колата е 97 с климатик, ако има някакво значение 103-те коня. чудя се дали нямам 2 степени на ветнилатора, мисля е нормално като съм с клима. прилагам снимкa- синята черта е мястото, където ми се включва винаги перката, винаги с едни и същи обороти. реално аз на по-висока температура не съм я виждал никога, така че ако втората степен на вентилатора се включва след синята линия е нормално да не съм я чувал. ПРЕДПОЛАГАМ НОРМАЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА СТРЕЛКАТА Е ХОРИЗОНТАЛНО, НАЛИ? или ми бачка само 2-рата степен и затова отива до синьото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко степени на вентилатора на радиатора-браво 1.6 с клима
Collapse
X
-
pakumba написа:ауе тука никой не кара фиат камо ли браво..На мойта бангия, пътвата степен се включва когато стрелката е на средата (до преди 3 месеца не работеше изобщо заради скъсани кабели), а втората малко след първата четичка след средата (общо взето там където си посочил със синята линия). Това за 1.8, но на едно друго 1.6 нещата стояха по същия начин. Ама нали се сещаш, че от кола до кола......
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
ахам, аз четох всичките теми, ама нали липсват снимките... можеш ли да ме насочиш по няколко въпроса:1. бушоните трябва да са за всяка степен нали, къде да ги търся2 същото, но за релетата3. може ли самия датчик на радиатора ми да прави мизерия само на 1 степен, или там е или работи или не работи4. според другите теми, виновник е реостата, той само на 1-ва степен ли играе? ако имаш някои снимки............Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
хмммм..... и моита е така, само 2 ра работи. Или ако работи и 1ва не съм я усетил въобще. Ще бъде проверено тва нещо и отстранено. На дедрата проблема се оказа датчика, но тя милата получи и доработка, сега минава през реле и краи с проблемите с нагорели клеми и датчици. Маи ще трябва и Бравчо да поглезя с релеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
1. Бушона (егати и занаятчийския израз) е само един и се намира до този за ABS-а (под черния капак с надпис FUSE в двигателния отсек до левия калник).2. За релетата - до преди малко се рових из разни схеми от ръководството за Брава, ама там го дават съвсем схематично и с едно реле (не ми се вярва). А иначе релетата са в една метална кутия точно пред акумулатора. Провери ги за всеки случай (скоро даже имаше една тема за тях).А иначе, най-вероятно проблема с липсата на първата степен е или лоши (прекъснати) връзки или изголяло/прекъснато активно съпротивление (точно това с което се постигат по-ниските обороти на вентилатора на първа степен).Представлява един цилиндър залят с нещо като епоксидна смола. Намира се отляво, долу, на радиатора ( като застанеш с лице към предницата) и е скрит в плстмасов корпус. При мен проблема беше прекъснати кабели към съпротивлението.
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
И при мен си е така температурата, ама 2 години и половина си q карам така:http://trace.data.bg/Pics/Snimki%20v...emperatura.jpgEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:И при мен си е така температурата, ама 2 години и половина си q карам така:http://trace.data.bg/Pics/Snimki%20v...emperatura.jpgLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар