Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога превърта биелен лагер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кога превърта биелен лагер?

    Еми... това е което питам. Поради какви причини може да превърти биелен лагер, и какви може да са пораженията върху двигателя след тази беля? Поправимо ли е, има ли смисъл да се купува кола с такъв двигател, и колко може да струва ремонта в най-лошият случай, и изобщо оправдано ли е заниманието? Става въпрос за 2.0 двигател на темпра, 115к.с.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Да превъри??Ми той си се върти непрекъснато... :D Хм...може би говориш за повлекли лагери на коляновия вал.В такъв случай разходите ще са ти около 150 лв, но ако труда си е твой.Ако е в сервиз не знам.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      хъм... не, биелния лагер нещо е сдал багажа. казаха че бил превъртял, и понеже не разбирам - питам
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        имам възможност да взема една кола, с неработещ двигател, и човека каза че бил превъртял тоя лагер. Възможно ли е да се е объркал, и да не е "превъртял" щом той по принцип си се върти, ами нещо друго да му има и затова да не работи двигателя?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Превъртат черупките на биелните и основните лагери, когато задерат за шийките на коляновият вал. Такова нещо може да се случи само при здраво прегряване на лагерите, тоест тежък проблем в смазочната система. Смяна на лагера, без диагностика и отстраняване на причините ще доведе до същото. Отделно, ремонта включва шлифоване на коляновият вал и черупки ремонтен размер. Само биелните лагери могат да се сменят без разглабяне на двигателя, за основните лагери ще трябва сваляне на двигателя.Голяма врътня е и разходи. Ти трябва да си прецениш дали колата и цената си струват. А иначе, ако цената си струва, може да направиш с останалите пари основен ремонт и ще имаш двигател в супер кондиция.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            По-горе съм ти писал колко излиза цялата операция без труда. Доколкото разбирам черупките на биелния лагер са се разместили (т.е. превъртели, но това е силно казано).Това е рядко срещано, но за сметка на това сравнително лесно отстранимо. Ако има нещо неясно питай.
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар

            Working...
            X