Здравейте,Последните няколко дни имах проблеми с датчика на температурата на водата. Стрелката си играеше по таблото както си иска а понякога дори се изключваше. С малко помощ сменихме двата датчика на радиатора и на двигателя - което не оправи напълно проблема, защото се наложи да преправям и кабелите към датчика заедно с буксите. Както и да е след два дена ходене по мъките нещата се оправиха и стрелката зае любимото и място "златната среда".Но от два дена забелязвам че сутрин при студена кола и температури не повече от 10-15 градуса, стрелката на температурата се качва до средата за не повече от миинута- минута и половина , което никак не ми изглежда нормално при положение че опитам ли да тръгна скоро след като съм я запалил колата глъхне все едно ще изгасне и трябва да давам доста газ на 1-ва и 2-ра на ниските обороти - затова изчаквам малко да загрее и тогава е ок.Просто се питам дали това с температурата е нормално при вас за колко време достига средата.Или пак ще гоня майстора.Колата е Браво 1.6 16v Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за температурата на водата
Collapse
X
-
Датчиците, конкретно за температурата трябва да са два - един на термостата и втори на главата. Този на радиатора е обикновен включвател. Поне е така при 1.8 мотора. Датчика на главата е за уреда на таблото. Би трябвало него да смените. Другия е на самия термостат, който подава информация на ЕКУ. Ако той не е в час, ще "лъже" контролера, което от своя страна ще доведе до не добра работа на мотора. За да ти скача толкова бързо стрелката, проблема е в датчика на главата или в самия уред, освен ако самия мотор не загрява толкова бързо, което е почти невъзможно.
Коментар
-
Rokambol написа:Датчиците, конкретно за температурата трябва да са два - един на термостата и втори на главата. Този на радиатора е обикновен включвател. Поне е така при 1.8 мотора. Датчика на главата е за уреда на таблото. Би трябвало него да смените. Другия е на самия термостат, който подава информация на ЕКУ. Ако той не е в час, ще "лъже" контролера, което от своя страна ще доведе до не добра работа на мотора. За да ти скача толкова бързо стрелката, проблема е в датчика на главата или в самия уред, освен ако самия мотор не загрява толкова бързо, което е почти невъзможно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар