Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъклата ми бяха АААДСКИ изпотени !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Поне на мойта кола на сенника от вътрешната страна има инструкция на английски за бърз DEMIST, т.е. обеззапотяване :D
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      kiler_4o написа:
      ...прочетох доста теми и това е проблема - запомнил съм обратното, че трябва клапата да е затворена, т.е. да влиза само вътрешен въздух, а то не било така :DИ тоя външен въздух на парно до край или ?
      Трябва да влиза само външен чист въздух- клапата на парното няма значение, а само "вътрешен " въздух е за движение в тунел след някой камион- да не те трови, кат излезеш от тунела- пак на "външен’.Елементарно. :D
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #18
        Това с потенето на стъклата си е кофти работа. Дори при отворена/работеща клапа за външен въздух, нов поленов филтър пак зависи от много неща. Зависи колко е влажно, каква е температурата, колко хора са в колата(да не говорим ако са и мокри). Но най бързо запотяването се оправя като се пуснат духалките на изключено парно. Ако се набузи климатика на студено за секунда влагата изчезва.
        Fiat Punto 1.7TD

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            Да то е така ама ако пътуваш на дълги разтояния. В града карам макс - 10-15мин. За това време няма оправия с парното. Предното и задно стъкло мога що годе да ги оправя ама страничните... А с парното става наистина много бавно. При мен започва на 2-3 минута да си духа топло. Като го оставя на макс за тия 10-15 мин в колата става парник-жега(стъклата обаче са зле). И жегата е много некомфортно нещо. Като пътувам с детето(на година и 7 мес.), тя е навлечена и се изпотява, мрънка и... А стъклата са си все запотени. За тези съси разтояния за мен е най добре външен студен въздух. Поне няма да се претрепя.
            Fiat Punto 1.7TD

            Коментар


              #21
              можете да си включвате компресора без да духа студено- пускаш си на топло парното така че да ти е конфортно и включваш компресора. ефекта е все едно си на климатик, но си духа топло
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                pakumba написа:
                можете да си включвате компресора без да духа студено- пускаш си на топло парното така че да ти е конфортно и включваш компресора. ефекта е все едно си на климатик, но си духа топло
                Я го разясни това, че не го разбирам. Това за климатроник ли е само?
                Fiat Punto 1.7TD

                Коментар


                  #23
                  ми какво да изяснявам, ще се повторя. ТРЯБВА ДА ИМАШ КЛИМАТИК, т.е. компресор за климатика. все едно си пускаш климатика лятото, но вместо врътката да е на студено я пускаш на топло. така си духа топло през парното, но и едновременно е пуснат копресора на климатика- изсушава все едно си на климатик лятото, а ти духа топло. така хем ще ти е топло, хем сухо. но разхода и вървето знаеш, че малко страдат
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Е това не съм го пробвал.
                    Fiat Punto 1.7TD

                    Коментар


                      #25
                      Офф аз тоя моя пуст климатик така и не намерих време да го оправя ;(

                      Коментар


                        #26
                        Според мен климатика на Бравата топли, а не само охлажда. Такава е и логиката според картинката залепена на сенника на водача, която показва бързото размразяване. Сутрин завъртам на на макс. топлина и включвам климатика, първите 4-5 мин духа хладно, докато компресора дигне налягане, но после е супер - топлина отвсякъде и сухи стъкла (а термометора на мотора още не се е помръднал от нулата). Колата я имам от 2 години и преди месец разбрах за тоя номер.
                        Брава 1.6 16V ELX
                        Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

                        Коментар


                          #27
                          Според мен климатика на Бравата топли, а не само охлажда. Такава е и логиката според картинката залепена на сенника на водача, която показва бързото размразяване. Сутрин завъртам на на макс. топлина и включвам климатика, първите 4-5 мин духа хладно, докато компресора дигне налягане, но после е супер - топлина отвсякъде и сухи стъкла (а термометора на мотора още не се е помръднал от нулата). Колата я имам от 2 години и преди месец разбрах за тоя номер.Айде стига бе ще го пробвам да видя
                          BRAVA 1,4 12V
                          Nissan Navara

                          Коментар


                            #28
                            абе тва са пълни простотии докато дигнел налягане компресора Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 по-скоро докато постопли колата. а на най-ниското положение стрелката ти не е на 0 а на 50 градуса, така че мнооооооооооооого преди да мръдне стрелката на таблото духа топло. то ако климатиците топлеха само най-простите щяха д аси слагат печки вебасто за по 2 бона, мноо са прости, вместо да пуснат климатика и веднага да се стопли колата
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              bright написа:
                              Според мен климатика на Бравата топли, а не само охлажда.
                              Няма логика. Не виждам смисъл двигателя да се натоварва /за да може климатика да ти топли/ допълнително, след като топлината така или иначе си е "без пари"
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар


                                #30
                                То логика да топли климатика има, но домашния такъв. В колата, предвид съществуващият друг източник на топлина климатиците са само за ОХЛАЖДАНЕ. Ама само се сетете, как ще караме с обледени радиатори на климатиците Буахах
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X