Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на лагер на задна главина...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на лагер на задна главина...

    Искам да попитам следното: наистина ли трябва да се сменя цялата главина или може само лагер? Няколко приятели вече ми казват че отзад се сменя направо главина, нямало начина само лагер.Някой сменял ли е? Колата е Купе.
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    #2
    Цялата главина.. това е положението. На предната може само лагера.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Няма ли начин за набиване на лагера или някакъв начин за смяна само на лагер? Освен че главината не е малко пари , казват че имало опасност след смяна да не сработи АБС! Така ли е или пак има много разбирачи?Spark тази главина която си показал е за коли без АБС.
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
      Porsche 944 S2
      http://www.valmcrae.snimka.bg/
      http://vbox7.com/user:val_mcrae
      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

      Коментар


        #4
        На всички модели Фиат ли е така? Не може да се сменят само лагери на главините? Питам че днес ми казаха че не могат да намерят главина за моята кола. Ако започнат да избиват лагерчетата и поставят нови колко време ще искарат? И дали изобщо си струва да се набиват лагери?
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #5
          Не ми е допряло до главата и не съм пробвал.Само да не стане така ,че само лагера да е по скъп от комплект главина с лагер.Иначе и при мен го дават така.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            На Брава по същия начин смених цяла главина на задно дясно колело. Само лагер не може да се сменя.
            Peugeot 301
            Punto 1.9 JTD - на жената

            Коментар


              #7
              venco67 написа:
              На Брава по същия начин смених цяла главина на задно дясно колело. Само лагер не може да се сменя.
              Смени сам или смениха в сервиза ако е сам дай малко инфо защо не може да се сменя каква е причината номер на лагера и всички подробности ако знаеш такива.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Ами главината представлява един цял лагер, чиято външна черупка е дефакто целия тоя фланец. Външната черупка и фланеца са една отливка.Ето го лагер-главината за ABS
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  То туй е лагера! :D само че външната черупка му е по- голяма и има зъбци за ABS- дали му казвате главина или лагер, или главина- лагер- все едно е и е една неразглобяема част, намират се обаче и втора употреба здрави на цени горе- долу колкото нов китайски лагер за сменяемите главини! :D
                  Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                  Коментар


                    #10
                    външната черупка на лагера е главината-нов 50лв,втора ръка 25-30 и не се знае колко ще изкаралесно се сменя

                    Коментар


                      #11
                      Някой знае ли зъбния венец дали може да се избива от старата главина и да се сложи евентуално на новата, тъй като разликата при нови с венец (за АБС) е 2-3х.Т.е. ако може да се ползва венеца от старата и се набие на нова (за без АБС) ще се спестят едно 90-100лв!

                      Коментар


                        #12
                        При моделите без ABS (а може и при другите да е така), главината се състои от два радиално- аксиални сачмени лагери разположени срещуположно. Всеки един от лагерите е разглобяем. Поради тази причина, при монтирането (набиването) на новата главина трябва да се внимава, да не се разглобят лагерите. Набиването става с втулка/тръба която е с размер като на вътрешния пръстен на лагерите и чук :D . Старата главина се избива сравнително лесно със скоба или с "топуз". Обаче след избиването на главината остава една втулка от лагерите на оста. И тя трябва да се избие- малко трудничко излиза. Предполагам, проблема в подмяната на лагерите се състои при избиването на външните пръстени на лагера от главината и набиването на новите. Също така, такива лагери не съм виждал да се продават, но не съм и търсил. Дано съм помогнал.
                        Bravo 1.8 16V GT ex.
                        Fiat Croma 1.9 16V mjet

                        Коментар


                          #13
                          Re: Смяна на лагер на задна главина...

                          val_mcrae написа:
                          Искам да попитам следното: наистина ли трябва да се сменя цялата главина или може само лагер? Няколко приятели вече ми казват че отзад се сменя направо главина, нямало начина само лагер.Някой сменял ли е? Колата е Купе.
                          ето снимка на разглобена главина (АлфаРомео) но още не мога да кажа дали се продават такива лагери но в наи скоро време ще проветя и ще кажа.Номера на лагера е 1083Ц ако това може да е от полза на някои
                          Прикачени файлове
                          BMW E39 2.5I
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар


                            #14
                            Re: Смяна на лагер на задна главина...

                            ето още малко
                            Прикачени файлове
                            BMW E39 2.5I
                            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                            Коментар

                            Working...
                            X