Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помпичка чистачки темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помпичка чистачки темпра

    проблема е следният : преди пръскаше с нормално налягане пасле постепенно отслабна и сега вече хич и не ще да пръсне, помпичката е здрава защото като подам директно от акумулатора си прави супер струя също така когато натискам лостчето отвътре помпичката пак си работи но по тихо и не ще да пусне грам вода въпроса ми е има ли някой идея от какво се получава това и на кой бушон е вързана тази гад мерси предварително
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    #2
    Нагорели пера в кормилната колона - разглобяването е гадно...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Yavor написа:
      Нагорели пера в кормилната колона - разглобяването е гадно...
      какво ще рече това "нагорели пера" самия ключ ли е проблем или нещо друго помагай че така не може да се кара по тези кални улици става си еб.ло майката
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        Е сега ходих до типото да видя има ли реле да включва моторчето - няма. Проблемът най-вероятно е в самия ключ както ти пише Явор. Ще ти пусна схема, ако може да ти помогне с нещо тя. От мен съвет - първо опитай да напръскаш с контактен спрей буксата и го изпробвай, може и да не се наложи да сваляш ключа.баси, забравих да напиша кое кво е: 55 е ключа, 10 е моторчето на пръскалката, 34 е мотора на предните чистачки а 88 на задната
        FIAT Tipo 1,4mi - EX
        Alfa Romeo 146ti - EX
        Alfa Romeo 156 2,4JTD

        Коментар


          #5
          Re: помпичка чистачки темпра

          stef написа:
          проблема е следният : преди пръскаше с нормално налягане пасле постепенно отслабна и сега вече хич и не ще да пръсне, помпичката е здрава защото като подам директно от акумулатора си прави супер струя също така когато натискам лостчето отвътре помпичката пак си работи но по тихо и не ще да пусне грам вода въпроса ми е има ли някой идея от какво се получава това и на кой бушон е вързана тази гад мерси предварително
          Доколкото разбрах от поста ти, проблема е в маркучетата м/у помпата и стъклото.Под кората на челното стъкло има един клапан във вид на тройник, който пропуска водата само в едната посока, та той често дава фира е не пропуска наникъде.Пробвай да го откачиш и виж дали ще има струя.Друг вариант е да ти се запушат дюзичките, но не ми се вярва.Също провери и за скъкани маркучета.Успех
          Пауър из нотинг уитаут гума
          Cinq 16v , Delta 1 2.0

          Коментар


            #6
            tonov написа:
            Е сега ходих до типото да видя има ли реле да включва моторчето - няма. Проблемът най-вероятно е в самия ключ както ти пише Явор. Ще ти пусна схема, ако може да ти помогне с нещо тя. От мен съвет - първо опитай да напръскаш с контактен спрей буксата и го изпробвай, може и да не се наложи да сваляш ключа.баси, забравих да напиша кое кво е: 55 е ключа, 10 е моторчето на пръскалката, 34 е мотора на предните чистачки а 88 на задната
            мерси колега ама хал хабер си нямам от такива схеми реле разбрах че няма а някакъв бушон няма ли да провера да не е окислено нещо там преди да тръгна да разглабямPSне е от маркучетата защото както написах като подам директно от акумолатора /с дълъг кабел - помпичката седи вързана на мястото си/ си пръска супер
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Ми честно казано нямам идея дали има бушон Би трябвало да има, но едва ли в него ще е проблема. А ти написах че няма реле за да не търсиш по таблото, ключа пуска директно и белята е логично да е в него. Щом не разбираш от схемите, по-хубаво викни на помощ накой приятел-електричар да замери какво напрежение отива на моторчето преди да почнеш да разглобяваш.
              FIAT Tipo 1,4mi - EX
              Alfa Romeo 146ti - EX
              Alfa Romeo 156 2,4JTD

              Коментар


                #8
                tonov написа:
                Ми честно казано нямам идея дали има бушон Би трябвало да има, но едва ли в него ще е проблема. А ти написах че няма реле за да не търсиш по таблото, ключа пуска директно и белята е логично да е в него. Щом не разбираш от схемите, по-хубаво викни на помощ накой приятел-електричар да замери какво напрежение отива на моторчето преди да почнеш да разглобяваш.
                това със замерването ще го направя и сам питам за бушон защото си мисля дане би при него да има кофти контакт и от там да идва проблема
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Кратка справка с Haynes бушон SERVICES 10A. През него са свързани още плафона, таблото, лампи за задна.
                  FIAT Tipo 1,4mi - EX
                  Alfa Romeo 146ti - EX
                  Alfa Romeo 156 2,4JTD

                  Коментар


                    #10
                    Колеги помогнете и на мен, става въпрос за Брава, от известно време налягането на струята намаля, пръска много слабо, и натискам лоста за чистачките 5-6 пъти докато започне да пръска...как да го оправя,дори някой път вместо на предното стъкло почва да пръска отзад... използвайки ключа за предния прозорец...
                    BRAVA,когато НЕ гори

                    Коментар


                      #11
                      Така като гледам при теб проблема е в клапанчетата на маркуча до дюзите - смени ги и си готов. Имаше някъде и тема из форума точно за тези джаджи.
                      FIAT Tipo 1,4mi - EX
                      Alfa Romeo 146ti - EX
                      Alfa Romeo 156 2,4JTD

                      Коментар


                        #12
                        Мерси, ей сега ще проверя какво е писано, ако не се справя пак ще питам...
                        BRAVA,когато НЕ гори

                        Коментар


                          #13
                          tonov написа:
                          Така като гледам при теб проблема е в клапанчетата на маркуча до дюзите - смени ги и си готов. Имаше някъде и тема из форума точно за тези джаджи.
                          ето тук ....
                          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                          Коментар


                            #14
                            Колега, бих предложил и основно почистване на клемите на пмпичката и кабела до нея. Там е доста агресивна средата и понякога така се зацапват и окисляват че действат като съпротивление боклуците. Даже като се замислих снощи - по скоро е от клемата отколкото от ключа на кормилото - той там е направен да издържа и си седи чистичък. Внимавай само да не счупуш помпичката че аз съм го ял от подобни неща - оста и е много тъничка и като се мпораклати се чупи в основата и няма оправия - лягаш на някой ’италианец’ с 20-30 кинта за ново казанче заедно с помпичка.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              мерси колеги за помоща проблема вече го отстраних оказа се куплунга на лостчето от което се задейства не даваше добра връзка поразмърдах го малко и сега вече е ОК око пак го направи ще трябва да разглабям и да чистя дано да няма проблеми щото си е бая ш.бано мястото
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X