Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към собствениците на пунто мк.II 1.2 8V 60 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос към собствениците на пунто мк.II 1.2 8V 60 к.с.

    Здравейте, имам няколко въпросчета:Първо: Когато е студена колата - какво става когато подадете повече газ от "съвсем малко" ? При мен става нещо от рода на падане на оборотите на близо 500 и колата е на ръба да угасне ... като загрее се оправя, но докато е студена - така е ... Второ: Ако ви се е случвало в някой остър завой (примерно като правите обратен завой) да дадете много газ и да завърти вътрешната гума - подскача ли колелото или просто се върти ?Трето: С какви амортисьори сте ? Двойно действащи или ? И още нещо - как ви се затваря предния капак ? Моя ако го пусна от 30-тина сантиметра - не се затваря, ако го повдигна леко и го натисна рязко (с риск да го изкривя) - тогава се затваря ... И колко Ви харчи ? О, и още един много важен въпрос - днес смених лентата и дадох газ до край на втора, за да се включа в движението, но колите пред мен спряха рязко и аз от газта скочих на спирачката за има няма 1/3 от секундата, после я пуснах и я натиснах ... но след 2-3 секунди забелязох, че ми свети някой мигач, мърдам ръчката, не спира ... тогава натиснах аварийните и спряха WTF ? Автоматични аварийни като набия спирачки ???За информация моето пунто е Go! , две врати ...

    #2
    Не съм собственик на въпросната кола ама ще се помъча да ти отговоря на някой от въпросите.Не трябва да подскача гумата това е признак за заминали или заминаващи си амортисьори.Затова и сигурно си задал третия си въпрос.Абе хайде и по другите и така съм започнал.Относно предния капак провери дали се регулира закопчаващия механисъм на гредичката и как е регулиран.Затова с мигачите нямам идея просто предполагам ,че от рязкото спиране нещо се е омотало.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Моето не е с този двигател но относно капака и при мен е така ... трябва да го натиснеш по рязко отгоре и тогава се затваря ако само го пуснеш не става работата ... и аз доста се чудех по този въпрос .. гледах механизма за затваряне но уви до никакво решение не достигнах
      Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

      Коментар


        #4
        кола

        за капака има 2 болта от там се нагласява каде да заключва и каде да влиза пружината
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          благодаря за отговорите, сега остава само главния въпрос ... Утре може да пробвам същата ситуация, да видим дали ще се завъртя или ще се получи това, което и днес Не вярвам да е от това, че смених свещите

          Коментар


            #6
            Filcov написа:
            Моето не е с този двигател но относно капака и при мен е така ... трябва да го натиснеш по рязко отгоре и тогава се затваря ако само го пуснеш не става работата ... и аз доста се чудех по този въпрос .. гледах механизма за затваряне но уви до никакво решение не достигнах
            Смажете с малко грес машинката за затваряне на капака бе хора, много помага.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              това за аварийните не можах да го пробвам, заради гъстата мъгла, която се режеше не с нож, ами със резачка и заради влажния асфалт ...А само не разбрах това за форсирането при студен двигател дали го има при вас...

              Коментар


                #8
                Въпросите са още актуални ...

                Коментар

                Working...
                X