Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло - Пунто 1.1 94 г. въпрос със снимка - ОПРАВЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло - Пунто 1.1 94 г. въпрос със снимка - ОПРАВЕН

    И пак от мен:Тече масло. Мисля че не е от гарнитурата, а имало някакъв пръстен. Някой може ли да се ориентира от снимката какъв може да е проблема?Благодаря предварително!
    Прикачени файлове
    Punto 1.9 JTD 2003
    Ex Punto 1.1 1994

    #2
    тва масло не се ли стича от капака на клапаните?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Искаш да кажеш през гарнитурата? Ами сменях я преди 10000 км. А иначе да ти кажа просто не разбирам - гледам че има масло, но... Значи по принцип няма теч като е на едно място. Явно само като карам по-дълго и загрее тогава избива.
      Punto 1.9 JTD 2003
      Ex Punto 1.1 1994

      Коментар


        #4
        Точно от гарнитурата е нищо ,че си я сменял преди 10 000 км.Ако си я сменил с Аджуса като мен нормално е да протече.При мен просълзи преди тези 10000км въпреки усилията ми по идеалното почистване и обезмасляване на капака на клапаните и присъединителната и повърхност към главата.Подсигурих се дори със силикон и си мисля айде няма да тече повече но уви просълзи.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Romeokton написа:
          Искаш да кажеш през гарнитурата? Ами сменях я преди 10000 км. А иначе да ти кажа просто не разбирам - гледам че има масло, но... Значи по принцип няма теч като е на едно място. Явно само като карам по-дълго и загрее тогава избива.
          на много коли го има пробелма, че след смяна на оригиналната гарнитура и няма спиране на теча. смотани гарнитури, криви капаци на клапаните, криви майстори. вземи си коркова, виж капака крив ли е, ако е крив сложи 2- една коркова и една гумена и няма да имаш проблем. аз дори силикон не ползвам, че ми се струва опасно да не падне вътре да запуши нещо
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Ти ли си сменя гарнитурата или майстор? Защото при мен течеше и аз си я смених, не е сложна процедура, но при затягане на болтовете ми изтърва резбата на 2 и аз ги замених с по-дълги и с гайки отдолу отвора е проходен, та идеята ми е ако е някой пишман майстор да не се е получил съшия гаф.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Е, уж не беше пишман майстора, но доколко гарнитурата е била качествена... не знам. Не може ли направо за по-сигурно да сложа две, както казва колегата по-горе, даже и да не е видимо крив капака?
              Punto 1.9 JTD 2003
              Ex Punto 1.1 1994

              Коментар


                #8
                Няма как да сложиш 2 з/о те са с профил който обикаля разпределителния вал по вертикал и влизат в един канал на капака опитай да затегнеш въпросния болт без да го назорваш, ако превърти работата е такава както ти я описах, после сваляш, почистваш, слагаш болт с гайка и си карай.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  На снимката (горе-дясно) виждам ел. делко. Закачено е към Разпределителния вал. На него има О-пръстен и вероятността да тече от него е голяма. За 20ст. си купи такъв и си реши проблема преди да сменяваш отново гарнитури.
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар


                    #10
                    А - точно за това май ми говореше човека!
                    Punto 1.9 JTD 2003
                    Ex Punto 1.1 1994

                    Коментар


                      #11
                      Колега и аз има същия теч като тебе на мене ми тече и от гарнитурата,така че ако ако оправиш твоя с О-образен пръстен,драсни два реда да кажеш,за да ходя да сменям и аз гарнитура и пръстен.
                      Фиат Пунто 1,2 HSD

                      Коментар


                        #12
                        Не е делко, а там са бобините за високо напрежение! Сваля се лесно. Имаше дво болта и две гайки. Долната малко трудно се отвива - много е кофти мястото отдоло точна над термостата. Та сваляш го това чудо и там има един гумен пръстен. Според мен е от него. Струва мисля 1лв от Александър ауто. За най-сигурно смени и двете гарнитурата и пръстена. Работа за не повече от половин час!Успех!
                        Fiat Punto 1,1 '96 Италианската сила

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря за отговорите - сега се обаждах - два лева струвал този пръстен
                          Punto 1.9 JTD 2003
                          Ex Punto 1.1 1994

                          Коментар


                            #14
                            Romeokton написа:
                            Благодаря за отговорите - сега се обаждах - два лева струвал този пръстен
                            Сменяй го. Оттам е. И аз сменях за 10 мин работа. 3 болта M10. Развиваш внимателно да не скъсаш някой. Издърпваш назад и си готов.http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/...m_oringP1.html
                            Пунто 1.1 1994 г.

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря ти - полезни са снимките. А този болт, който е отдолу не е ли много неудобен за развиване?Иначе като гледам няма нужда да ходя на майстор за такова нещо.
                              Punto 1.9 JTD 2003
                              Ex Punto 1.1 1994

                              Коментар

                              Working...
                              X