Stoyan_68 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Размер чистачки?
Collapse
X
-
vsd написа:Днес си взех чистачките. Champion за 18.30, като ги взимам през приател на колега и цената е с 35% отстъпка. Комплекта е точно за Bravo, Brava, Marea i Marengo. Дори няма различни приставки за слагане на чистачката. Размерите са 58/48. Чистачките са абсолютно едно към едно със старите. Чистят много добре и грам не скърцат. Ще видим как ще бъде след няколко месеца.vsd написа:Объркал съм се. Aerovantage се водят.
Коментар
-
Като ви чета постовете се чудя защо обвинявате само чистачките?Колко от вас са се заглеждали в стъклото?Моето е като изорана нива толкова е накопано от камъчета ,че сигурно като го сменя и набия ксенона ще виждам нощем през клепачите.Не обвинявайте за всичко чистачките защото автомобилите ни са с толкова износени челни стъкла ,че няма накъде повече.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Stoyan_68-съветът ми е НЕ си давай парите за "спагетите" поне не "бушменски",аз си взех такива и като застудя взеха да ми подскачат!най доволен бях от шампионите/що ли ги смених.../!!!мисля шампионите се продават и на единична бройка!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
според колегата Yavor, размер 60/48 се разминава 2 милиметра в долната част. Ако е така, значи това е най-добрият размер наистина. Ако при 58/48 върха на лявата минава там където е ГМТ на дясната, това ми оставя съмнения за "капката". Някой да е пробвал с 59/47, ако изобщо има такава комбинация де....?Добри комбинации според мен са: 60/48 (Yavor), 60/46 (следващите ми ), 58/48 (vsd), евентуално 58/46 и ако има - 59/47. Всеки друг размер ще води до опиране една в друга, стичане на капка, намаляване на покриваната площ, илизане на перата извън стъклата, ако са големи.
Коментар
-
ogi28b написа:Добри комбинации според мен са: 60/48 (Yavor), 60/46 (следващите ми ), 58/48 (vsd), евентуално 58/46 и ако има - 59/47. Всеки друг размер ще води до опиране една в друга, стичане на капка, намаляване на покриваната площ, илизане на перата извън стъклата, ако са големи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
е кво не опират, лявата направо стъпва отгоре в/у дясната! Да, буквално не опират, иначе. Защо искаш да ме убедиш в нещо което съм виждал че не е така??? И там където е червеното кръгче не ти остава капка ли ? Или остава, но не се стича? Има малка разлика.ред.: И точно защото вече сменям трети размер, за да пробвам, и си набивам парите за глупости, затова знам какво пиша. Това че на теб 2 х 58 ти харесва не значи че е правилно, нали ? В каталога на най-добрите чистачки препоръчителния размер не е 2 х 58 а е 58/48.
Коментар
-
ogi28b написа:е кво не опират, лявата направо стъпва отгоре в/у дясната! Да, буквално не опират, иначе. Защо искаш да ме убедиш в нещо което съм виждал че не е така??? И там където е червеното кръгче не ти остава капка ли ? Или остава, но не се стича? Има малка разлика.ред.: И точно защото вече сменям трети размер, за да пробвам, и си набивам парите за глупости, затова знам какво пиша. Това че на теб 2 х 58 ти харесва не значи че е правилно, нали ? В каталога на най-добрите чистачки препоръчителния размер не е 2 х 58 а е 58/48.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
колега, идеята не е да вдигна дясната на средата на стъклото, за да елиминирам капката. Идеята е чистачките да слизат максимално надолу, за да не са ми в полезрението, а горе да вършат работата която трябва. Трябваше да започнеш с това, че си ги местил от шлиците (правилно ли разбрах?) и последните 4 поста нямаше да ги има. Защото моите са "заводски", не са местени, и ако боцна 2 по 58, не капка, ами цяла чаша ще се стича. Не живея в колата но в софия се кара бавно, и ако капката не е "обрана" се стича като стой та гледай, затова гледам работата им на място. И на мен при 100км/ч не ми тече капка. Снимай си предното стъкло с чистачките в долно положение, че ми е интересно колко шлици си превъртял, и как изглежда горе, дето беше червеното кръгче, аз ще снимам мойто и ще сравним за какво иде реч.
Коментар
-
Колеги ....чета темата и виждам,че е станал голям дебат на тема чистачки....,но виждам,че обсъждате само BRAVO/BRAVA/Marea !!!!Може ли някой м/удругото да метне и малко инфо за Пунто размери на предните 2 и на задната и как става подмяната на задната....или само перото се сменя !!!! Мерси !!!
Коментар
-
ogi28b написа:колега, идеята не е да вдигна дясната на средата на стъклото, за да елиминирам капката. Идеята е чистачките да слизат максимално надолу, за да не са ми в полезрението, а горе да вършат работата която трябва. Трябваше да започнеш с това, че си ги местил от шлиците (правилно ли разбрах?) и последните 4 поста нямаше да ги има. Защото моите са "заводски", не са местени, и ако боцна 2 по 58, не капка, ами цяла чаша ще се стича. Не живея в колата но в софия се кара бавно, и ако капката не е "обрана" се стича като стой та гледай, затова гледам работата им на място. И на мен при 100км/ч не ми тече капка. Снимай си предното стъкло с чистачките в долно положение, че ми е интересно колко шлици си превъртял, и как изглежда горе, дето беше червеното кръгче, аз ще снимам мойто и ще сравним за какво иде реч.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар