В пространството зад таблото има:- радиаторче за топлене- с течност от мотора- то топли,- радиаторче за климатика, пълно с хладилен газ- то студи,- вентилатор- клапи, които се отварят и затварят в сложна комбинация с малки моторетки в зависимост от това какво се мъчи да направи техниката от нашите ръчкания по копчетата на таблото.Елементарно.Кое студи, кое топли- на всеки е ясно май. Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъклата ми бяха АААДСКИ изпотени !!!
Collapse
X
-
Климатика на студено ги издухва за нула време, ама се издухваш и ти вътре, и щом го спреш след няколко минути стъклата са същите потни. Парното също ги изсушава но на него му е необходимо доста повече време и температура за да си свърши работата и пак остават изпотени места по стъклото докато не се стопли цялата кола. Така че......, изпотяване винаги ще има, как ще се справите с него всеки сам решава. Аааа проверете си радиатора на парното да не ви тече че тогава изпотяването е силно изразено и не можете да се преборите никак с него.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
пфуу, 2 дни не ми отваря форума ... мерси за съветите - не съм имал повторно такъв проблем, само не разбрах защо като бях оставил колата тя цялата беше потна отвътре ... сега всичко е наред, днес взеха да се изпотяват стъклата, пуснах парното на макс температура, на степен 2 и пуснах външен въздух, за има няма 10-20 секунди се оправи ... открих му цаката ...а между другото на моя сенник пише само за air-bag-а нещо ако не се лъжа ... или за нещо друго, не се сещам ...
Коментар
-
бих описал процеса така: влиза свеж въздух, с темп. 12 градуса, с примерно 90 % влажност. минава през хладилното радиаторче, там изстива, влажността му се повишава до 100 % и много ниска температура примерно 4-5 градуса и евентуално част от водата в него заминава. така студеният влажен въздух минава след това през отоплителното радиаторче, където се загрява до температура 60-70-80 и повече, като при това загряване влажността му намалява, като при 12 градуса вече не е 90%, а да речем 70. ето така климатика "изсушава". и вече като се загрее до високите градуси, влажността му 5-6-7 % , така този въздух може да поеме в себе си голямо количество влага. ако не беше изсушен от климатика, пак ще поеме голямо количество, но по-бавно. като е отворена клапата, винаги влиза относително сух въздух, и понеже купето не е херметически затворено, въздуха отнякъде излиза, но излиза топъл и овлажнен въздух, т.е. влагата се изкарва от колата, а влизащия свеж въздух, поема нова влага от стъклата, и така докато стане сухо. значи ако пътуваме достатъчно дълго стъклата ще си изсъхнат. лично съм го виждал на опел кадет ’8х година, мъгла, дъжд, стъклата направо мокри, на тръгване от асеновград, и някъде след пазарджик бяха изсъхнали съвсем, с 2 човека в колата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар