Толкова писано има за тези термостати само трябваше да го потърсите.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...958&highlight=
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак питане за термостат
Collapse
X
-
И още за температури и термостати.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...053&highlight=Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
jenshen73 написа:Grancharov: Коя точно година ти е колата? Я си провери лепенката в жапката кога да ходят възглавниците в боклука..?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Още по изчерпателна тема за температури и термостати.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...753&highlight=Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Още по изчерпателна тема за температури и термостати.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...753&highlight=Fiat Brava 1.4 97
Коментар
-
Да се похваля и аз - вече съм с нов термостат. Поръчах го на единият ден и на другият беше тук (от Христо).Теста дали работи старият го направих както е писано - паля колата, чакам 3-4 мин. да поработи и пипам радиатора. Оказа се, че започва и той да се стопля още от самото начало - значи нов термостат. Сега като запаля докато не стигне стрелката на таблото средата (около 88-90 градуса) радиатора е напълно студен.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
те
колкото по бавно загрява толкова по малко гориво харчинормално е моята е по същия начиндори на далаг пут не пожече от 4 чертичкиако ти е стар може да му подобриш работата като го свалиш и напълниш дупките на чочката отпред с силикон заштото няма какво да се преебва на тая биметална пластинаkaram fiat 1992 tempra karburator
0889340995
Коментар
-
Re: те
niki2572 написа:колкото по бавно загрява толкова по малко гориво харчинормално е моята е по същия начиндори на далаг пут не пожече от 4 чертичкиако ти е стар може да му подобриш работата като го свалиш и напълниш дупките на чочката отпред с силикон заштото няма какво да се преебва на тая биметална пластина
Коментар
-
Основното нещо, което определя колко гориво трябва в един инжекцион е температурата на мотора (антифриза). За това е важно да се поддържа постоянна температура около 90 градуса. За това колкото по-бързо двигателят достигне работната си температура, толкова по-добре за разхода на гориво.Един опит от днес - на напълно студен мотор (колата не е карана повече от 24 часа) на мястото на датчика за температурата слагам в буксата резистор със съпротивление 300 ома. Това съответства на температура на двигателя 80 градуса. Пробвам да запаля - колата не пали въобще. Просто на студен мотор горивото, което се подава (съответстващо на загрял до 80 градуса двигател) е крайно недостатъчно за да запали. Така че студената кола явно харчи и то доста докато загрее - колкото по-бързо стане това, толкова по-добре.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
По малолитражните коли имат по малък обем охладителна течност, и е нормално по бързото загряване ... но ... един приятел си взе Пежо 206 май - на 8-9 годинки. ами то на втората пресечка вдига 88 градуса и ги държи там ,,тия французи си играят с дявола ама така са си го решили те - бързо вдигане на температурата и после дано ти бачка добре термостата че........ Обаче - пак изключение - на бащата Регатата - 84 г. имаше проблем с термостат - изобщо не загряваше тая кола.... та смени го .. обаче ефекта е долу горе същия - е зимата успява да стопли леко - ама лятно време почти не мога да и чуя вентилатора?? За Африка ли е правена тая кола ??? % мин на празен ход мисля, че е нормалното време да загрее една кола до 60-70 градуса, после ще толкова може би за достигане на 85 градуса и да ти духа горещо парното. Това е от менFiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар