Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ново ECU или???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Това са ти проблеми по датчиците и тоците към тях според мен. Като има лоша маса някъде така играят оборотите. Така ми играеха оборотите и преди да сменя термостата, но недей да бързаш с него. Преди 2 седмици като почти ми се беше скъсала минусовата клема на акумулатора и колата палеше 1 от 10 пъти забелязах, че като запали - 1500 оборота, след 2-3 сек падат и аха да изгасне.. после 1600-1800.. и т.н., т.е. лоша маса - неравномерни обороти. Голямо значение за оборотите на празен ход има синия датчик за температурата. Премерете и него и дали са добри връзките на тоя датчик към ЕКУ-то. В сервизните ръководства пише на кое краче на ЕКУ-то е вързан и какво съпротивление трябва да има при определена температура на охл. течност.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #32
      И според мен няма смисъл от смяна на компютръра, поради простата причина, че той или работи или не. На моя Меган просто изгоря и спря да работи
      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

      Коментар


        #33
        niko_ymn написа:
        сменяй колата - по ефтино ще ти излезе
        А няма ли да е по-евтино просто да си смени майсторите? Според мен там е ключа от палатката.Колега, иди да ти изчистят грешките и карай само на бензин да видиш дали и кога ще започне да прави магариите. Ако въобще започне да ги прави - тогава ходи на майстор, но не минавай на газ а карай само на бензин. Просто когато нещо не работи добре и се кара на газ диагностиката става по-трудна защото симтомите се изменят и започва едно лудо лутане дали проблема е в газовата или не е в колата.
        Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

        Коментар


          #34
          spark написа:
          Това са ти проблеми по датчиците и тоците към тях според мен. Като има лоша маса някъде така играят оборотите. Така ми играеха оборотите и преди да сменя термостата, но недей да бързаш с него. Преди 2 седмици като почти ми се беше скъсала минусовата клема на акумулатора и колата палеше 1 от 10 пъти забелязах, че като запали - 1500 оборота, след 2-3 сек падат и аха да изгасне.. после 1600-1800.. и т.н., т.е. лоша маса - неравномерни обороти. Голямо значение за оборотите на празен ход има синия датчик за температурата. Премерете и него и дали са добри връзките на тоя датчик към ЕКУ-то. В сервизните ръководства пише на кое краче на ЕКУ-то е вързан и какво съпротивление трябва да има при определена температура на охл. течност.
          Благодаря за съвета, смятам още днес да го направим това. Сега ще погледна по схемите в ръководствата, за да видим точно как да се замери. Когато купих колата и сменях моторчето за празния ход, сменихми и жълтия датчик, синия не е пипан тогава.По този повод, така се случи, че вчера сложих един нов акумулатор и когато я карах, да не казвам голяма дума, но нито веднъж не прояви капризи и не промени оборотите. Но ще направим днес замерванията и после ще пиша, да видим какво е положението. Благодаря още веднъж
          Bravo 1.6/16V ... и на газ

          Коментар


            #35
            kkp написа:
            niko_ymn написа:
            сменяй колата - по ефтино ще ти излезе
            А няма ли да е по-евтино просто да си смени майсторите? Според мен там е ключа от палатката.Колега, иди да ти изчистят грешките и карай само на бензин да видиш дали и кога ще започне да прави магариите. Ако въобще започне да ги прави - тогава ходи на майстор, но не минавай на газ а карай само на бензин. Просто когато нещо не работи добре и се кара на газ диагностиката става по-трудна защото симтомите се изменят и започва едно лудо лутане дали проблема е в газовата или не е в колата.
            Майстора ми грешка няма, на 100%!!!А за диагностиката, да ще го направя само от ЮВЕ да почнат работа и ще покарам на бензин, да видя как ще се държи. А за изменението на сиптомите си прав, виждам го вече, факт е, че не може да се определи какво я мъчи и шашка колата.
            Bravo 1.6/16V ... и на газ

            Коментар


              #36
              somebody написа:
              един нов акумулатор
              Тук се крие голяма доза истина. В книжката пише, че стъпковия мотор работи различно добре според тока.
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #37
                niko_ymn написа:
                somebody написа:
                един нов акумулатор
                Тук се крие голяма доза истина. В книжката пише, че стъпковия мотор работи различно добре според тока.
                Да, безспорно е така. НО днес отново ми загасна, докато карах на газ. После продължих на бензин, но оборотите отново бяха нестабилни и колата в повечето случаи се форсираше до 1500 оборота или падаше до 500. Процедурата със синия датчик май ще остане за утре, да видим каква ще покаже и след това смятам да правя изводи, свързани със тоците и съпротивлението.
                Bravo 1.6/16V ... и на газ

                Коментар

                Working...
                X