И пак от мен:Тече масло. Мисля че не е от гарнитурата, а имало някакъв пръстен. Някой може ли да се ориентира от снимката какъв може да е проблема?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло - Пунто 1.1 94 г. въпрос със снимка - ОПРАВЕН
Collapse
X
-
Точно от гарнитурата е нищо ,че си я сменял преди 10 000 км.Ако си я сменил с Аджуса като мен нормално е да протече.При мен просълзи преди тези 10000км въпреки усилията ми по идеалното почистване и обезмасляване на капака на клапаните и присъединителната и повърхност към главата.Подсигурих се дори със силикон и си мисля айде няма да тече повече но уви просълзи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Romeokton написа:Искаш да кажеш през гарнитурата? Ами сменях я преди 10000 км. А иначе да ти кажа просто не разбирам - гледам че има масло, но... Значи по принцип няма теч като е на едно място. Явно само като карам по-дълго и загрее тогава избива.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ти ли си сменя гарнитурата или майстор? Защото при мен течеше и аз си я смених, не е сложна процедура, но при затягане на болтовете ми изтърва резбата на 2 и аз ги замених с по-дълги и с гайки отдолу отвора е проходен, та идеята ми е ако е някой пишман майстор да не се е получил съшия гаф.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Няма как да сложиш 2 з/о те са с профил който обикаля разпределителния вал по вертикал и влизат в един канал на капака опитай да затегнеш въпросния болт без да го назорваш, ако превърти работата е такава както ти я описах, после сваляш, почистваш, слагаш болт с гайка и си карай.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не е делко, а там са бобините за високо напрежение! Сваля се лесно. Имаше дво болта и две гайки. Долната малко трудно се отвива - много е кофти мястото отдоло точна над термостата. Та сваляш го това чудо и там има един гумен пръстен. Според мен е от него. Струва мисля 1лв от Александър ауто. За най-сигурно смени и двете гарнитурата и пръстена. Работа за не повече от половин час!Успех!Fiat Punto 1,1 '96 Италианската сила
Коментар
-
Romeokton написа:Благодаря за отговорите - сега се обаждах - два лева струвал този пръстенПунто 1.1 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар