Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Размер чистачки?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Stoyan_68 написа:
    vsd написа:
    Ами това е Мисля че aerotwin се водеха или нещо подобно. Ако искаш мога да снимам кутията.
    aerotwin не е ли спагетата на Боша!
    Объркал съм се. Aerovantage се водят. Съжалявам но няма да мога да пусна снимки тези дни. tsanibaytchev твоите наистина покриват доста. Лявата не ти ли излиза извън стъклото.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #47
      не му излиза 100%, мерил съм го и 60 е перфектния размер за лявата, отгоре остават може би около 1.5 до 2 см

      Коментар


        #48
        Не, неизлизат. Не скърцат. Меко се движат дори и на сухо. Единственият проблем, е че при дъжд остават силует след себе си и е доста изнервящо.
        Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

        Коментар


          #49
          Аз сложих 2х55 и си чистят добре. Хубаво щеше да е ако лявата е малко по дълга, така застъпването щеше да е още по добро
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #50
            vsd написа:
            Днес си взех чистачките. Champion за 18.30, като ги взимам през приател на колега и цената е с 35% отстъпка. Комплекта е точно за Bravo, Brava, Marea i Marengo. Дори няма различни приставки за слагане на чистачката. Размерите са 58/48. Чистачките са абсолютно едно към едно със старите. Чистят много добре и грам не скърцат. Ще видим как ще бъде след няколко месеца.
            Това е точния размер - 58/48 - http://webshop.tecdoc.net/ows6/en/E0...dexFramesetJsp - 57,5/48 см ; 23/19 Inch , ако трябва да бъдем точни
            vsd написа:
            Объркал съм се. Aerovantage се водят.
            http://www.federal-mogul.com/en/AftermarketSolutions/EMEA/ServiceSolutions/Products/WipersAndAccessories/ChampionAerovantagePassengerVehicle/За тези ли става въпрос? Но тука цената е ... , но със сигурност си заслужават, може би?
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #51
              Като ви чета постовете се чудя защо обвинявате само чистачките?Колко от вас са се заглеждали в стъклото?Моето е като изорана нива толкова е накопано от камъчета ,че сигурно като го сменя и набия ксенона ще виждам нощем през клепачите.Не обвинявайте за всичко чистачките защото автомобилите ни са с толкова износени челни стъкла ,че няма накъде повече.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #52
                Stoyan_68-съветът ми е НЕ си давай парите за "спагетите" поне не "бушменски",аз си взех такива и като застудя взеха да ми подскачат!най доволен бях от шампионите/що ли ги смених.../!!!мисля шампионите се продават и на единична бройка!
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #53
                  според колегата Yavor, размер 60/48 се разминава 2 милиметра в долната част. Ако е така, значи това е най-добрият размер наистина. Ако при 58/48 върха на лявата минава там където е ГМТ на дясната, това ми оставя съмнения за "капката". Някой да е пробвал с 59/47, ако изобщо има такава комбинация де....?Добри комбинации според мен са: 60/48 (Yavor), 60/46 (следващите ми ), 58/48 (vsd), евентуално 58/46 и ако има - 59/47. Всеки друг размер ще води до опиране една в друга, стичане на капка, намаляване на покриваната площ, илизане на перата извън стъклата, ако са големи.

                  Коментар


                    #54
                    ogi28b написа:
                    Добри комбинации според мен са: 60/48 (Yavor), 60/46 (следващите ми ), 58/48 (vsd), евентуално 58/46 и ако има - 59/47. Всеки друг размер ще води до опиране една в друга, стичане на капка, намаляване на покриваната площ, илизане на перата извън стъклата, ако са големи.
                    Ела да скиваш в момента с 2х58 дали опират,стича ли се капка или се намаля покривната площ камо ли да излизат извън стъклата.Като не си пробвал по добре не давай мнение колега.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #55
                      е кво не опират, лявата направо стъпва отгоре в/у дясната! Да, буквално не опират, иначе. Защо искаш да ме убедиш в нещо което съм виждал че не е така??? И там където е червеното кръгче не ти остава капка ли ? Или остава, но не се стича? Има малка разлика.ред.: И точно защото вече сменям трети размер, за да пробвам, и си набивам парите за глупости, затова знам какво пиша. Това че на теб 2 х 58 ти харесва не значи че е правилно, нали ? В каталога на най-добрите чистачки препоръчителния размер не е 2 х 58 а е 58/48.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #56
                        моите оригиналните от Италия бяха Бош- 55 и 50см.
                        fiat Brava 1,9TD 75 -октомври 1998

                        Коментар


                          #57
                          ogi28b написа:
                          е кво не опират, лявата направо стъпва отгоре в/у дясната! Да, буквално не опират, иначе. Защо искаш да ме убедиш в нещо което съм виждал че не е така??? И там където е червеното кръгче не ти остава капка ли ? Или остава, но не се стича? Има малка разлика.ред.: И точно защото вече сменям трети размер, за да пробвам, и си набивам парите за глупости, затова знам какво пиша. Това че на теб 2 х 58 ти харесва не значи че е правилно, нали ? В каталога на най-добрите чистачки препоръчителния размер не е 2 х 58 а е 58/48.
                          Ок гледай каталога и върви в правата вяра щом вярваш на него аз темата няма да я превръщам в същата като тази в общи за обира.Капка се стичала ела да видиш при скорост от 100 км/ч какви капки се стичат ама по задното стъкло.Защо гледаш на място какво става да не би да живееш в колата и като завали на място да чистиш.Това което си се постарал да онагледиш със чертежа си изобщо не е там и има засичане от което капката изчезва.Ама кой да си размести малко рамената от шлиците.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            колега, идеята не е да вдигна дясната на средата на стъклото, за да елиминирам капката. Идеята е чистачките да слизат максимално надолу, за да не са ми в полезрението, а горе да вършат работата която трябва. Трябваше да започнеш с това, че си ги местил от шлиците (правилно ли разбрах?) и последните 4 поста нямаше да ги има. Защото моите са "заводски", не са местени, и ако боцна 2 по 58, не капка, ами цяла чаша ще се стича. Не живея в колата но в софия се кара бавно, и ако капката не е "обрана" се стича като стой та гледай, затова гледам работата им на място. И на мен при 100км/ч не ми тече капка. Снимай си предното стъкло с чистачките в долно положение, че ми е интересно колко шлици си превъртял, и как изглежда горе, дето беше червеното кръгче, аз ще снимам мойто и ще сравним за какво иде реч.

                            Коментар


                              #59
                              Колеги ....чета темата и виждам,че е станал голям дебат на тема чистачки....,но виждам,че обсъждате само BRAVO/BRAVA/Marea !!!!Може ли някой м/удругото да метне и малко инфо за Пунто размери на предните 2 и на задната и как става подмяната на задната....или само перото се сменя !!!! Мерси !!!
                              Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                              Fiat Punto 1.2 16v LPG

                              Коментар


                                #60
                                ogi28b написа:
                                колега, идеята не е да вдигна дясната на средата на стъклото, за да елиминирам капката. Идеята е чистачките да слизат максимално надолу, за да не са ми в полезрението, а горе да вършат работата която трябва. Трябваше да започнеш с това, че си ги местил от шлиците (правилно ли разбрах?) и последните 4 поста нямаше да ги има. Защото моите са "заводски", не са местени, и ако боцна 2 по 58, не капка, ами цяла чаша ще се стича. Не живея в колата но в софия се кара бавно, и ако капката не е "обрана" се стича като стой та гледай, затова гледам работата им на място. И на мен при 100км/ч не ми тече капка. Снимай си предното стъкло с чистачките в долно положение, че ми е интересно колко шлици си превъртял, и как изглежда горе, дето беше червеното кръгче, аз ще снимам мойто и ще сравним за какво иде реч.
                                Ще ти ги снимам днес за да добиеш представа колко е преместено дясното рамо по нагоре.Докато го местих ми дойде идеята ,че колкото е възможно ако се вдигнат и двете рамена ще попаднат в зоната в която се обдухва стъклото и няма да замръзват.Гарантирам ти ,е дясната ми чистачка не пречи на полезрението.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X