Така... вчера какво стана. Както си карам около надлез надежда и бам...метана свърши. Взе да хълца колата и накрая съвсем спря. Както и да е. Имах 2 грама бензин и с тях и може би на изпарения стигнах до ОМВ на Ломско. Заредих, обаче колата не ще и не ще да тръгне. Наложи се да викам бащата да я оправя. В крайна сметка запали с всеобщи мъки и усилия. Някой може ли да ми обясни на какво се дължи това, ама ако може на по-разбираем език, за да мога да разбера. Много благодаря предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо не ми пали на бензин?
Collapse
X
-
Още като вземе да забива нос колата от привършване на метан - съединителя до ламарината и цъкам веднага на бензин. Забелязал съм и че като изгася колата на метан и реша примерно след 30сек да паля (при мен пали винаги на бензин), доста въртене пада докато запали колата.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Ако ситемата е направена така че да пали на бензин работата на бензиновата система ако не друго то поне по-лесно ще разбереш че нещо и става и то не когато най много ти трябва.Аз карам само на газ щото нямам бензинова помпа и гедам да не оставям без гориво.Равносметката от гаста е икномия на пари които после даваме за помпи и дюзи.Моли се на всеки ъгъл да направят метанстанции.Успех!!!
Коментар
-
specialista написа:Ако ситемата е направена така че да пали на бензин работата на бензиновата система ако не друго то поне по-лесно ще разбереш че нещо и става и то не когато най много ти трябва.Аз карам само на газ щото нямам бензинова помпа и гедам да не оставям без гориво.Равносметката от гаста е икномия на пари които после даваме за помпи и дюзи.Моли се на всеки ъгъл да направят метанстанции.Успех!!!Един за всички, всички за мен
Коментар
-
Не съм искал да засегна никого.Занимавам се що годе професионално,и проблеми от този характер колкото щеш, дажеи при мен е така,не работя на бензин.За зимата трябва да измисля нещо,а то е поне 130лв. за помпа,а дали ще има и запекли дюзи само може да се гадае.Колата мога да си поправя,ама пари немога да си напечатам"пробвах ама несатаватсъщите" ,това ние проблема на всички.
Коментар
-
Ако никога не сипваш бензин, твърде вероятно е, ако не ти се изключва помпата, тя да е заминала. Ако все пак сте я запалили колата на бензин, значи помпата все още работи, това за успокоение.Много е вероятно дюзите да са спекли, което се получава дори и ако колата винаги пали на бензин. Поне при мен така се случи. винаги си пали на бензин - така е направена - и след определени обороти превключва автоматично на газ. Въпреки това веднъж ми се наложи да карам на бензин и установих, че не ще да върви нормално - прекъсва, предърпва... Една добавка за отпушване на дюзи (15 лева) и каране около 200 км на бензин оправи работата.Въпреки това колата ми трудно пали по принцип, не знам защо. Почти никога не пали от първия път, обикновено от второто или третото завъртане на стартера. Даже започнах да я подгрявам като дизел - 5-6 секунди на контакт, да вдигне налягане помпата и тогава въртя стартера... понякога това помага, но обикновено пак не пали Ей това ако някой ми обясни...П.С. specialista, гледам че си градски... То ние отдавна градски срещи не сме правили, ама ако речеш може да организираме една среща на групичката, не че сме много
Коментар
-
presinka написа:каква е тая помпа? как 130лева за помпа? Тя да не е златна? какво е това кожудерство? без такава помпа не може ли да се кара?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Immortal написа:Въпреки това колата ми трудно пали по принцип, не знам защо. Почти никога не пали от първия път, обикновено от второто или третото завъртане на стартера. Даже започнах да я подгрявам като дизел - 5-6 секунди на контакт, да вдигне налягане помпата и тогава въртя стартера... понякога това помага, но обикновено пак не пали Ей това ако някой ми обясни...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Няма ядове за това дасе запознаем,още повече че сме грдски и Фиатаджии.А на въпроса за помпата,не е лошо човек да си познава колата.Така от разтояние е трудно да се даде точен отговор.Сега ще говоря за моята кола.Темпра 1.8 SW 159A4.000 110к.с.От както съм на газ започна да ми прави номера на бензин и накрая отказа нацяло.Няма налягане на помпата,това не и пречи обаче да има дебит,което най-често заблуждава колегите.Проблема струва 130лв. и то при HIT-KO на магазина.За сега немога да сия позволя а за втора употреба нещо на съм навит щото аз си имам такава на колата.А що се отнася до таблото на Темпрата аз също съм му голям фен.
Коментар
-
дам, таблото е уникално. И самата кола не е зле. Мекичко вози, приятна е за шофиране. Още не знам какви дефекти ще наизлязат, ама се надявам да не прави много проблеми. Чувала съм, че италианските коли често се развалят и най-слабата им част е именно електрониката. Ама пък Темпрата аз я смятам за друг клас италианска кола и се надявам да не ме разочароваЕдин за всички, всички за мен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар