Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се зацепва ангренажния ремък? Tipo 1.6 DOHC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се зацепва ангренажния ремък? Tipo 1.6 DOHC

    Ако ти съвпадат всички марки, мисля че не може да стане беля. Според мен информация може да се ползва и от двигателя 1,8 бензин, 8 клапана
    Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
    Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
    BlueStorm transforms . . .
    . . . !!!

    #2
    Моята информация е за 8 клапана двувалка. Важно е да ти съвпадне белега на шайбата на коляновия вал и после двата белега на разределителните валове се гледат от страната на двигателя. Има едни като ромбчета в ламарината , само в едно положение на валовете и на двата вала белезите ще се виждат в тия ронбчетауспех !!! Не е сложно

    Коментар


      #3
      Travel_Mate написа:
      успех !!! Не е сложно
      и аз го правих както е описано в аутодата-та .... при едноваловия ... и се получи нямах проблеми ...
      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        а и на откачен ремък не знам как да върна валовете до белезите.
        Е тук ... незнам .... някой монтьор да вземе да се изкаже компетентно ....
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          Добре де, ако е прескочил с 1-2 зъба не е страшно, няма да има проблем да завъртиш и да видиш дали наистина съвпадат белезите. Е, ако не си сигурен с колко е прескочил...
          FIAT Tipo 1,4mi - EX
          Alfa Romeo 146ti - EX
          Alfa Romeo 156 2,4JTD

          Коментар


            #6
            Превърташ с обикновен гаечен ключ от болтовете на шайбите. Но внимателно и бавно. И въртиш само в една посока посоката на въртене на двигателя не да клатиш напред назад

            Коментар


              #7
              Mitko написа:
              Благодаря за схемичката. Проблема е малко по-различен. Всичко описано горе го направих, но превъртайки коляновия вал за да опъна ремъка последния прескочи. Сега ми не знам дали е разместено или не, а и на откачен ремък не знам как да върна валовете до белезите.
              Както каза колегата, с гаечен ключ 17 връщаш разпредел валовете на белези, а долу на коляновия или пак с гаечен/ не помня точно колко беше/ връщаш на белег - най точно е като гледаш прозорчето на скоростната кутия.А за опъването има обтегач, не ти трябва да въртиш колян вал
              Пауър из нотинг уитаут гума
              Cinq 16v , Delta 1 2.0

              Коментар

              Working...
              X