Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Любимата тема за слабо-светещите фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Любимата тема за слабо-светещите фарове

    И аз както всички с подобна геометрия на фаровете, не съм крайно доволен. едно време , а и сега, имах фиат, преди - 125, сега - брава. на онзи фиат фаровете все едно ги нямаше. еми купих си нови рефлектори, нови съвсем обикновени крушки, регулирах ги и пред мене си стана ден.явно с времето рефлектора вече спира да отразява така добре, пластмасата потъмнява и филтрира светлинния сноп, като го прави по-слаб, старите лампи светят по-лошо по дефаулт, и всичко накуп води до оплакване във форума например.на бравата смея да твърдя че фаровете са с перфектен реглаж - на 1 ми светят точно където трябва, а мога да ги сваля, както и да ги вдигна, но на 1 са ми най-добре. лампите нямам идея на колко живот са, нито рефлекторите, нито пластмасите, но не ме кефят. на път, когато е тъмно отвсякъде и зениците на окото са широко отворени, ми се струва че светят добре, а дългите направо къртят мивки, дето се вика. но в града - където има всякакви светлини в/у асфалта, насрещно движещи се, и други фактори, зеницата се затваря, виждаме жълтата светлина в/у асфалта, а бялата от нашия фар - няма я. проблем имам и когато отида от осветен на неосветен участък от пътя, тогава направо ми е кошмар, докато свикна, а ако напред след тъмния път е светло, направо ми е страшно гадно; едно приятелче си взе чисто нов шкодилак - фабия, еми трябва да ви кажа че такива фарове просто няма!!! нови рефлектори, нови лампи, прозрачна пластмаса, заводски реглаж.... пред тия фарове денят е тъмен. светят като нови направи ми впечатление че много колеги смятат малката площ на рефлектора за проблем. няма такова нещо. ако лампата свети точно във фокуса му, разпръскването на светлинния сноп е чудесно, поне при мен! не трябва да се бърка разпръскването с интензитета (силата) на снопа. рефлектора дори и да е с размери 4 на 6 метра, и в/у него свети лампа от 55 вата, и тези 4 на 6 метра така са проектирани че да пратят светлината на определено място пред колата, няма да е по-светло, нито по-тъмно, отколкото с рефлектор 10 на 25 см, примерно. физика.изписах 20 реда глупости (ред.: абе те верно са 20 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ), за да питам колеги с моя тип фарове - потъмняването и остаряването ме принуждава да взема лампи с по-голям интензитет, нещо +50%, +100%, +1000%... доволни ли сте от осрамите? колко време ви живеят в нашите условия? иде зима, закона задължава да сме на къси....

    #2
    При мен определено проблема си остана след като сложих Осрам Силвър.... нещо си.И аз си мислех, че като сменя крушките и ще се оправи ама... като махнах старитесе оказа, че са точно такива каквито бях купил
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #3
      И аз сложих някакви крушки BOSCH +30% ама все същата мъка. Гледам, че в раздел "Продава" се продават ксенон китове за 200 лв. и сериозно се замислям да си взема един. Интересно ми е дали някой колега от форума се е сдобил с такива, че да сподели малко впечатления иии най-вече сега като трябва да се кара на къси да не вземат крушките да изпищят на втория месец и да се бръкна още 70-80 лв на крушка.И въпреки всичко май май ще лапна аз един ксенон, че голяма мъка вечер Забравих да попитам защо в заводските системи се вграждало 4300К, а 6000К се води "афтъмаркет цвят"? А пък 5000К било "много добър компромис между заводският и афтърмаркет цвета". Та кое е по-добро? Или разликата е само в цвета?
      Fiat Bravo 80 16V

      Коментар


        #4
        4300K - светлинен поток 3200lm5000K - светлинен поток 3100lm6000K - светлинен поток 2900lm8000K - светлинен поток 2500lm10000K - светлинен поток 2300lm12000K - светлинен поток 2000lmСам си направи извода защо заводски вграждат 4300К
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5

          Коментар


            #6
            trace написа:
            При мен определено проблема си остана след като сложих Осрам Силвър.... нещо си.И аз си мислех, че като сменя крушките и ще се оправи ама... като махнах старитесе оказа, че са точно такива каквито бях купил
            Най-доброто на Осрам е COOL BLUE - 4000Келвина, свети на пътя млечно бяло
            BMW E90 320D
            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

