И аз както всички с подобна геометрия на фаровете, не съм крайно доволен. едно време , а и сега, имах фиат, преди - 125, сега - брава. на онзи фиат фаровете все едно ги нямаше. еми купих си нови рефлектори, нови съвсем обикновени крушки, регулирах ги и пред мене си стана ден.явно с времето рефлектора вече спира да отразява така добре, пластмасата потъмнява и филтрира светлинния сноп, като го прави по-слаб, старите лампи светят по-лошо по дефаулт, и всичко накуп води до оплакване във форума например.на бравата смея да твърдя че фаровете са с перфектен реглаж - на 1 ми светят точно където трябва, а мога да ги сваля, както и да ги вдигна, но на 1 са ми най-добре. лампите нямам идея на колко живот са, нито рефлекторите, нито пластмасите, но не ме кефят. на път, когато е тъмно отвсякъде и зениците на окото са широко отворени, ми се струва че светят добре, а дългите направо къртят мивки, дето се вика. но в града - където има всякакви светлини в/у асфалта, насрещно движещи се, и други фактори, зеницата се затваря, виждаме жълтата светлина в/у асфалта, а бялата от нашия фар - няма я. проблем имам и когато отида от осветен на неосветен участък от пътя, тогава направо ми е кошмар, докато свикна, а ако напред след тъмния път е светло, направо ми е страшно гадно; едно приятелче си взе чисто нов шкодилак - фабия, еми трябва да ви кажа че такива фарове просто няма!!! нови рефлектори, нови лампи, прозрачна пластмаса, заводски реглаж.... пред тия фарове денят е тъмен. светят като нови направи ми впечатление че много колеги смятат малката площ на рефлектора за проблем. няма такова нещо. ако лампата свети точно във фокуса му, разпръскването на светлинния сноп е чудесно, поне при мен! не трябва да се бърка разпръскването с интензитета (силата) на снопа. рефлектора дори и да е с размери 4 на 6 метра, и в/у него свети лампа от 55 вата, и тези 4 на 6 метра така са проектирани че да пратят светлината на определено място пред колата, няма да е по-светло, нито по-тъмно, отколкото с рефлектор 10 на 25 см, примерно. физика.изписах 20 реда глупости (ред.: абе те верно са 20 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ), за да питам колеги с моя тип фарове - потъмняването и остаряването ме принуждава да взема лампи с по-голям интензитет, нещо +50%, +100%, +1000%... доволни ли сте от осрамите? колко време ви живеят в нашите условия? иде зима, закона задължава да сме на къси....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Любимата тема за слабо-светещите фарове
Collapse
X
-
При мен определено проблема си остана след като сложих Осрам Силвър.... нещо си.И аз си мислех, че като сменя крушките и ще се оправи ама... като махнах старитесе оказа, че са точно такива каквито бях купилEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
И аз сложих някакви крушки BOSCH +30% ама все същата мъка. Гледам, че в раздел "Продава" се продават ксенон китове за 200 лв. и сериозно се замислям да си взема един. Интересно ми е дали някой колега от форума се е сдобил с такива, че да сподели малко впечатления иии най-вече сега като трябва да се кара на къси да не вземат крушките да изпищят на втория месец и да се бръкна още 70-80 лв на крушка.И въпреки всичко май май ще лапна аз един ксенон, че голяма мъка вечер Забравих да попитам защо в заводските системи се вграждало 4300К, а 6000К се води "афтъмаркет цвят"? А пък 5000К било "много добър компромис между заводският и афтърмаркет цвета". Та кое е по-добро? Или разликата е само в цвета?Fiat Bravo 80 16V
Коментар
-
deadairplane
-
trace написа:При мен определено проблема си остана след като сложих Осрам Силвър.... нещо си.И аз си мислех, че като сменя крушките и ще се оправи ама... като махнах старитесе оказа, че са точно такива каквито бях купилBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
spark написа:4300K - светлинен поток 3200lm5000K - светлинен поток 3100lm6000K - светлинен поток 2900lm8000K - светлинен поток 2500lm10000K - светлинен поток 2300lm12000K - светлинен поток 2000lmСам си направи извода защо заводски вграждат 4300ККогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
simeon3000 написа:spark написа:4300K - светлинен поток 3200lm5000K - светлинен поток 3100lm6000K - светлинен поток 2900lm8000K - светлинен поток 2500lm10000K - светлинен поток 2300lm12000K - светлинен поток 2000lmСам си направи извода защо заводски вграждат 4300К"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Има зависимост при автомобилните крушки, с еднаква мощност. Освен това по-високите Келвин-и (по-сините), за нищо не стават нощем при дъжд или мъгла, не случайно фаровете за мъгла са жълти.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
днеска ходих в практикер и имаше осрам по 12 лв, cool blue, и някакви други +30%, пак 12 лева май. ама не си взех. и после късмет - в 18:45 ми изгоря лампата на десния фар. на 4 бензиностанции нямаше лампи и накрая стигнах до шел, ама там имаше само GE по 5 кинта и си взех 1. сега ми се струва че свети по-силно, сигурно щото е нова, и десния фар ми свети по-високо като че ли. сигурно и преди е светел така, само че като е било по-слабо не ми е правело впечатление.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар