Някой ползвал ли е тези продукти и, ако е ДА имат ли някакъв ефект или са хвърлени пари на вятъра. Моля за откровеност в отговорите, да не са от типа щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите. Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
SX6000 ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛИ vs УНИВЕРСАЛЕН МОДИФИКАТОР
Collapse
X
-
deadairplane
-
johnfound написа:А какво искаш да постигнеш?Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
deadairplane написа:Относно първото отговора е НЕ. Относно второто такива хора "щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите" тука няма да намериш, тоя форум е създаден хората да си помагат и наистина е така. Това твърдение "щом аз се прецаках защо да не се прецакат и другите" е леко обидно тука.Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Колега, поразтърси се из форума, дискутирали сме ги. Включи в търсенето и хадо. Аз специално за този продукт мога да кажа, че човек на когото имам пълно доверие е споделял с мен, че това го е отървало от основен ремонт на ладата (това май съм го писал вече). Но както simeon3000 каза, здравия мотор си иска смяна на маслото навреме и с хубаво и няма да ти се налага да мислиш за подобни добавки за дълго време напред.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Слагал съм на предишната ми кола - ЛАДА САМАРА 21083 (1500куб.см., 72к.с).Колата определено живна след това, мотора утихна, цената беше дебела (около 70-80лв за третирането), но според мен си заслужава. Най-вече си заслужава ако се кара със скапани минерални масла (примерно клас SD). Ако се кара с пълна синтетика SL или SM според мен няма абс. никакъв смисъл. Компресията ми след третирането беше 11-11.5 атмосфери, преди това не съм я мерил. Бяха проведени и доста други мероприятия по автомобила с цел повишаване на въртящия момент - полиране на канали на главата, полиране на колекторите, напасване на отворите, притриване на клапаните (напасване), увеличаване степента на сгъстяване с рязане на главата 0.5мм, поставяне на плоски бутала от Нива, карбуратор от Нива 21/23мм дифузьори, нискоомна високоволтова част на запалването, свещи със сребърен електрод и т.н. и т.н. Много на пръв поглед незначителни неща, които обаче докараха колата до ниво 19 сек на Божурище Т.е. биеше - Пасат 1.8, 2.0 (8V mono), съответните астри комби 1.8 и 2.0, ауди B3 и B4 (до 112кс), рено 19 1.7 и др. Ох, отплеснах се
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар