Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак питане за термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Толкова писано има за тези термостати само трябваше да го потърсите.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...958&highlight=
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      И още за температури и термостати.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...053&highlight=
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        jenshen73 написа:
        Grancharov: Коя точно година ти е колата? Я си провери лепенката в жапката кога да ходят възглавниците в боклука..?
        Не бързайте да хвърляте възглавниците на боклука - те ще продължат да си чакат в stand-by (стига да не свети лампата на таблото де), само че производителят не гарантира работата им след изтичане на първите 10 години.А лампата не е свързана с възрастта на възглавниците по никакъв начин, не се заблуждавайте за това. Най-честата причина за светването на лампата е някакъв електрически проблем по еърбега, развалено ECU на еърбега (например от протекло радиаторче на парното върху ECU-то), или пък изгорял бушон за уредите на таблото когато колата е на контакт. Някои от изброените проблеми (например третия случай) е отстраним с компютърна диагностика (единствено, свалянето на акумулатора не помага). Но и за други възможни случаи диагностиката не вреди, дори според мен е нужно да се направи - защо иначе физически да имаме еърбегове, а всъщност да не можем да се възползваме от тях когато нещата станат критични и неизбежни.
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар


          #19
          Още по изчерпателна тема за температури и термостати.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...753&highlight=
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Tornado написа:
            Още по изчерпателна тема за температури и термостати.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...753&highlight=
            Мерси колега tornado. Изчетох всички теми и мисля, че ми седи отворен термостата постоянно . И от там идва големия разход който дава бравата 12/100 градско. Аз си я карам все студена. 5-6км отиване до работа и 5-6 км връщане. Все пак да съм сигурен...... нормално ли е като е работила колата 3-4 мин. на място, голямата тръба към радиатора да започне да се затопля (съответно и радиатора), а стрелката на таблото да показва към 50-55 градуса - т.е. леко се е отлепила от дъното. До колкото прочетох трябва тази тръба и радиатора да започнат да загряват едва когато стрелката стигне 80 и няколко градуса?
            Fiat Brava 1.4 97

            Коментар


              #21
              Затоплянето на тръбата отговаря на момента на отваряне на термостата. След като при теб това става на по-ниско деление от средното, отварянето е много рано - смяна.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #22
                Ясна е работата. Само да попитам ако поръчам утре от hit-ko за колко време е доставката? Ако някой е поръчвал
                Fiat Brava 1.4 97

                Коментар


                  #23
                  До Благоевград дойде за около 24ч., след направената от мен поръчка.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #24
                    Да се похваля и аз - вече съм с нов термостат. Поръчах го на единият ден и на другият беше тук (от Христо).Теста дали работи старият го направих както е писано - паля колата, чакам 3-4 мин. да поработи и пипам радиатора. Оказа се, че започва и той да се стопля още от самото начало - значи нов термостат. Сега като запаля докато не стигне стрелката на таблото средата (около 88-90 градуса) радиатора е напълно студен.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      те

                      колкото по бавно загрява толкова по малко гориво харчинормално е моята е по същия начиндори на далаг пут не пожече от 4 чертичкиако ти е стар може да му подобриш работата като го свалиш и напълниш дупките на чочката отпред с силикон заштото няма какво да се преебва на тая биметална пластина
                      karam fiat 1992 tempra karburator
                      0889340995

                      Коментар


                        #26
                        Re: те

                        niki2572 написа:
                        колкото по бавно загрява толкова по малко гориво харчинормално е моята е по същия начиндори на далаг пут не пожече от 4 чертичкиако ти е стар може да му подобриш работата като го свалиш и напълниш дупките на чочката отпред с силикон заштото няма какво да се преебва на тая биметална пластина
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #27
                          колкото по-бавно, или колкото по-бързо
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #28
                            Основното нещо, което определя колко гориво трябва в един инжекцион е температурата на мотора (антифриза). За това е важно да се поддържа постоянна температура около 90 градуса. За това колкото по-бързо двигателят достигне работната си температура, толкова по-добре за разхода на гориво.Един опит от днес - на напълно студен мотор (колата не е карана повече от 24 часа) на мястото на датчика за температурата слагам в буксата резистор със съпротивление 300 ома. Това съответства на температура на двигателя 80 градуса. Пробвам да запаля - колата не пали въобще. Просто на студен мотор горивото, което се подава (съответстващо на загрял до 80 градуса двигател) е крайно недостатъчно за да запали. Така че студената кола явно харчи и то доста докато загрее - колкото по-бързо стане това, толкова по-добре.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #29
                              По малолитражните коли имат по малък обем охладителна течност, и е нормално по бързото загряване ... но ... един приятел си взе Пежо 206 май - на 8-9 годинки. ами то на втората пресечка вдига 88 градуса и ги държи там ,,тия французи си играят с дявола ама така са си го решили те - бързо вдигане на температурата и после дано ти бачка добре термостата че........ Обаче - пак изключение - на бащата Регатата - 84 г. имаше проблем с термостат - изобщо не загряваше тая кола.... та смени го .. обаче ефекта е долу горе същия - е зимата успява да стопли леко - ама лятно време почти не мога да и чуя вентилатора?? За Африка ли е правена тая кола ??? % мин на празен ход мисля, че е нормалното време да загрее една кола до 60-70 градуса, после ще толкова може би за достигане на 85 градуса и да ти духа горещо парното. Това е от мен
                              Fiat Palio Weekend TD70
                              ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                              Коментар

                              Working...
                              X