            Коментар


              #7
              spark написа:
              4300K - светлинен поток 3200lm5000K - светлинен поток 3100lm6000K - светлинен поток 2900lm8000K - светлинен поток 2500lm10000K - светлинен поток 2300lm12000K - светлинен поток 2000lmСам си направи извода защо заводски вграждат 4300К
              Тази табличка трябва да я види всеки, който реши да слага ксенони! Не знам защо много хора се "хвърлят" на 8, 10, 12000-ви крушки, които светят все по-синьо. Може би от модата по сини лампички на пръскалките (няма да споменавам марка:D). Отделен въпрос е, че крушка 4300 се прави много по-трудно и излиза по-скъпо, затова и китайците почти не предлагат. Абе слагайте каквото искате докато не ги забранят. Защото фабрично вгражданите са длъжни да отговарят на куп изисквания, а китайските? А на недобре регулираните фарове или с мръсни стъкла и рефлектори, каквито и крушки да слагате все тая.
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #8
                simeon3000 написа:
                spark написа:
                4300K - светлинен поток 3200lm5000K - светлинен поток 3100lm6000K - светлинен поток 2900lm8000K - светлинен поток 2500lm10000K - светлинен поток 2300lm12000K - светлинен поток 2000lmСам си направи извода защо заводски вграждат 4300К
                Тази табличка трябва да я види всеки, който реши да слага ксенони! Не знам защо много хора се "хвърлят" на 8, 10, 12000-ви крушки, които светят все по-синьо. Може би от модата по сини лампички на пръскалките (няма да споменавам марка:D). Отделен въпрос е, че крушка 4300 се прави много по-трудно и излиза по-скъпо, затова и китайците почти не предлагат. Абе слагайте каквото искате докато не ги забранят. Защото фабрично вгражданите са длъжни да отговарят на куп изисквания, а китайските? А на недобре регулираните фарове или с мръсни стъкла и рефлектори, каквито и крушки да слагате все тая.
                пичове, тая табличка не знам какъв и е смисъла, но принципно между келвин и лумен няма нищо общо, нито някаква зависимост, така че не правете такива манифести, за да не подвежда колегите. п.п. келвина е мярка за така нарецената "температура на светлината" - пример слъчевата светлина е около 5300 келвина, а нали не си мислите че е 3000 лумена
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #9
                  Има зависимост при автомобилните крушки, с еднаква мощност. Освен това по-високите Келвин-и (по-сините), за нищо не стават нощем при дъжд или мъгла, не случайно фаровете за мъгла са жълти.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар


                    #10
                    Аз реших проблема си с фарове с лупи. Разликата беше осезателна, направо не съм очаквал такава разлика. Мислех за ксенон но все пак съм доволен от избора си
                    Bravo HGT 2001

                    Коментар


                      #11
                      Аз първо сложих Osram Silverstar и положението се подобри, но не съществено, макар че определено имаше разлика. После се хвърлих на един ксенон 6000 К и нямам никакви проблеми вече. Предполагам, че ако и фаровете ми са с лупи ще е убиец, но и така е стократно по-добре.
                      Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                      www.fiat-bg.org/forum

                      Коментар


                        #12
                        А дали някъде продават само нови рефлектори?
                        Fiat Bravo 80 16V

                        Коментар


                          #13
                          днеска ходих в практикер и имаше осрам по 12 лв, cool blue, и някакви други +30%, пак 12 лева май. ама не си взех. и после късмет - в 18:45 ми изгоря лампата на десния фар. на 4 бензиностанции нямаше лампи и накрая стигнах до шел, ама там имаше само GE по 5 кинта и си взех 1. сега ми се струва че свети по-силно, сигурно щото е нова, и десния фар ми свети по-високо като че ли. сигурно и преди е светел така, само че като е било по-слабо не ми е правело впечатление.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги не знам, но вечерно време ако не пусна халогените съм се претрепал някъде 100% Старите крушки бяха абсолютните боклуци, смених ги с осрамки и общо взето същото
                            Fiat Punto 1.7TD
                            Mazda 626 2.0
                            Fiat Croma 2.4 Multijet

                            Коментар


                              #15
                              А верно ли е че полицаите като видят ксенон и е по-голям шанса да те спрат? Един вид - имаш пари за ксенон, ще имаш и да почерпиш.

                              Коментар

                              Working...
                              X