или ако работи и 1ва не съм я усетил въобще. Ще бъде проверено тва нещо и отстранено. На дедрата проблема се оказа датчика, но тя милата получи и доработка, сега минава през реле и краи с проблемите с нагорели клеми и датчици. Маи ще трябва и Бравчо да поглезя с релеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
1. Бушона (егати и занаятчийския израз ) е само един и се намира до този за ABS-а (под черния капак с надпис FUSE в двигателния отсек до левия калник).2. За релетата - до преди малко се рових из разни схеми от ръководството за Брава, ама там го дават съвсем схематично и с едно реле (не ми се вярва). А иначе релетата са в една метална кутия точно пред акумулатора. Провери ги за всеки случай (скоро даже имаше една тема за тях).А иначе, най-вероятно проблема с липсата на първата степен е или лоши (прекъснати) връзки или изголяло/прекъснато активно съпротивление (точно това с което се постигат по-ниските обороти на вентилатора на първа степен).Представлява един цилиндър залят с нещо като епоксидна смола. Намира се отляво, долу, на радиатора ( като застанеш с лице към предницата) и е скрит в плстмасов корпус. При мен проблема беше прекъснати кабели към съпротивлението.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
И при мен си е така температурата, ама 2 години и половина си q карам така:http://trace.data.bg/Pics/Snimki%20v...emperatura.jpgEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:И при мен си е така температурата, ама 2 години и половина си q карам така:http://trace.data.bg/Pics/Snimki%20v...emperatura.jpgLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар