Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си припомним какво трябва да направим преди зимата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Останаха масите в двигателния отсек, от които от особена важност ми бяха основната маса от купето към акумулатора, както и тази от двигателя към купето.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #62
      Значи за да достигна до тази маса която е за двигателя , се наложи да разглобя и демонтирам стойката на акумулатора, а това при ЖТД Браво става като сваля всички въздуховоди от филтъра до турбината, маха се акумулатора, разкачат се няколко пречещи букси. На долната снимка се вижда долната помпа на съединитея, и масата на двигателя.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #63
        Симетрично на масата която е отпред вляво, снимана в по-горния пост, вдясно в двигателния отсек се намира и масата за предна дясна електрическа част. Нес ъм я снимал. В събота продължавам с чистачките и пластмасите под тях.

        Коментар


          #64
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...помнете си какво трябва.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #65
            зимата дойде

            сега заваля сняг 1.Не оставйте колата сутри като е чистите със затворени врати ако алармата -централното се самозаключва-направете си един обикновен ключ поне2. Не дърпаите вратата -дръжката ако е замръзнало- помогнете и като почукате на всякъде около вратата да се отлепи гуменото уплатнение- смажете го с течен парафин паример. 3. Ако централното не оваря отворете с ключа-смажете патрона с техничести вазелин например .ако цнтралрото-бравата има вода или влага ще ви замръзва .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #66
              Re: зимата дойде

              kluchar написа:
              сега заваля сняг 1.Не оставйте колата сутри като е чистите със затворени врати ако алармата -централното се самозаключва-направете си един обикновен ключ поне2. Не дърпаите вратата -дръжката ако е замръзнало- помогнете и като почукате на всякъде около вратата да се отлепи гуменото уплатнение- смажете го с течен парафин паример. 3. Ако централното не оваря отворете с ключа-смажете патрона с техничести вазелин например .ако цнтралрото-бравата има вода или влага ще ви замръзва .
              Както каза колегата, за да не ви залепват гумените уплътнения, смажете ги добре с течен парафин. Може да ползвате гъбичка от лустро за обувки. Смазвайте веднъж седмично и няма да имате проблем с залепването им. Другия вариант е шпреове против замръзване.Дръжте си вкъщи препарата за размразяване на ключалки, ако е в колата и замръзнат все едно го нямате
              FIAT Marea ex
              FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
              Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

              Коментар


                #67
                Колеги зима идва... Хубаво е да си припомним как са се подготвим за нея. Незнам дали е хубаво или лошо но преди тази зима си смених амортисьорите, заредих се и с нови зимни гуми и си проверих състоянието на колата. Само течноста за чистачките остана да сменя със зимна. Поотрано по добре че тези вечери и якетата изкарахме )))
                with SGNote & HTC Wildfire 8G
                FIAT Bravo Club Plovdiv
                Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
                с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)

                Коментар


                  #68
                  аз мисля че е рано още поне октомври да дойде едно време в ДАП-а след 5 октомри се сменяше водата с антифриз
                  Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                  FIAT BRAVO 1.8GT
                  FIAT BRAVO 1.9TD ex

                  Коментар


                    #69
                    Учудих се,че има хора дето още карат само на вода,а не на антифриз...но е малко рано да се готвим за зимата.Има поне 2-3 седмици още.
                    "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                    Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                    Коментар


                      #70
                      cenitel написа:
                      Учудих се,че има хора дето още карат само на вода,а не на антифриз...но е малко рано да се готвим за зимата.Има поне 2-3 седмици още.
                      Така е. Обаче е много по-добре да си свършиш работата на спокойствие с тениската на гърба отколкото да умреш от студ след 2-3 седмици като паднат рязко температурите
                      Измекяра кара Сузики Балено 1.3и

                      Коментар


                        #71
                        Нали антифриза е чист етиленгликол, добавки сигурно също има и етиленгликола не си променя свойствата, както и да го пържиш и печеш, питайте в някой завод, където ползват 3 тона за охлаждане, дали го сменят на 3 години За мен приготовленията за зимата, се изразяват в слагането на зимните гуми и дотам. Колата си върви чудесно, тъкмо смених масло филтри, спирачки, кво има да и приготвям?

                        Коментар


                          #72
                          Един съвет и от мен! Измерете с мултицет напрежението на клемите на акомулатора при запален двигател и с мъничко газ (примерно 2000 об/мин).Ще обясня защо.Значи оня ден отиваме с типото на татко да му купуваме нов акомулатор, но за да разпише гаранцията, продавача трябва да измери напрежението. Мери нашия - 13.6 V. Вика - без консумация е толкова, а като дойде зимата ще се пускат фарове, парно, подгрев на стъклото - все мощни консуматори и напрежението ще падне още. Трябва да е 13.9 - 14.2V.Преди 3 години от същия магазин и аз си купих акомулатор и тогава, продавача пак го мери и вика, че е ок. Да, ама след тоя случай с татковото типо, реших и аз да измеря моето напрежение - 13.4 V. А аз се чудя защо му е все черно окото на акомулатора (предположих, че е от късите дистанции на които карам). Не знам какво е станало на реле-регулатора за 3 години, но ще проверя за проблема. Имам половин волт спад в напрежението.Та така - проверете си зарядните напрежения, защото е важно и то преди студовете.

                          Коментар


                            #73
                            ///// написа:
                            Един съвет и от мен! Измерете с мултицет напрежението на клемите на акомулатора при запален двигател и с мъничко газ (примерно 2000 об/мин).Ще обясня защо.Значи оня ден отиваме с типото на татко да му купуваме нов акомулатор, но за да разпише гаранцията, продавача трябва да измери напрежението. Мери нашия - 13.6 V. Вика - без консумация е толкова, а като дойде зимата ще се пускат фарове, парно, подгрев на стъклото - все мощни консуматори и напрежението ще падне още. Трябва да е 13.9 - 14.2V.Преди 3 години от същия магазин и аз си купих акомулатор и тогава, продавача пак го мери и вика, че е ок. Да, ама след тоя случай с татковото типо, реших и аз да измеря моето напрежение - 13.4 V. А аз се чудя защо му е все черно окото на акомулатора (предположих, че е от късите дистанции на които карам). Не знам какво е станало на реле-регулатора за 3 години, но ще проверя за проблема. Имам половин волт спад в напрежението.Та така - проверете си зарядните напрежения, защото е важно и то преди студовете.
                            миналата година като си купувах акумулатор... сложихме , запалих на фарове и музика пусната, на 2000 оборота , човека измери 14.1 V.значи не би трябвало да имам проблеми п.п. ако темпрата не я продадем
                            Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                            ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                            Коментар


                              #74
                              Ето и аз се подготвих за зимата 3 кг битум.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #75
                                това против корозия ли що ли?
                                ex.Мареа ТД100

                                Коментар

                                Working...
                                X