Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

SX6000 ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛИ vs УНИВЕРСАЛЕН МОДИФИКАТОР

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    SX6000 ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛИ vs УНИВЕРСАЛЕН МОДИФИКАТОР

    Някой ползвал ли е тези продукти и, ако е ДА имат ли някакъв ефект или са хвърлени пари на вятъра. Моля за откровеност в отговорите, да не са от типа щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите. Благодаря
    Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

    #2

    Коментар


      #3
      А какво искаш да постигнеш?
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        johnfound написа:
        А какво искаш да постигнеш?
        Сигурно се стяга за война, нали такива продукти са все разработки на военните, най-често руските. Това на майтап. А сериозно за здрав мотор няма по-добър "модификатор" от навременната смяна с хубаво масло. Пък на "издухалите" сипват Лики Моли, модификатори, обезшумители (за скорости), спиращи горенето или течовете добавки, само и само да се отложи неизбежния ремонт или да се прехвърли на следващия собственик.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #5
          deadairplane написа:
          Относно първото отговора е НЕ. Относно второто такива хора "щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите" тука няма да намериш, тоя форум е създаден хората да си помагат и наистина е така. Това твърдение "щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите" е леко обидно тука.
          Благодаря за отговора и никого не искам да обиждам просто молбата ми беше бъдете откровенни. А това твърдение "щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите" го написах за лека провокация, не се съмнявам за лоялноста на колегите. Досега този форум само ми е дал полезни съвети, дано и за напред да е така и когато аз понатрупам малко повече опит, защото съм все още бос по устройството на автомобила, ще мога и аз да давам полезни съвети. Ето ви един полезен съвет: Когато ви сълзи по гредата на автомобила без да може да локализирате от къде идва въпросната течност си свалете лайсната която пречи за вдигане на по-голяма площ на мокета и вдигнете максимално възможно мокета и ватата която покрива пода на автомобила - бръкнете с ръка и проверете дали е мокро, ако е мокро течът е от радиатора на парното, ако течът е много малък без тази процедура въобще не може да разберете че имате теч освен по намаляващата течност в охладителната система "Относно първото отговора е НЕ" НЕ за какво не си ги пробвал или нямат ефект ?
          Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

          Коментар


            #6
            Колега, поразтърси се из форума, дискутирали сме ги. Включи в търсенето и хадо. Аз специално за този продукт мога да кажа, че човек на когото имам пълно доверие е споделял с мен, че това го е отървало от основен ремонт на ладата (това май съм го писал вече). Но както simeon3000 каза, здравия мотор си иска смяна на маслото навреме и с хубаво и няма да ти се налага да мислиш за подобни добавки за дълго време напред.
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              Слагал съм универсален модификатор на предищната ми кола форд ескорт с цел да и повиша малко компресията ефекта беше че 60лв отидоха на вятъра
              bravo-bravisimo

              Коментар


                #8
                Остана някой да даде мнение за SX6000
                Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                Коментар


                  #9
                  Слагал съм на предишната ми кола - ЛАДА САМАРА 21083 (1500куб.см., 72к.с).Колата определено живна след това, мотора утихна, цената беше дебела (около 70-80лв за третирането), но според мен си заслужава. Най-вече си заслужава ако се кара със скапани минерални масла (примерно клас SD). Ако се кара с пълна синтетика SL или SM според мен няма абс. никакъв смисъл. Компресията ми след третирането беше 11-11.5 атмосфери, преди това не съм я мерил. Бяха проведени и доста други мероприятия по автомобила с цел повишаване на въртящия момент - полиране на канали на главата, полиране на колекторите, напасване на отворите, притриване на клапаните (напасване), увеличаване степента на сгъстяване с рязане на главата 0.5мм, поставяне на плоски бутала от Нива, карбуратор от Нива 21/23мм дифузьори, нискоомна високоволтова част на запалването, свещи със сребърен електрод и т.н. и т.н. Много на пръв поглед незначителни неща, които обаче докараха колата до ниво 19 сек на Божурище Т.е. биеше - Пасат 1.8, 2.0 (8V mono), съответните астри комби 1.8 и 2.0, ауди B3 и B4 (до 112кс), рено 19 1.7 и др. Ох, отплеснах се

                  Коментар

                  Working...
                  X