Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо не ми пали на бензин?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо не ми пали на бензин?

    Така... вчера какво стана. Както си карам около надлез надежда и бам...метана свърши. Взе да хълца колата и накрая съвсем спря. Както и да е. Имах 2 грама бензин и с тях и може би на изпарения стигнах до ОМВ на Ломско. Заредих, обаче колата не ще и не ще да тръгне. Наложи се да викам бащата да я оправя. В крайна сметка запали с всеобщи мъки и усилия. Някой може ли да ми обясни на какво се дължи това, ама ако може на по-разбираем език, за да мога да разбера. Много благодаря предварително!!!
    Един за всички, всички за мен

    #2
    Още като вземе да забива нос колата от привършване на метан - съединителя до ламарината и цъкам веднага на бензин. Забелязал съм и че като изгася колата на метан и реша примерно след 30сек да паля (при мен пали винаги на бензин), доста въртене пада докато запали колата.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      само мога да предполага, че остава някакво количество по тръбите метан и я дави и трябва малко въртене да го изхвърли и да мине само на бензин. предполагам!
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        а по принцип аз никакъв бензин не капвам в колата. На метан си карам. Може ли на резервоара нещо да му стане като седи празен? Даже като бях на бензиностанцията с голям зор отгкючих капачката за бензина. като клеясала седеше
        Един за всички, всички за мен

        Коментар


          #5
          Ако ситемата е направена така че да пали на бензин работата на бензиновата система ако не друго то поне по-лесно ще разбереш че нещо и става и то не когато най много ти трябва.Аз карам само на газ щото нямам бензинова помпа и гедам да не оставям без гориво.Равносметката от гаста е икномия на пари които после даваме за помпи и дюзи.Моли се на всеки ъгъл да направят метанстанции.Успех!!!

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            Ако ситемата е направена така че да пали на бензин работата на бензиновата система ако не друго то поне по-лесно ще разбереш че нещо и става и то не когато най много ти трябва.Аз карам само на газ щото нямам бензинова помпа и гедам да не оставям без гориво.Равносметката от гаста е икномия на пари които после даваме за помпи и дюзи.Моли се на всеки ъгъл да направят метанстанции.Успех!!!
            Колега specialista, това че съм останала без метан е някаква чиста случайност. Досега не ми се е случвало да остана без бензин и метан, надявам се и да не ми се случва. А колкото до бензина- без проблем паля на метан. Предполагам, че зимата вече ще има проблем заради ниските температури, но да доживеем до зимата
            Един за всички, всички за мен

            Коментар


              #7
              Не съм искал да засегна никого.Занимавам се що годе професионално,и проблеми от този характер колкото щеш, дажеи при мен е така,не работя на бензин.За зимата трябва да измисля нещо,а то е поне 130лв. за помпа,а дали ще има и запекли дюзи само може да се гадае.Колата мога да си поправя,ама пари немога да си напечатам"пробвах ама несатаватсъщите" ,това ние проблема на всички.

              Коментар


                #8
                каква е тая помпа? как 130лева за помпа? Тя да не е златна? какво е това кожудерство? без такава помпа не може ли да се кара?
                Един за всички, всички за мен

                Коментар


                  #9
                  Може, ама само на газ.Извинявай не разбрах каква е колата и с какъв мотор.Дай малко инфо и щети кажа за помпата.

                  Коментар


                    #10
                    Фиат Темпра.... Само това знам, никакви други технически характеристики. А и друго знам- на външен вид не е много красив модел, ама отвътре е мн симпатична. Всичко е електроника. Виждала съм Темпри, които не са като моята (за таблото говоря).
                    Един за всички, всички за мен

