Поне на мойта кола на сенника от вътрешната страна има инструкция на английски за бърз DEMIST, т.е. обеззапотяване :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъклата ми бяха АААДСКИ изпотени !!!
Collapse
X
-
kiler_4o написа:...прочетох доста теми и това е проблема - запомнил съм обратното, че трябва клапата да е затворена, т.е. да влиза само вътрешен въздух, а то не било така :DИ тоя външен въздух на парно до край или ?Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Това с потенето на стъклата си е кофти работа. Дори при отворена/работеща клапа за външен въздух, нов поленов филтър пак зависи от много неща. Зависи колко е влажно, каква е температурата, колко хора са в колата(да не говорим ако са и мокри). Но най бързо запотяването се оправя като се пуснат духалките на изключено парно. Ако се набузи климатика на студено за секунда влагата изчезва.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
deadairplane
-
Да то е така ама ако пътуваш на дълги разтояния. В града карам макс - 10-15мин. За това време няма оправия с парното. Предното и задно стъкло мога що годе да ги оправя ама страничните... А с парното става наистина много бавно. При мен започва на 2-3 минута да си духа топло. Като го оставя на макс за тия 10-15 мин в колата става парник-жега(стъклата обаче са зле). И жегата е много некомфортно нещо. Като пътувам с детето(на година и 7 мес.), тя е навлечена и се изпотява, мрънка и... А стъклата са си все запотени. За тези съси разтояния за мен е най добре външен студен въздух. Поне няма да се претрепя.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
ми какво да изяснявам, ще се повторя. ТРЯБВА ДА ИМАШ КЛИМАТИК, т.е. компресор за климатика. все едно си пускаш климатика лятото, но вместо врътката да е на студено я пускаш на топло. така си духа топло през парното, но и едновременно е пуснат копресора на климатика- изсушава все едно си на климатик лятото, а ти духа топло. така хем ще ти е топло, хем сухо. но разхода и вървето знаеш, че малко страдатLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Според мен климатика на Бравата топли, а не само охлажда. Такава е и логиката според картинката залепена на сенника на водача, която показва бързото размразяване. Сутрин завъртам на на макс. топлина и включвам климатика, първите 4-5 мин духа хладно, докато компресора дигне налягане, но после е супер - топлина отвсякъде и сухи стъкла (а термометора на мотора още не се е помръднал от нулата). Колата я имам от 2 години и преди месец разбрах за тоя номер.Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
Според мен климатика на Бравата топли, а не само охлажда. Такава е и логиката според картинката залепена на сенника на водача, която показва бързото размразяване. Сутрин завъртам на на макс. топлина и включвам климатика, първите 4-5 мин духа хладно, докато компресора дигне налягане, но после е супер - топлина отвсякъде и сухи стъкла (а термометора на мотора още не се е помръднал от нулата). Колата я имам от 2 години и преди месец разбрах за тоя номер.Айде стига бе ще го пробвам да видяBRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
абе тва са пълни простотии докато дигнел налягане компресора Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 по-скоро докато постопли колата. а на най-ниското положение стрелката ти не е на 0 а на 50 градуса, така че мнооооооооооооого преди да мръдне стрелката на таблото духа топло. то ако климатиците топлеха само най-простите щяха д аси слагат печки вебасто за по 2 бона, мноо са прости, вместо да пуснат климатика и веднага да се стопли колатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
bright написа:Според мен климатика на Бравата топли, а не само охлажда.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
То логика да топли климатика има, но домашния такъв. В колата, предвид съществуващият друг източник на топлина климатиците са само за ОХЛАЖДАНЕ. Ама само се сетете, как ще караме с обледени радиатори на климатицитеБуахах
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар