Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Tempra 1.8i.e. когато двигателя е студен гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Tempra 1.8i.e. когато двигателя е студен гасне

    Здравейте,проблема е следния: когато двигателя е студен, колата пали от четвърт, държи 1000 оборота, но в момента, в който потегля и натисна съединителя - гасне. След което следва по-дълго въртене и пали отново, ако не подавам газ на празен ход загасва и така докато не вдигне температурата. Щом се покаже едно деление на таблото (дигитално е), вече няма проблеми с гасненето, но тогава често на празен ход държи 600, вместо 800 оборота. Свещите и кабелите са нови, остава този датчик за температурата на двигателя, който не знам къде се намира. Искам да ви попитам точно това и дали лесно се сменя? А ако има други предположения, ще се радвам да ги прочета. Благодаря

    #2
    Моята правеше такива номера, виж дали на въздушния филтър ти се отваря задната клапа - т.е. като е студен двигателя да засмуква топъл въздух от двигателя - а не отпред студен. ЩОм като ти загрее двигателя и се оправя може би е това - но не съм сигурен, но това е възможна причина.
    Fiat Palio Weekend TD70
    ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

    Коментар


      #3
      Аз карам такава. Има два модела управление на празния ход.С клапан и с стъпков мотор.Разбери с кой модел си.Проблема е в управлението на празния ход или изпълнителните механизми. УСПЕХ.

      Коментар


        #4
        Нямам стъпков мотор, с клапан е.

        Коментар


          #5
          Чудесно ,извадиго ,на буксата има + и -.Сваржи му две кабелчета и му подай ток от акумолатор но за кратко само с докосвания трябва да сработи като изтегли котвата до край за времето до като е под напрежение.Ако работи нормално провери до наго идва ли сигнал от ЕБУ когато трябва.Ако имаш аутодата ползвай я вътре са описани тези проверки.

          Коментар


            #6
            Мерси колега, утре ще видя какво мога да направя.

            Коментар


              #7
              Аз имам абсолютно същия проблем. Лошото е, че като запали, ако я изтърва и угасне, после поне 5 минути няма палене...Със стъпков мотор съм, който работи частично. Изглежда има нужда от почистване, знам че става с някакъв спрей, но така и не съм се наканил да го оправя. А зимата наближава и проблема пак ще се изостря (като всяка зима).А бе много ямболски Темпри във форума бе. Я да вземем да се съберем тези дни, че да се запознаем и да обменим опит Пишете предложения в "Срещи".

              Коментар


                #8
                Отворих клапана и го разглобих. При подаване на захранване, котвата не отива в крайно отворено положение, а щрака нагоре-надолу непрекъснато. Понеже клапана е отворен и края се вижда, целия е опушен и вероятно мръсотията му пречи да се отвори докрай, а може и да няма достатъчно силно магнитно поле. Съпротивлението е около 5000 kилоома, ако вярно го меря, но не е 7,5 ома. Питането ми е може ли да дава някъде на късо намотката на електромагнита и затова тока да е слаб и да не може да изтегли котвата докрай, или просто мръсотията му пречи? И още нещо може ли да се отвори и да се почисти този клапан, а ако не дали ще се намери нов... Благодаря ви, че ме насочихте към това чудо. Дано това да е проблема. Ето и малко снимки:
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Колега,и аз съм със същата инжекция-и при мен правеше така,като я купих.Оказа се че:1.ТПС-а беше с един скъсан проводник в снопа;2.IAT сензора беше сдал багажа.След оправянето на тия две неща проблема остана в по-малки размери.След това смених и бензиновата помпа и нещата дойдоха на място.Не си играй с клапана-той се управлява от ЕКУ-то честотно през масата. В него има един диод-да не объркаш поляритета,че после-нов клапан.Но първо си виж налягането на помпата и шината и ако можеш-една диагностика на студено.
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    И въпреки всичко той не намира нужното съпротивление на клапана.По принцип сте прави че проблама може да излезе от друго място.Моя клапан се скапа при това дава на късо и аз съм изключил буксата му и сутрин пдържам обороти докато загрее,доста е кофти на кръстовища и по принцип също търся да закупя клапан втора употреба.До сега безуспешно в форума.

                    Коментар


                      #11
                      Преди малко пробвах клапана пак как се отваря тук вкъщи - всичко е ок. Работи перфектно - когато му подам ток се задържа постоянно отворен, а при колата не беше така. Дано да се окаже, че проблема е в куплунга.

                      Коментар


                        #12
                        Колега,казах ти,че клапана се управлява честотно от ЕКУ-то през минуса.Той не стои напълно отворен,а в зависимост от външната температура (стойността на ИАТ сензора) трепти с определена честота,т.е. променя светлия отвор на байпаса.Надявам се да се ориентираш-за съжаление така успях да го кача-не се приема иначе.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          Колега,какво стана,локализира ли проблема?
                          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                          Коментар


                            #14
                            За съжаление нещата не се оправиха. Сутрин като паля чакам малко повечко, за да качи температурата. Тогава тръгвам и не се притеснявам, че ще ми загасне. Но пак си държи 600 оборота от време на време. Може би трябва майстор да я погледне, но тези дни нямам възможност да я закарам

                            Коментар


                              #15
                              май май няма темпра 1,8 и да го няма този проблем, чакаме с нетърпение решението на проблема :D
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X