                    Коментар


                      #11
                      Ако никога не сипваш бензин, твърде вероятно е, ако не ти се изключва помпата, тя да е заминала. Ако все пак сте я запалили колата на бензин, значи помпата все още работи, това за успокоение.Много е вероятно дюзите да са спекли, което се получава дори и ако колата винаги пали на бензин. Поне при мен така се случи. винаги си пали на бензин - така е направена - и след определени обороти превключва автоматично на газ. Въпреки това веднъж ми се наложи да карам на бензин и установих, че не ще да върви нормално - прекъсва, предърпва... Една добавка за отпушване на дюзи (15 лева) и каране около 200 км на бензин оправи работата.Въпреки това колата ми трудно пали по принцип, не знам защо. Почти никога не пали от първия път, обикновено от второто или третото завъртане на стартера. Даже започнах да я подгрявам като дизел - 5-6 секунди на контакт, да вдигне налягане помпата и тогава въртя стартера... понякога това помага, но обикновено пак не пали Ей това ако някой ми обясни...П.С. specialista, гледам че си градски... То ние отдавна градски срещи не сме правили, ама ако речеш може да организираме една среща на групичката, не че сме много

                      Коментар


                        #12
                        presinka написа:
                        каква е тая помпа? как 130лева за помпа? Тя да не е златна? какво е това кожудерство? без такава помпа не може ли да се кара?
                        Аз сменях помпата преди 3 месеца. Причината да изгори е това, че върти "на сухо" защото държим съвсем малко бензин в резервоара. Близо 1 месец докато купя помпа палих само на газ, ама това беше юни - юли и проблеми никакви. От тогава гледам нивото в резервоара да не пада под първата чертичка на нивомера. Иначе хубаво е на газ ама все пак добре е ако можеш да разчиташ и на още едно гориво Колкото до цената на помпата - китайските са около 90лв., ама ми се струва, че е равносилно да си сложиш бомбичка в резервоара. Моята е Бош и струваше около 130лв. Все пак хората от Бош ако не друго поне са доказали, че произвеждат качествени стоки. Не казвам, че няма изключения, но все пак за парите които плащаме се надяваме да получим качество и спокойствие разбира се.
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #13
                          Immortal написа:
                          Въпреки това колата ми трудно пали по принцип, не знам защо. Почти никога не пали от първия път, обикновено от второто или третото завъртане на стартера. Даже започнах да я подгрявам като дизел - 5-6 секунди на контакт, да вдигне налягане помпата и тогава въртя стартера... понякога това помага, но обикновено пак не пали Ей това ако някой ми обясни...
                          Инжекционните двигатели не могат да палят от "четвърт оборот". Причината (до колкото аз знам) е че подаването на искрата се управлява от ЕКУ-то и докато последното получи информация от една камара датчици (имам предвид индукционния датчик на Хол) , че коляновият вал се върти, същия вече е направил 2-3 обората. И ако сложиш факта, че заради годините показанията на някои датчици вече са се поизменили и ето ти проблем.
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            Няма ядове за това дасе запознаем,още повече че сме грдски и Фиатаджии.А на въпроса за помпата,не е лошо човек да си познава колата.Така от разтояние е трудно да се даде точен отговор.Сега ще говоря за моята кола.Темпра 1.8 SW 159A4.000 110к.с.От както съм на газ започна да ми прави номера на бензин и накрая отказа нацяло.Няма налягане на помпата,това не и пречи обаче да има дебит,което най-често заблуждава колегите.Проблема струва 130лв. и то при HIT-KO на магазина.За сега немога да сия позволя а за втора употреба нещо на съм навит щото аз си имам такава на колата.А що се отнася до таблото на Темпрата аз също съм му голям фен.

                            Коментар


                              #15
                              дам, таблото е уникално. И самата кола не е зле. Мекичко вози, приятна е за шофиране. Още не знам какви дефекти ще наизлязат, ама се надявам да не прави много проблеми. Чувала съм, че италианските коли често се развалят и най-слабата им част е именно електрониката. Ама пък Темпрата аз я смятам за друг клас италианска кола и се надявам да не ме разочарова
                              Един за всички, всички за мен

                              Коментар

                              Working...
                              X