Здравейте,проблема е следния: когато двигателя е студен, колата пали от четвърт, държи 1000 оборота, но в момента, в който потегля и натисна съединителя - гасне. След което следва по-дълго въртене и пали отново, ако не подавам газ на празен ход загасва и така докато не вдигне температурата. Щом се покаже едно деление на таблото (дигитално е), вече няма проблеми с гасненето, но тогава често на празен ход държи 600, вместо 800 оборота. Свещите и кабелите са нови, остава този датчик за температурата на двигателя, който не знам къде се намира. Искам да ви попитам точно това и дали лесно се сменя? А ако има други предположения, ще се радвам да ги прочета. Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Tempra 1.8i.e. когато двигателя е студен гасне
Collapse
X
-
Моята правеше такива номера, виж дали на въздушния филтър ти се отваря задната клапа - т.е. като е студен двигателя да засмуква топъл въздух от двигателя - а не отпред студен. ЩОм като ти загрее двигателя и се оправя може би е това - но не съм сигурен, но това е възможна причина.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
-
Чудесно ,извадиго ,на буксата има + и -.Сваржи му две кабелчета и му подай ток от акумолатор но за кратко само с докосвания трябва да сработи като изтегли котвата до край за времето до като е под напрежение.Ако работи нормално провери до наго идва ли сигнал от ЕБУ когато трябва.Ако имаш аутодата ползвай я вътре са описани тези проверки.
Коментар
-
Аз имам абсолютно същия проблем. Лошото е, че като запали, ако я изтърва и угасне, после поне 5 минути няма палене...Със стъпков мотор съм, който работи частично. Изглежда има нужда от почистване, знам че става с някакъв спрей, но така и не съм се наканил да го оправя. А зимата наближава и проблема пак ще се изостря (като всяка зима).А бе много ямболски Темпри във форума бе. Я да вземем да се съберем тези дни, че да се запознаем и да обменим опит Пишете предложения в "Срещи".
Коментар
-
Отворих клапана и го разглобих. При подаване на захранване, котвата не отива в крайно отворено положение, а щрака нагоре-надолу непрекъснато. Понеже клапана е отворен и края се вижда, целия е опушен и вероятно мръсотията му пречи да се отвори докрай, а може и да няма достатъчно силно магнитно поле. Съпротивлението е около 5000 kилоома, ако вярно го меря, но не е 7,5 ома. Питането ми е може ли да дава някъде на късо намотката на електромагнита и затова тока да е слаб и да не може да изтегли котвата докрай, или просто мръсотията му пречи? И още нещо може ли да се отвори и да се почисти този клапан, а ако не дали ще се намери нов... Благодаря ви, че ме насочихте към това чудо. Дано това да е проблема. Ето и малко снимки:
Коментар
-
Колега,и аз съм със същата инжекция-и при мен правеше така,като я купих.Оказа се че:1.ТПС-а беше с един скъсан проводник в снопа;2.IAT сензора беше сдал багажа.След оправянето на тия две неща проблема остана в по-малки размери.След това смених и бензиновата помпа и нещата дойдоха на място.Не си играй с клапана-той се управлява от ЕКУ-то честотно през масата. В него има един диод-да не объркаш поляритета,че после-нов клапан.Но първо си виж налягането на помпата и шината и ако можеш-една диагностика на студено.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
И въпреки всичко той не намира нужното съпротивление на клапана.По принцип сте прави че проблама може да излезе от друго място.Моя клапан се скапа при това дава на късо и аз съм изключил буксата му и сутрин пдържам обороти докато загрее,доста е кофти на кръстовища и по принцип също търся да закупя клапан втора употреба.До сега безуспешно в форума.
Коментар
-
Колега,казах ти,че клапана се управлява честотно от ЕКУ-то през минуса.Той не стои напълно отворен,а в зависимост от външната температура (стойността на ИАТ сензора) трепти с определена честота,т.е. променя светлия отвор на байпаса.Надявам се да се ориентираш-за съжаление така успях да го кача-не се приема иначе.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар