Защо и двете тръби са от горе виждал съм други Bravo, на които не са така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо ми е така радиатора?
Collapse
X
-
Защото термостата ти е с две температурни точки, първо ти отваря десния кръг и когато не е натоварен мотора и при много студено време работи само с него. Като го пришпориш и лятото отваря и другия кръг(левия) и работи с двата. Това се разбира и като наблюдаваш по-внимателно термометъра. Можеш да опиташ като караш леко извън града, спри отвори капака и пипни двата маркуча, после дай малко по-сериозно по някой баир(или градско) и пак пипни входовете към радиатора.p.s. И при мен охлаждането е с такова изпълнение.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
spark написа:Значи дано скоро не му се налага да търси термостат или радиатор...FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
И при моята Марея е така. Някой знае ли кога отваря първия път и кога вторият. Когато и да пипна двата мъркуча сутрин и двата са леко топли и се затоплят постепенно..Когато съм в града термометъра показва на средата, но излезали навън стрелката се забива най-долу. При теб как е? Навил съм се дори да сменям термостата, иначе има парно. Все още и аз не знам.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
-
Има вътрешен, малък и външен, голям кръг. Радиатор, като радиатор, вход и изход. Толкова. Когато термостата не е отворил, радиатора е студен. Когато термостата отвори, антифриза минава през него(радиатора) и се охлажда, респективно питата се загрява. Docenta, ти си за термостат.На първата снимка е положението на стрелката при 90км/ч, 6°С околна температура, и повече от 40мин непрекъснато шофиране. Това ме накара да сменя термостата, сега положението е същото с "малката" разлика, че стрелката е точно по средата Опипвайки двата маркуча, може да се определи точния момент на отварянето на термостата. Левия маркуч става "печка" за секунди, когато отвори.
Коментар
-
Grancharov написа:Защото термостата ти е с две температурни точки, първо ти отваря десния кръг и когато не е натоварен мотора и при много студено време работи само с него. Като го пришпориш и лятото отваря и другия кръг(левия) и работи с двата. Това се разбира и като наблюдаваш по-внимателно термометъра. Можеш да опиташ като караш леко извън града, спри отвори капака и пипни двата маркуча, после дай малко по-сериозно по някой баир(или градско) и пак пипни входовете към радиатора.p.s. И при мен охлаждането е с такова изпълнение.
Коментар
-
sev написа:колега, май ни вкарваш в някакъв филм :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар