Останаха масите в двигателния отсек, от които от особена важност ми бяха основната маса от купето към акумулатора, както и тази от двигателя към купето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си припомним какво трябва да направим преди зимата.
Collapse
X
-
Значи за да достигна до тази маса която е за двигателя , се наложи да разглобя и демонтирам стойката на акумулатора, а това при ЖТД Браво става като сваля всички въздуховоди от филтъра до турбината, маха се акумулатора, разкачат се няколко пречещи букси. На долната снимка се вижда долната помпа на съединитея, и масата на двигателя.
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...помнете си какво трябва.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
зимата дойде
сега заваля сняг 1.Не оставйте колата сутри като е чистите със затворени врати ако алармата -централното се самозаключва-направете си един обикновен ключ поне2. Не дърпаите вратата -дръжката ако е замръзнало- помогнете и като почукате на всякъде около вратата да се отлепи гуменото уплатнение- смажете го с течен парафин паример. 3. Ако централното не оваря отворете с ключа-смажете патрона с техничести вазелин например .ако цнтралрото-бравата има вода или влага ще ви замръзва .
Коментар
-
Re: зимата дойде
kluchar написа:сега заваля сняг 1.Не оставйте колата сутри като е чистите със затворени врати ако алармата -централното се самозаключва-направете си един обикновен ключ поне2. Не дърпаите вратата -дръжката ако е замръзнало- помогнете и като почукате на всякъде около вратата да се отлепи гуменото уплатнение- смажете го с течен парафин паример. 3. Ако централното не оваря отворете с ключа-смажете патрона с техничести вазелин например .ако цнтралрото-бравата има вода или влага ще ви замръзва .FIAT Marea ex
FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Коментар
-
Колеги зима идва... Хубаво е да си припомним как са се подготвим за нея. Незнам дали е хубаво или лошо но преди тази зима си смених амортисьорите, заредих се и с нови зимни гуми и си проверих състоянието на колата. Само течноста за чистачките остана да сменя със зимна. Поотрано по добре че тези вечери и якетата изкарахме )))with SGNote & HTC Wildfire 8G
FIAT Bravo Club Plovdiv
Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
cenitel написа:Учудих се,че има хора дето още карат само на вода,а не на антифриз...но е малко рано да се готвим за зимата.Има поне 2-3 седмици още.Измекяра кара Сузики Балено 1.3и
Коментар
-
Нали антифриза е чист етиленгликол, добавки сигурно също има и етиленгликола не си променя свойствата, както и да го пържиш и печеш, питайте в някой завод, където ползват 3 тона за охлаждане, дали го сменят на 3 години За мен приготовленията за зимата, се изразяват в слагането на зимните гуми и дотам. Колата си върви чудесно, тъкмо смених масло филтри, спирачки, кво има да и приготвям?
Коментар
-
Един съвет и от мен! Измерете с мултицет напрежението на клемите на акомулатора при запален двигател и с мъничко газ (примерно 2000 об/мин).Ще обясня защо.Значи оня ден отиваме с типото на татко да му купуваме нов акомулатор, но за да разпише гаранцията, продавача трябва да измери напрежението. Мери нашия - 13.6 V. Вика - без консумация е толкова, а като дойде зимата ще се пускат фарове, парно, подгрев на стъклото - все мощни консуматори и напрежението ще падне още. Трябва да е 13.9 - 14.2V.Преди 3 години от същия магазин и аз си купих акомулатор и тогава, продавача пак го мери и вика, че е ок. Да, ама след тоя случай с татковото типо, реших и аз да измеря моето напрежение - 13.4 V. А аз се чудя защо му е все черно окото на акомулатора (предположих, че е от късите дистанции на които карам). Не знам какво е станало на реле-регулатора за 3 години, но ще проверя за проблема. Имам половин волт спад в напрежението.Та така - проверете си зарядните напрежения, защото е важно и то преди студовете.
Коментар
-
///// написа:Един съвет и от мен! Измерете с мултицет напрежението на клемите на акомулатора при запален двигател и с мъничко газ (примерно 2000 об/мин).Ще обясня защо.Значи оня ден отиваме с типото на татко да му купуваме нов акомулатор, но за да разпише гаранцията, продавача трябва да измери напрежението. Мери нашия - 13.6 V. Вика - без консумация е толкова, а като дойде зимата ще се пускат фарове, парно, подгрев на стъклото - все мощни консуматори и напрежението ще падне още. Трябва да е 13.9 - 14.2V.Преди 3 години от същия магазин и аз си купих акомулатор и тогава, продавача пак го мери и вика, че е ок. Да, ама след тоя случай с татковото типо, реших и аз да измеря моето напрежение - 13.4 V. А аз се чудя защо му е все черно окото на акомулатора (предположих, че е от късите дистанции на които карам). Не знам какво е станало на реле-регулатора за 3 години, но ще проверя за проблема. Имам половин волт спад в напрежението.Та така - проверете си зарядните напрежения, защото е важно и то преди студовете.Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар