Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нерешим проблем от 2 месеца

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз бях със запушени дюзи. Ефектът беше точно обратен, мудно потгляне и придърване, но над 3500 оборота колата се оправяше. Иначе на празен ход тресеше. А дюзите са били бая мръсни щото 1 редекс + 1 някаква друга не помогнаха та накрая в сервиз. Та според мен едва ли са дюзи. Замерете налягането на бензина и ако не е помпата - вижте ремъка.
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    Коментар


      #17
      Веднага ви казвам какъв е проблема !!!! На някои може да му звучи смешно но......... Проблема е бобината колега!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Тя нали е сдвоен тип и прави някъде пробив и дефакто колата ти бачка на 2..3..4 цилиндъра! И заради това както казваш си къркори и неще да откъсне! Сутрин на студено палене това също е причина да не държи обороти! как може да си сигурен че е това за да не дадеш 150лв на вятъра? Трябва да се закачи колицата на осцилоскоп и да се видят пиковете и веднага си проличава!!!!!!!!!!!!!! Такаааа НО запознати с тая процедура твърдят че наи добре си проличава това сутрин на студен двигател като запалиш! За целта намираш някои кадърен човек които има такъв автоосцилоскоп( по възможност с памет! ) и сутринта още преди първото палене я закачате и палиш!!!!!!! Ако е това и ако му разбира наистина маистора дръпваш назад със 150лв и си готов!!!!!!!!!!Между другото не винаги може да се провери бобината по стария метод с мултицета и по показанията от АУТОДАТАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Само да кажа че това го споделям от опит!!!!!Колега чакам резултати да каже как е протекла операцията или ако не е от това какъв е бил проблема!!!

      Коментар


        #18
        Тази сутрин не можах да запаля ! 15 мин ми вартя и не запали ! А вчера вечерта като се прибирах от работа както карам и изклиуча от скорост и колата ми изгасна на няколко пати ! Явно помпата ми е заминала! Та , тази сутрин варта вартя и не запали ОСТАНА си пред блока! Някой да знае цената на бензинова помпа?
        Fiat Bravo 1.6 16V

        Коментар


          #19
          за колегата IDM ! като бях на диакностика маистора ми сложи някакви кабели на свещите (на кабелите на свещите) и се появиха графики и в зависимост на коя свещ графиките се променяха - ту на горе ту на долу. Това ли имаш предвит! ако е това майстора каза че е както трябва. Няма да ви казвам какав ми е разхода за горивото за 10 лв бензин карам не повече от 30-35 километра УЖАС !! а колкото до дюзите като ми я закачиха на компа работеха. пробва ха ги една по една ! Аз нямам газово и мисле че няма от какво да са се запушили диюзите до такава степен ! А както казах преди малко Тази сутрин колата си остана пред блока ПОМПАТА ваобще не дигна бензин и колата не запали!
          Fiat Bravo 1.6 16V

          Коментар


            #20
            Ако не работи помпата, как така този голям разход?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              ДО колегата Spark ! в движение колата не може да дигне повече от 3000 оборота ,а на пясто катоя форсирам за миг качва на 7000 и после пада на 5000 и реве та ще се прасни !
              Fiat Bravo 1.6 16V

              Коментар


                #22
                Danchojn братле идея си нямам ! утре ще сменя помпата ако ми е по джоба и ще видя дали е от нея!
                Fiat Bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #23
                  Е то помпа се проверява най-лесно - откача се бензинопровода след нея и се слага манометър. Ако дигне налягане на горивото над 2 бара - значи е наред всичко. Защо ще си играеш на проба и грешка. И аз съм за варианта "бобина". Пробвай с някоя друга бобина на колега. Поне се откача по-лесно.

