отиди на диагностика може да ти е слаб акумулатора и оттам компютъра да дава сигнал за слаб ток и затова да ти се вдигат оборотите да може да се зарежда акумулатора( при мен беше така)
Интересно но и аз имам подобен проблем на браво 1.9 тд. От една седмица имам колата и за това време ми се е случвало няколко пъти сама да се форсира. Примерно в едно от многобройните задръствания в софия тръгвам на първа леко и като натисна съединителя и започва да се форсира сама до околко 2500 оборота. Та аз се съмнявах да не е дизеловата помпа, че тогава нещата стават сериозни.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Колеги,като ви се появи проблем не се хващайте веднага за най-скъпото и сложно нещо което ви дойде на ума.В къщи като ви спре да работи бойлера не отивате веднага да купите нов нали,а проверявате предпазителя.Нека първият колега си провери първо дали не му затяга жилото,както са го посъветвали и други колеги.Другият колега с дизела и той може да направи същото,да си провери дали не му затяга някъде подаването на газ и педала да не се връща винаги до край.Ако това и при двамата е изрядно,тогава ще мислим какво може да е друго.
дааа намерихме пакостника :D ... педала като го натисна по леко не се връща... туй го бях забелязал от давна ама не направих връзка..и баща ми каза да пробвам да бутна педала отдоло когато тръгне да са форсира сама...и оп направих го и от 2500 оборота падна на 800 ... така а как да го оправим това? само на студено леко не се връща педала и малко неудобно постоянно да го връщам отдоло :D как?
WD 40 е почистващ и смазващ спрей. Има го по бензиностанциите, магазините за авточасти, може и по железариите. Около 6лв мисля, че беше. Като дезедорант е, има и тънка тръбичка към флакона за достигане на трудно достъпни места.Най-добре е да свалиш жилото, да го раздвижиш добре като пръскаш в бронята му със спрея и след това преди да го монтираш да го напълниш с масло за шевни машини примерно, съвсем тънко да е маслото. Пълниш бронята на жилото докато не потече от другият край. След това монтираш и си готов. Може да провериш и регулировката му - да не е много опънато или хлабаво.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар