Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем ток/акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем ток/акумулатор

    Бяхме с жената и дъщерята до детска клиника за преглед. Свършихме. Влизам в колата и давам на контакт да подгрея свещите. За момент индикациите светнаха и после едвам мъждукаха. Лампата за свещите въобще не изгрява. До въртене въобще не се стига. Дам ли на контакт всички тоци умират. Фаровете не палят. Дори плафоните едвам мъждукат. Чува се едно леко, едвам доловимо скрибуцане като е на контакт. Не е ли на контакт плафоните работят нормално. Нищо не мога да направя тая вечер щото гайките на акумулатора са деформирани и не мога да ги развия. Нямаше и кой да викна да ми даде ток. С баща ми само гледахме връзките но не изглеждат клеясали. Ще оставим за утре по светло. Акумулатора е този с който взех колата. Миналата "зима" не съм имал проблеми с паленето. Колата я имам от година и половина. По така изброените симптоми акумулатор ли е или нещо друго. Възможно ли е така внезапно и без предупреждение да се скапе акумулатора. Нещо някоя клетка да е дефектирала?. Помощ Пунтото умря горкото!!!
    Fiat Punto 1.7TD

    #2
    Re: Проблем ток/акумулатор

    bogidar написа:
    Нищо не мога да направя тая вечер щото гайките на акумулатора са деформирани и не мога да ги развия. Нямаше и кой да викна да ми даде ток. С баща ми само гледахме връзките но не изглеждат клеясали.
    Погледни си клемите на акумулатора, почисти гайките /след като ги третираш със спрей и развиеш/, смажи ги с технически вазелин и ... това е. Предполагам, че това ти е проблема - някоя от клемите не прави добър контакт? Това е добрия вариант. Ако не помогне - най-вероятно ще ти трябва нов акумулатор.
    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
    Среден разход на газ

    Коментар


      #3
      Клемата та плюса я развъртях и изглежда наред. Другата е с прецакана гайка и не успях. Утре тървото нещо, като успея да я развъртя ще е да почистя клемите и ще видя какво става. Интересното е че до сета е нямало признаци на изтощаване. Преди това бях на работа с колата. После взех жената и дъщерята. 10мин. колата седя паркирана пред клиниката. Странна работа. Ако е имало някаква утечка-незнам от къде, преди това също трябваше да пали трудно. Сега дори сигналните лампи едвам мъждукат.
      Fiat Punto 1.7TD

      Коментар


        #4
        Случва се, не си първия на който да се скапе акомулатор по този начин, както казват бабите "живо пиле да умре".
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Аз като взех Браво-то , 2 месеца нямах абсолютно никакви проблеми с паленето или каквито и да е други признаци на изтощен акомулатор . Една сутрин слизам , влизам в колата и нищо . Така че , няма да си първия както каза NikMar .
          ex : Bravo 1.6 16v 103hp
          now : Marea HLX 2.4 JTD

          Коментар


            #6
            Гледам цените и ооо ужас. Че то 75Ah български(искра, монбат) са по 130лв. Не е истина.
            Fiat Punto 1.7TD

            Коментар


              #7
              В този ред на мисли колко Ah се препоръчва за brava 1.4 и има ли значение дали ще сложа 45 или 75 или 100 ?
              Fiat Brava 1.4 97

              Коментар


                #8
                bogidar написа:
                Гледам цените и ооо ужас. Че то 75Ah български(искра, монбат) са по 130лв. Не е истина.
                намерил си го тънко, цените вече са около 2лв за Аh
                FIAT Bravo JTD 105 GT 05.1999г.

                Коментар


                  #9
                  lunafiatik написа:
                  В този ред на мисли колко Ah се препоръчва за brava 1.4 и има ли значение дали ще сложа 45 или 75 или 100 ?
                  за теб 50Ah трябва да са добре, и да има значение капацитета на акумулатора, мисля че не се препоръчва по-голям защото има опасност да го караш недозареден, което пак му скъсява живота
                  FIAT Bravo JTD 105 GT 05.1999г.

                  Коментар


                    #10
                    Гледам в метро има промоция на BOSH - 113лв. Най-големия е 70 ампера. Гледам че стария е бил 80 ампера с 650 ампера стартови. На разни места чета че за моето Пунто трябва да е 75 ампера. Дали този в метро ще ми свърши работа.Иначе днес отидохме с баща ми до колата. Закачихме неговия акумулатор(9 годишен Bosh Silver) от баба шкода 40 ампера и 350 стартови. Пунтото запали без грам ядове. Та 9 години и още е звяр...
                    Fiat Punto 1.7TD

                    Коментар


                      #11
                      Успях да се докопам до промоционалните BOSCH S3 в Метро - 113лв/70Ah 640 стартов. Времето ще покаже дали е читав. Поне цената е повече от добра.
                      Fiat Punto 1.7TD

                      Коментар

                      Working...
                      X