Бяхме с жената и дъщерята до детска клиника за преглед. Свършихме. Влизам в колата и давам на контакт да подгрея свещите. За момент индикациите светнаха и после едвам мъждукаха. Лампата за свещите въобще не изгрява. До въртене въобще не се стига. Дам ли на контакт всички тоци умират. Фаровете не палят. Дори плафоните едвам мъждукат. Чува се едно леко, едвам доловимо скрибуцане като е на контакт. Не е ли на контакт плафоните работят нормално. Нищо не мога да направя тая вечер щото гайките на акумулатора са деформирани и не мога да ги развия. Нямаше и кой да викна да ми даде ток. С баща ми само гледахме връзките но не изглеждат клеясали. Ще оставим за утре по светло. Акумулатора е този с който взех колата. Миналата "зима" не съм имал проблеми с паленето. Колата я имам от година и половина. По така изброените симптоми акумулатор ли е или нещо друго. Възможно ли е така внезапно и без предупреждение да се скапе акумулатора. Нещо някоя клетка да е дефектирала?. Помощ Пунтото умря горкото!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ток/акумулатор
Collapse
X
-
Re: Проблем ток/акумулатор
bogidar написа:Нищо не мога да направя тая вечер щото гайките на акумулатора са деформирани и не мога да ги развия. Нямаше и кой да викна да ми даде ток. С баща ми само гледахме връзките но не изглеждат клеясали.
-
Клемата та плюса я развъртях и изглежда наред. Другата е с прецакана гайка и не успях. Утре тървото нещо, като успея да я развъртя ще е да почистя клемите и ще видя какво става. Интересното е че до сета е нямало признаци на изтощаване. Преди това бях на работа с колата. После взех жената и дъщерята. 10мин. колата седя паркирана пред клиниката. Странна работа. Ако е имало някаква утечка-незнам от къде, преди това също трябваше да пали трудно. Сега дори сигналните лампи едвам мъждукат.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
lunafiatik написа:В този ред на мисли колко Ah се препоръчва за brava 1.4 и има ли значение дали ще сложа 45 или 75 или 100 ?FIAT Bravo JTD 105 GT 05.1999г.
Коментар
-
Гледам в метро има промоция на BOSH - 113лв. Най-големия е 70 ампера. Гледам че стария е бил 80 ампера с 650 ампера стартови. На разни места чета че за моето Пунто трябва да е 75 ампера. Дали този в метро ще ми свърши работа.Иначе днес отидохме с баща ми до колата. Закачихме неговия акумулатор(9 годишен Bosh Silver) от баба шкода 40 ампера и 350 стартови. Пунтото запали без грам ядове. Та 9 години и още е звяр...Fiat Punto 1.7TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар