Тази сутрин си влизам в колата и както винаги я паля с натиснат съединител и включена от вчера първа предавка. Веднага след като запали колата подскочи. Аз своевременно дръпнах лоста и изключих от скорост. След това обаче нито една от предавките не влизаше. С огромни усилия някак успях да включа на трета и така си тръгна. Добре че се сетих че до офиса ми се минава по Драган Цанков под ТВ кулата и съобразих че там така няма да мога да мина и реших да карам в колата в сервиз.Близо до мен е сервиз Друмник и понеже веднъж бях вече ходил там и бях останал доволен пак отидох там. Още приемчика като пипна нещо в коша на двигателя скоростите започнаха да влизат но диагнозата беше - една от двете помпи на съединителя е за смяна. До обяд ги бяха намерили и започнали с ремонта. До вечерта я бяха оправили - оказа се че проблема е в горната помпа - тази която е под педала на съединителя.Не помня каква беше цената на помпата но едната беше 60 другата 70 лева.Целият ремонт ми излезе 111 лева. И съм много доволен от обслужването в този сервиз. Вярно вземат малко по скъпо, но пък трудът им си го заслужава. И не са заринати с коли та когато и да отидеш те приемат веднага.Забравих да кажа че от около седмица постоянно си имах проблем с 1 и 2 предавка по всяко време - за да ги включа без много напъване трябваше да натисна педала по здраво отколкото на другите а задната винаги ми влизаше с гъргорене. А проблемът ми със съединителя е от преди половин година - педалът ми постоянно омекваше и втвърдяваше като временно се оправяше с обезвъждушаване - явно още тогава тази помпа е започнала да се скапва ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с "горната" помпа на съединител Bravo JTD
Collapse
X
-
Ами честно доволен съм засега от тях. Малко е по скъпо е но всеки път като си оставям колата в сервиз се чудя какво ще ще оправят и каво друго ще развалят ...Предишният път като ходих в този сервиз момчетата оправиха бакиите на едни други майстори които едни накладки не могат да сменят като хората ... За малко да се очистя - бяха ме оставили без спирачки!!!А забравих да добавя че в цената има и доливане на спирачна течност.
Коментар
-
Всеки с проблемите си няма как.Едни имат ядове с жила на съединителя ,други със помпи.Аз съм на мнение ,че кола със жило е по удачен вариант отколкото с помпа ,но това е мое лично мнение.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И аз имах подобни ядове на Доблото, но с долната помпа. Разминах се само с обезвъздушаване.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Едната се намира точно под педала на съединителя. Самият педал движи буталото и.Другата е върху скоростната кутия и се вижда като погледнеш зад акумулатора.Май няма регулиране.Доколкото знам има някакво саморегулиране.Единствената интервенция е май да обезвъздушиш системата. За това има клапан върху помпата която е върху скоростите.
Коментар
-
Колеги, моя педал си е нормален. Е, не е мек като на астра 2008 година, но е като на берлинго 2006 примерно. В работата карам понякога сравнително нови коли и не съм намерил кой знае каква разлика. Трябва да има някаква причина за твърдия педал, или просто разбиранията за мек педал ни се разминават. Аз като знам какви трошки съм карал, на бравото съединителя е като на лумизина направо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар