Аз бях със запушени дюзи. Ефектът беше точно обратен, мудно потгляне и придърване, но над 3500 оборота колата се оправяше. Иначе на празен ход тресеше. А дюзите са били бая мръсни щото 1 редекс + 1 някаква друга не помогнаха та накрая в сервиз. Та според мен едва ли са дюзи. Замерете налягането на бензина и ако не е помпата - вижте ремъка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нерешим проблем от 2 месеца
Collapse
X
-
Веднага ви казвам какъв е проблема !!!! На някои може да му звучи смешно но......... Проблема е бобината колега!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Тя нали е сдвоен тип и прави някъде пробив и дефакто колата ти бачка на 2..3..4 цилиндъра! И заради това както казваш си къркори и неще да откъсне! Сутрин на студено палене това също е причина да не държи обороти! как може да си сигурен че е това за да не дадеш 150лв на вятъра? Трябва да се закачи колицата на осцилоскоп и да се видят пиковете и веднага си проличава!!!!!!!!!!!!!! Такаааа НО запознати с тая процедура твърдят че наи добре си проличава това сутрин на студен двигател като запалиш! За целта намираш някои кадърен човек които има такъв автоосцилоскоп( по възможност с памет! ) и сутринта още преди първото палене я закачате и палиш!!!!!!! Ако е това и ако му разбира наистина маистора дръпваш назад със 150лв и си готов!!!!!!!!!!Между другото не винаги може да се провери бобината по стария метод с мултицета и по показанията от АУТОДАТАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Само да кажа че това го споделям от опит!!!!!Колега чакам резултати да каже как е протекла операцията или ако не е от това какъв е бил проблема!!!
Коментар
-
Тази сутрин не можах да запаля ! 15 мин ми вартя и не запали ! А вчера вечерта като се прибирах от работа както карам и изклиуча от скорост и колата ми изгасна на няколко пати ! Явно помпата ми е заминала! Та , тази сутрин варта вартя и не запали ОСТАНА си пред блока! Някой да знае цената на бензинова помпа?Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
за колегата IDM ! като бях на диакностика маистора ми сложи някакви кабели на свещите (на кабелите на свещите) и се появиха графики и в зависимост на коя свещ графиките се променяха - ту на горе ту на долу. Това ли имаш предвит! ако е това майстора каза че е както трябва. Няма да ви казвам какав ми е разхода за горивото за 10 лв бензин карам не повече от 30-35 километра УЖАС !! а колкото до дюзите като ми я закачиха на компа работеха. пробва ха ги една по една ! Аз нямам газово и мисле че няма от какво да са се запушили диюзите до такава степен ! А както казах преди малко Тази сутрин колата си остана пред блока ПОМПАТА ваобще не дигна бензин и колата не запали!Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Здравейте на всички които се отзоваха на проблема и на тези които незнаеха какво да предложат! ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! Аз се изомих като разбрах! Та отивам в сервиза DUNEV MOTOR SPORT (на боксир-дарпахаме) и казвам на маистора парво да погледни помпата. Направиго НЯМА ПРОБЛЕМИ В НЕЯ! закачиме пак на компа гледа мери и вика че няма никакав проблем! погледна свещите и те бяха мокри от бензин, и той вика "е тя за тва не пали" ОК сменям свещите и .... пак сащия х_й ! Човека се очуди казах му аз какво сам сменял и рещи да откачи ламбда сондата дето е на гарнето да мери нещо и дигна колата на крика ! И савсем случайно вика А ве я заварти да видя дали духа от гарнето ! И какво се оказа ПОСЛЕДНОТО ГАРНЕ СЕ Е ЗАДРАСТИЛО ЗВЕРСКИ махамего колата пали и варви като НОВА! ТОВА БЕШЕ ПРОБЛЕМА ! Утре отивам да сложа некво гарне че сам без гарне ся ! Още веднаж благодаря на всички!Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Честито колега за решения проблем!М/у другото се върнах назад и прочетох темата отначало. Не видях някой да е познал точната причина. Но, както е казано, човек се учи докато е жив.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Всичко е добре, когато свършва добре!
bronza написа:Здравейте на всички които се отзоваха на проблема и на тези които незнаеха какво да предложат! ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! Аз се изомих като разбрах! Та отивам в сервиза DUNEV MOTOR SPORT (на боксир-дарпахаме) и казвам на маистора парво да погледни помпата. Направиго НЯМА ПРОБЛЕМИ В НЕЯ! закачиме пак на компа гледа мери и вика че няма никакав проблем! погледна свещите и те бяха мокри от бензин, и той вика "е тя за тва не пали" ОК сменям свещите и .... пак сащия х_й ! Човека се очуди казах му аз какво сам сменял и рещи да откачи ламбда сондата дето е на гарнето да мери нещо и дигна колата на крика ! И савсем случайно вика А ве я заварти да видя дали духа от гарнето ! И какво се оказа ПОСЛЕДНОТО ГАРНЕ СЕ Е ЗАДРАСТИЛО ЗВЕРСКИ махамего колата пали и варви като НОВА! ТОВА БЕШЕ ПРОБЛЕМА ! Утре отивам да сложа некво гарне че сам без гарне ся ! Още веднаж благодаря на всички!Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
bronza написа:Здравейте на всички които се отзоваха на проблема и на тези които незнаеха какво да предложат! ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН! Аз се изомих като разбрах! Та отивам в сервиза DUNEV MOTOR SPORT (на боксир-дарпахаме) и казвам на маистора парво да погледни помпата. Направиго НЯМА ПРОБЛЕМИ В НЕЯ! закачиме пак на компа гледа мери и вика че няма никакав проблем! погледна свещите и те бяха мокри от бензин, и той вика "е тя за тва не пали" ОК сменям свещите и .... пак сащия х_й ! Човека се очуди казах му аз какво сам сменял и рещи да откачи ламбда сондата дето е на гарнето да мери нещо и дигна колата на крика ! И савсем случайно вика А ве я заварти да видя дали духа от гарнето ! И какво се оказа ПОСЛЕДНОТО ГАРНЕ СЕ Е ЗАДРАСТИЛО ЗВЕРСКИ махамего колата пали и варви като НОВА! ТОВА БЕШЕ ПРОБЛЕМА ! Утре отивам да сложа некво гарне че сам без гарне ся ! Още веднаж благодаря на всички!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар