Здравейте, може на някои от вас да му е писнало от мен, Но все още имам проблем!Така, да уточняимам bravo 1.6 16V 96 103 konq от около 2 месеца и има нещо - няма мощност!не мога да развия повече от 100 км, а докато стигна до тази скорост ми отнема ..... МНООООГО време и двигателят не може да качи повече от 3000 оборота, а как бръмчи на тези оборори не е изтина! Няма МОЩНОСТ! Ходих на диагностика защото ми светеше инжекциона, оказа се фазов сензор - смених го, но ефекта е нулев! Смених свещите - ПАК същия проблем! Смених горивен филтар, махнах катализатора, провериха ми да не е прескочил зъб на ролките, всичко беше наред! Но .....Закачиха ме на един голям комп. и ми измериха цялата електроника ВСИЧКО, горивна смес, дали дюзите работят, компресия, изгорели газове и какво ли още не ЛАМБДА СОНДИ абе всичко, НО колата си е все същата! Може ли някой да даде съвет ! Аз почнах да се съмнявам да не ми е заминала бензиновата помпа ! Вече втора сутрин паля и колата не може да държи обороти и се дави и грухти ! като и подавам газ и вдигне обороти и след около половин минута закрепя обороти! А на диагностиката ми казаха че акомулатора не ми се зарежда много добре НЕЩО ДРУГО! ПОМОЩ !!! какво да правя и къде да ида! Благодаря предварително чакам мнения! Ако някой знае нещо Skype-GrupWBro !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нерешим проблем от 2 месеца
Collapse
X
-
Най-вероятно не са ти разчели правилно кода при диагностиката и са ти сменили здравия сензор. Ориентирай се към бензиновата помпа. Да се премери налягане и най-вече дебит (примерно може да си приточих зелето в мазето - ахаха, майтап) Друга вероятна причина е МАП сензора, ТПС-а го изключвам тъй като той при пълна газ не играе, но пък лесно се проверява. От ламбда не ми се вярва да е, тя дава +-10-15% отклонение в PWM-а. Може и да е някой датчик за обороти. Не знам къде е на Бравото, на типото е долу на коляновия вал.
Коментар
-
Като стана дума я да попитам, не ме е срам да питам когато незнам нещо, какво е това МАП и MAF сензор и дебитомера дали е за това да показва разхода на гориво или е нещо друго.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не съм специалист, но ми се иска да помогна. Ако колата е инжексион може да са ти запушени дюзите по различни причини. Занчи сипваш 20-30 кила бенз с високо октаново число (100) и малко добавка за инжексиони (redex, ftp) караш до Пловдив на по-ниска предавка четвърта например. Така обаче ще ти харчи адски много безин. това е !Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
spark написа:MAF (Mass Air-Flow) сензор или дебитомер както му викаме (не знам колко е правилно) отчита масата на постъпващия въздух.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Та значи снощи сложих добавка за почистване на дюзите за 17 лева но ефек=0! снощи направих експеримент - на място натиснах педал газ до края и стрелката на оборотомера заби на 5000 оборота и реве та ще се прасни двигателя! Направи ми впечетление че като дам на контакт не чувам помпата на бензина! и може за това сутрин като запали да се дави (един вид) и трябва да подавам газ за да не огасни! Ако е от помпата (ако е заминала) вазможни ли са тези симптоми да няма мощност?Друг вапрос! казах на единият маистор да ми провери ролките , и той го направи пред мен отвори и ми показа ! вартя докато не се показаха белезите на двете ролки и бяха както трябва! Така това добре но вазможно ли е ремака да е прескочил , защото той него не го погледна! Сега ще ида при един друг майстор в 13.30 и ако няма ехект пак ще пиша!Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар