Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си припомним какво трябва да направим преди зимата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: за вратите

    kluchar написа:
    днес като тръгвах не можах да си отворя вратите
    и аз, и аз... тва е щото снощи я оставих мокра колата. мисля че е добра идея вечер след паркиране колата да се подсушава, особено гумите по вратите

    Коментар


      #32
      Re: за вратите

      ogi28b написа:
      kluchar написа:
      днес като тръгвах не можах да си отворя вратите
      и аз, и аз... тва е щото снощи я оставих мокра колата. мисля че е добра идея вечер след паркиране колата да се подсушава, особено гумите по вратите
      kluchar написа:
      днес като тръгвах не можах да си отворя вратите не ги мях смазал отдавна с течен парафин или техничиски вазелин гумите
      Миналата година и аз една сутрин имах същия проблем! Направете подчертаното и ... няма да го имате този проблем поне до следващата зима! ГАРАНЦИЯ! :D
      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
      Среден разход на газ

      Коментар


        #33
        с гумите да а с ключалката купих днес за 2лв някъв шпрей и напръсках пък да видя колко държи след 2 дена съм нощна тогава сутринта се усети какво се е получило.
        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

        Коментар


          #34
          ключалки

          зависи от спрея може пак да замръзне веднъж на една кола бях слагал WD40 в ключалката и пак беше замръзнало после сложих технически вазелин
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #35
            колеги...как да опазя централното да не замръзва?Когато имах ключалка - беше лесно с оня спрей , ами сега...?!
            Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

            Коментар


              #36
              централно

              трябва да се отвори кората и да се напръска с нещо като силиконова смазка
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #37
                spark написа:
                Имаш ЛС.
                Абе аз веригите ги получих, ма те излезнаха по-скъпи отколкото да ходя да си ги взема от метро, незнам каква беше тази доставка 13 лева. Ма аз да ти направя услуга и гледай какво стана. Та тук са веригите, не съм ги и отварял, дано да стават, и дано не ми се налага да ги ползвам.
                Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
                Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95

                Коментар


                  #38
                  беше написано но умишлено ще повторя: никога, ама никога и по никакъв повод не включвайте какъвто и да е консуматор ако не е крайно наложително! По закон фарове за мъгла задни се включват единствено при намалена видимост под 50 метра. Когато спрете на равна земя на светофара, не дръжте спирачките натиснати. Това ще спести още 3-4 ампера за няколко секунди. Изобщо всеки ампер е важен, за колкото и кратко време да е спестен! Преди запалване, задължително възбуждайте акумулатора, като му включите консуматор от около 10 ампера и с цикъл 5 секунди включен 5 секунди иключен, за около 30 секунди, а и повече, ще възбудите акумулатора, и той ще може по-пълноценно да отдаде стартов ток и да запали ДВГ. След като запалите не гасете поне за 15 минути, за да може акум. да възстанови отдаденото по време на стартиране. Никога не правете 2 повторни опита за запалване в рамките на по-малко от минута. Гасете фаровете при всеки възможен случай: в задръстване, при спиране за изчакване и качване на пътници и др. Не включвайте перката на парното на повече от необходимото, по-добре да е на 1 и температурата да е настроена на HI, отколкото темп да е на 26 градуса, а перката на 2,3 или дори 4. По висока степен - само ако видимо стъклата се потят при отворена клапа. Дръжте колата в поне 2000 оборота, независимо от скоростта на движение, освен ако не е 0. По-добре е да се правят горните неща, някои от които са доста банални, да се сменят крушките за фарове по-често ако горят от честото вкл/изкл, да се дава някой лев отгоре заради повишен разход на гориво, но за сметка на това се намалява максимално рискът от това да не можете да запалите в студа, дори и със сравнително нов акумулатор, а не толкова да се пести от запазване на акумулатора. всичко написано е от моят кратък опит, а и веднъж вече ми се случи лошото. Сега в студа дори и да нямам някакво излизане, слизам и паля колата е така да си поработи половин час, тези 2-3 лева които ми струва тази операция като разход на гориво, мисля че са напълно оправдани и мога да съм сигурен че когато и да опитам, ще успея да запаля.

                  Коментар


                    #39
                    mariobg написа:
                    spark написа:
                    Имаш ЛС.
                    Абе аз веригите ги получих, ма те излезнаха по-скъпи отколкото да ходя да си ги взема от метро, незнам каква беше тази доставка 13 лева. Ма аз да ти направя услуга и гледай какво стана. Та тук са веригите, не съм ги и отварял, дано да стават, и дано не ми се налага да ги ползвам.
                    Веригите от Метро се късат лесно да знаете.Днес скъсах леко едната с Бравото и от не от много зор.Представям си на Мареата как щяха да се чувстват тези вериги.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #40
                      Напълно подкрепям ogi28b .....И аз през седмицата рядко карам личният автомобил...,но е закон поне да го запаля...Днес колкото да изчистя снега от колата да не е затрупана....и 20мин си работи колата ,за да няма после що не пали !!!
                      Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                      Fiat Punto 1.2 16v LPG

                      Коментар


                        #41
                        И аз да се обадя, макар и не точно по темата. Колеги, моля ви, регулирайте си фаровете!

                        Коментар


                          #42
                          Е чак толкова не е студено...
                          Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                          Fiat Punto 1.2 16v LPG

                          Коментар


                            #43
                            Прогнозите на weather.com за петък сутринта са 5 градуса

                            Коментар


                              #44
                              И аз имам питане. Нали скоро си купих Фиатка Купе, та спирачната течност ми е за допъване. Най-вероиатно старата е била ДОТ4, а изкам да сложа ДОТ5.1, та се чудя, да я източа ли изцяло старата или да допълня с новата? Ще има ли проблем ако смеша две различни видове спирачни течности? Четох темата за спирачните течности, ама там това не е пояснено. А как седят нещата при хидравличното масло?
                              Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                              Къде отиваш ти, може би?

                              Коментар


                                #45
                                Припомнете си какво трябва да се направи преди зимата за да не останете изненадани.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X