Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температурата на водата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за температурата на водата

    Здравейте,Последните няколко дни имах проблеми с датчика на температурата на водата. Стрелката си играеше по таблото както си иска а понякога дори се изключваше. С малко помощ сменихме двата датчика на радиатора и на двигателя - което не оправи напълно проблема, защото се наложи да преправям и кабелите към датчика заедно с буксите. Както и да е след два дена ходене по мъките нещата се оправиха и стрелката зае любимото и място "златната среда".Но от два дена забелязвам че сутрин при студена кола и температури не повече от 10-15 градуса, стрелката на температурата се качва до средата за не повече от миинута- минута и половина , което никак не ми изглежда нормално при положение че опитам ли да тръгна скоро след като съм я запалил колата глъхне все едно ще изгасне и трябва да давам доста газ на 1-ва и 2-ра на ниските обороти - затова изчаквам малко да загрее и тогава е ок.Просто се питам дали това с температурата е нормално при вас за колко време достига средата.Или пак ще гоня майстора.Колата е Браво 1.6 16v Мерси

    #2
    коелга, по сегашния пробелем не мога да кажа нищо, но много е вероятно предишния ти проблем да е от кофти контакт на буксата с датчика на термостата. поне при мен беше така и след почистване всичко се оправи
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Датчиците, конкретно за температурата трябва да са два - един на термостата и втори на главата. Този на радиатора е обикновен включвател. Поне е така при 1.8 мотора. Датчика на главата е за уреда на таблото. Би трябвало него да смените. Другия е на самия термостат, който подава информация на ЕКУ. Ако той не е в час, ще "лъже" контролера, което от своя страна ще доведе до не добра работа на мотора. За да ти скача толкова бързо стрелката, проблема е в датчика на главата или в самия уред, освен ако самия мотор не загрява толкова бързо, което е почти невъзможно.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Rokambol написа:
        Датчиците, конкретно за температурата трябва да са два - един на термостата и втори на главата. Този на радиатора е обикновен включвател. Поне е така при 1.8 мотора. Датчика на главата е за уреда на таблото. Би трябвало него да смените. Другия е на самия термостат, който подава информация на ЕКУ. Ако той не е в час, ще "лъже" контролера, което от своя страна ще доведе до не добра работа на мотора. За да ти скача толкова бързо стрелката, проблема е в датчика на главата или в самия уред, освен ако самия мотор не загрява толкова бързо, което е почти невъзможно.
        мисля, че при 1.6 има 2 модела- един, за който ти говориш с датчика на главата, другия е с един датчик на термостата. може и да бъркам, но със сигурност знам, че при мен като пръснах на 2-те букси на термосттата и уреда ми спря да играе
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Извинявайте бях забравил за поста. Но смених и двата датчика но се оказа буксата. за съжаление неуспях да я намеря. така че останаха само кабелите . Иначе колата се оправи след като и смехих водата с антифриз и няколко кабела. Малко разхода се вдигна ама то май си е нормално в зимата.

          Коментар

          Working...
          X