                  Коментар


                    #24
                    Ами то може да няма вече и никакви искри в свещите - това също лесно се проверява. А според мен не е изключено и кабелите на свещите - въпреки, че вече са проверени.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      колега, не знам къде си в слатина - аз съм с брава 1.6 16/100 и съм над пощата на Гео Милев. ако искаш пиши - предполагам че бобините са еднакви, а пробата е за не повече от 10-20мин

                      Коментар


                        #26
                        Здравейте на всички които се отзоваха на проблема и на тези които незнаеха какво да предложат! ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! Аз се изомих като разбрах! Та отивам в сервиза DUNEV MOTOR SPORT (на боксир-дарпахаме) и казвам на маистора парво да погледни помпата. Направиго НЯМА ПРОБЛЕМИ В НЕЯ! закачиме пак на компа гледа мери и вика че няма никакав проблем! погледна свещите и те бяха мокри от бензин, и той вика "е тя за тва не пали" ОК сменям свещите и .... пак сащия х_й ! Човека се очуди казах му аз какво сам сменял и рещи да откачи ламбда сондата дето е на гарнето да мери нещо и дигна колата на крика ! И савсем случайно вика А ве я заварти да видя дали духа от гарнето ! И какво се оказа ПОСЛЕДНОТО ГАРНЕ СЕ Е ЗАДРАСТИЛО ЗВЕРСКИ махамего колата пали и варви като НОВА! ТОВА БЕШЕ ПРОБЛЕМА ! Утре отивам да сложа некво гарне че сам без гарне ся ! Още веднаж благодаря на всички!
                        Fiat Bravo 1.6 16V

                        Коментар


                          #27
                          Честито колега за решения проблем!М/у другото се върнах назад и прочетох темата отначало. Не видях някой да е познал точната причина. Но, както е казано, човек се учи докато е жив.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #28
                            Всичко е добре, когато свършва добре!

                            bronza написа:
                            Здравейте на всички които се отзоваха на проблема и на тези които незнаеха какво да предложат! ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! Аз се изомих като разбрах! Та отивам в сервиза DUNEV MOTOR SPORT (на боксир-дарпахаме) и казвам на маистора парво да погледни помпата. Направиго НЯМА ПРОБЛЕМИ В НЕЯ! закачиме пак на компа гледа мери и вика че няма никакав проблем! погледна свещите и те бяха мокри от бензин, и той вика "е тя за тва не пали" ОК сменям свещите и .... пак сащия х_й ! Човека се очуди казах му аз какво сам сменял и рещи да откачи ламбда сондата дето е на гарнето да мери нещо и дигна колата на крика ! И савсем случайно вика А ве я заварти да видя дали духа от гарнето ! И какво се оказа ПОСЛЕДНОТО ГАРНЕ СЕ Е ЗАДРАСТИЛО ЗВЕРСКИ махамего колата пали и варви като НОВА! ТОВА БЕШЕ ПРОБЛЕМА ! Утре отивам да сложа некво гарне че сам без гарне ся ! Още веднаж благодаря на всички!
                            Поздравления за успешния завършек!Сега имаш чисто нова кола! Карай си я с кеф, да ти върши работа и повече никакви подобни проблеми! Безаварийно шофиране и лек зимен сезон!
                            Fiat Marea 2.4 TD

                            Коментар


                              #29
                              Евалата .....От всички дяволи се оказа най-малкия !!!! Важното е всичко да е наред занапред !!!
                              Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                              Fiat Punto 1.2 16v LPG

                              Коментар


                                #30
                                bronza написа:
                                Здравейте на всички които се отзоваха на проблема и на тези които незнаеха какво да предложат! ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! Аз се изомих като разбрах! Та отивам в сервиза DUNEV MOTOR SPORT (на боксир-дарпахаме) и казвам на маистора парво да погледни помпата. Направиго НЯМА ПРОБЛЕМИ В НЕЯ! закачиме пак на компа гледа мери и вика че няма никакав проблем! погледна свещите и те бяха мокри от бензин, и той вика "е тя за тва не пали" ОК сменям свещите и .... пак сащия х_й ! Човека се очуди казах му аз какво сам сменял и рещи да откачи ламбда сондата дето е на гарнето да мери нещо и дигна колата на крика ! И савсем случайно вика А ве я заварти да видя дали духа от гарнето ! И какво се оказа ПОСЛЕДНОТО ГАРНЕ СЕ Е ЗАДРАСТИЛО ЗВЕРСКИ махамего колата пали и варви като НОВА! ТОВА БЕШЕ ПРОБЛЕМА ! Утре отивам да сложа некво гарне че сам без гарне ся ! Още веднаж благодаря на всички!
                                Влизаш в историята с това задръстено гърне.Смятай какво е напред по другите гърнета.Съветвам те да покараш малко без това което са махнали или да смениш цялата генерация.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X