pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново ECU или???
Collapse
X
-
Bravo 1.6/16V ... и на газ
-
А по запалителната система, кабели, свещи, бобини сменял ли си нещо? Струва ми се , че ако и на бензин и на газ ти гасне проблема по вероятно да е по запалването. На диагностика само ламбдата ли хванаха, че е заминала? Нов компютър може през официален сервиз да поръчаш но цената ще е четирицифрена предполагам. За втора употреба не знам.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
-
Ами аз да кажа забелязал съм че при тези 1.6 16v ако всичко по датчиците е наред, но все пак колата не работи както трябва т.е. предполага се че има проблем в ECU-то. То първото нещо което се проявява като признак е че оборотите се ограничават на 3500. И в паметта се записва грешка, обикновенно в самонастроиката. somebody ако някои ден имаш път към Пловдив обади се. Има ключ, ключалката, имобилаизера и ECU-то от една кола и са работещи, ще закачим колата на Визата да я поогледаме, и да ги сменим за проба. Поздрави.LANCIA Dedra 1.6 835A1.000
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:И аз ги имах тези проблеми, надявам се вече да са се решили ще пиша повече когато приключа с изпитанията да съм сигурен че всичко е свършило. Като за начало темата ти е за друг раздел и по точно за "Газови уредби за FIAT" и твоя човек се казва Янис. Не е чак толкова далече да идеш до там, аз вече го направих. (Поне не се набутах за ЕКУ иначе щеше да ме е яд още повече, че не отидох по рано)И не се бави много за да не стане така http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15 щото от грешките които се получават накрая наистина гори компа.Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Milen_z написа:Ами аз да кажа забелязал съм че при тези 1.6 16v ако всичко по датчиците е наред, но все пак колата не работи както трябва т.е. предполага се че има проблем в ECU-то. То първото нещо което се проявява като признак е че оборотите се ограничават на 3500. И в паметта се записва грешка, обикновенно в самонастроиката. somebody ако някои ден имаш път към Пловдив обади се. Има ключ, ключалката, имобилаизера и ECU-то от една кола и са работещи, ще закачим колата на Визата да я поогледаме, и да ги сменим за проба. Поздрави.Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
somebody написа:Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колата
Коментар
-
masterkar написа:somebody написа:Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колатаBravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
Емулатора на ламбда сондата не може да скапе самата ламбда сонда - просто и е дошло времето. Миналата година и моята изгоря - "удоволствието" по поставяне на нова сонда "Бош" ми струваше 160+30лв. Интересното е, че дори и при изгоряла ламбда сонда не ми светваше червената лампичка на таблото - в темата която съм ти постнал по-горе изяснихме с колегите, че това е така защото имам емулатор на ламбда сондата в електронния блок на ламбда контрола. Моята фиатка, със същия двигател като твоя, я взех с монтирана АГУ, с ламбда контрол, в Италия. Не съм имал никакъв проблем с АГУ-то, а основно си карам на газ, вече повече от година. Само паля на бензин - имам автоматичен превключвател бензин-газ. Колата има много добра динамика и разход на газ...И сега най-важното което касае теб. Имам отделен емулатор на дюзите /това е отделен електронен блок - тук съм виждал такива и струват около 150-200лв/ за 4-те дюзи. Сигурно вече ти е станало ясно за какво е необходим този емулатор, ако не питай и ще продължим с обсъждането...
Коментар
-
masterkar написа:Емулатора на ламбда сондата не може да скапе самата ламбда сонда - просто и е дошло времето. Миналата година и моята изгоря - "удоволствието" по поставяне на нова сонда "Бош" ми струваше 160+30лв. Интересното е, че дори и при изгоряла ламбда сонда не ми светваше червената лампичка на таблото - в темата която съм ти постнал по-горе изяснихме с колегите, че това е така защото имам емулатор на ламбда сондата в електронния блок на ламбда контрола. Моята фиатка, със същия двигател като твоя, я взех с монтирана АГУ, с ламбда контрол, в Италия. Не съм имал никакъв проблем с АГУ-то, а основно си карам на газ, вече повече от година. Само паля на бензин - имам автоматичен превключвател бензин-газ. Колата има много добра динамика и разход на газ...И сега най-важното което касае теб. Имам отделен емулатор на дюзите /това е отделен електронен блок - тук съм виждал такива и струват около 150-200лв/ за 4-те дюзи. Сигурно вече ти е станало ясно за какво е необходим този емулатор, ако не питай и ще продължим с обсъждането...Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
О, да Хит-ко , не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
Коментар
-
Днес засякох тази тема, но за друго ЕКУ не може да става дума, поне в този случай!Проблема е в газовото, поне от инфото по темата, но ме интересува какво става, ако караш само на бензин?появява ли се същия проблем ако караш 3-4 дни само на бензин?Можеш да ми пишеш и на лично, макар, че прерових съобщенията , но с твоя ник не открих нищо, а възможно и да съм пропуснал нещо - преди около месец изтрих част от пощата, може и да съм го затрил!Както ти е писал колегата от Пловдив, употребявано ЕКУ се взема к-т с имобилайзера и ключа и то от една кола![/quote]Като се замисля, май не карам повече от два дни само на бензин. Последният път беше сега, през седмицата. Поведението й е следното - сутрин паля или на 1200-1300 оборота или се форсира до 1600-1800-2000 оборота още след запалването и след минути, може би докато загрее, се нормализират. След това, не всеки път, но в повечето случаи при изключване от скорост оборотите падат рязко до 500, известно колебание и бавно се вдигат до 700-800. Или след изключване от скорост падат рязко за момент, нормализират се и качват до около 1300, като се е случвало и да падат до 600, след което постянно да варират между 600 и 1000. Сега, последните две седмици усещам промяна при карането на бензин. До третата предавка е по-тромава и сякаш се задавя докато поема, защото задържа при подаването на газ. За разхода дали се е увеличил, не мога да кажа, не съм го засичала. Преде смяната на ламбда сондата имаше два-три дни, вкоито гаснеше безобразно, без значение дали е на газ или бензин. Но сега, когато не мени обороти и не гасне, в средните обороти (до 3000-3500) колата се държи по-добре на газ, отколкото на бензин.П.П. Относно съобщението към теб - беше преди около година за моторче за празния ход, но всичко е ок, миналоBravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар