Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ново ECU или???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    хм, може наистина да се окаже проблем в мотора. пробелема и на двете горива ли го прави? моторчето ново ли е? температурен датчик мерен и сменян?
    Да, абсолютно, всичко това е правено. Проблема го прави и на бензин и на газ, но когато го направи на газ, шанса е да се запали на бензин и с мъки докато се окопити мотора, някак си да се прибера. Когато го направи и на бензин я зарязах и след 5-6 часа запали и се държеше нормално, тогава на газ не съм я пробвала. Няма нещо, в което да хвана аналогия на поведение, единствено в увеличаващата се честота на гасненията.
    Bravo 1.6/16V ... и на газ

    Коментар


      #17
      А по запалителната система, кабели, свещи, бобини сменял ли си нещо? Струва ми се , че ако и на бензин и на газ ти гасне проблема по вероятно да е по запалването. На диагностика само ламбдата ли хванаха, че е заминала? Нов компютър може през официален сервиз да поръчаш но цената ще е четирицифрена предполагам. За втора употреба не знам.
      In Tipo Veritas

      Фиат Типо 1.6 DOHC
      Фиат Стило 1.6

      Коментар


        #18
        Ами аз да кажа забелязал съм че при тези 1.6 16v ако всичко по датчиците е наред, но все пак колата не работи както трябва т.е. предполага се че има проблем в ECU-то. То първото нещо което се проявява като признак е че оборотите се ограничават на 3500. И в паметта се записва грешка, обикновенно в самонастроиката. somebody ако някои ден имаш път към Пловдив обади се. Има ключ, ключалката, имобилаизера и ECU-то от една кола и са работещи, ще закачим колата на Визата да я поогледаме, и да ги сменим за проба. Поздрави.
        LANCIA Dedra 1.6 835A1.000

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            deadairplane написа:
            И аз ги имах тези проблеми, надявам се вече да са се решили ще пиша повече когато приключа с изпитанията да съм сигурен че всичко е свършило. Като за начало темата ти е за друг раздел и по точно за "Газови уредби за FIAT" и твоя човек се казва Янис. Не е чак толкова далече да идеш до там, аз вече го направих. (Поне не се набутах за ЕКУ иначе щеше да ме е яд още повече, че не отидох по рано)И не се бави много за да не стане така http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15 щото от грешките които се получават накрая наистина гори компа.
            Интересно, какви са точно изпитанията при теб, явно си имал и други проблеми по колата? И кога ще има резултат да ги споделиш? За Янис, добре, но ако ми дадеш повече инфо за него ще е добре. За компа все още се чудя какво да правя, но по-скоро съм на път да се сменя. Последният път, когато бях на диагностика в ЮВЕ пичовете казаха, че ще местят сервиза и все още не работят, поне до края на месеца. Вчера говорих с тях, да устискам докато почнат, за да я гледат колата, не знам обаче доколко ще ми помогне това. Имам един майстор, при който смятам да оставям колата другата седмица да вади компа и да се търси друг. Идея си нямам обаче до каква степен и как може да се определи надеждността и най-вече как ще работи друг, когато се сложи. Да кажем, че се обиколят моргите и са намери или от ударена кола същия комп, после какво се прави - изчистване на всичко, настройка и........... да се моля, че ще работи нормално повече от месец?!?Янис само по газови ли работи? И от газовата ли се скапва всичко, че вече полудях.
            Bravo 1.6/16V ... и на газ

            Коментар


              #21
              Milen_z написа:
              Ами аз да кажа забелязал съм че при тези 1.6 16v ако всичко по датчиците е наред, но все пак колата не работи както трябва т.е. предполага се че има проблем в ECU-то. То първото нещо което се проявява като признак е че оборотите се ограничават на 3500. И в паметта се записва грешка, обикновенно в самонастроиката. somebody ако някои ден имаш път към Пловдив обади се. Има ключ, ключалката, имобилаизера и ECU-то от една кола и са работещи, ще закачим колата на Визата да я поогледаме, и да ги сменим за проба. Поздрави.
              До Пловдив, да, може и скро да е, че и гаджето е от Пловдив, стига да се движа де А ти това ECU какво го правиш? За проби ли си го имаш или ще го продаваш Благодаря, като тръгна ще се свържа с теб!
              Bravo 1.6/16V ... и на газ

              Коментар


                #22
                somebody написа:
                Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колата
                А имаш ли емулатори на дюзите и ламбда сондата? Ако нямаш - при преминаване на газ, най-вероятно ти вкарва грешки в компа и ... Поразрови се из форума... Като за начало виж това - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13700
                BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                Среден разход на газ

                Коментар


                  #23
                  masterkar написа:
                  somebody написа:
                  Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колата
                  А имаш ли емулатори на дюзите и ламбда сондата? Ако нямаш - при преминаване на газ, най-вероятно ти вкарва грешки в компа и ... Поразрови се из форума... Като за начало виж това - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13700
                  Мдаа, благодаря , гледах из форума доста, говорих и доста газаджии. За емулаторите - имах на ламбда сондата, в момента нямам, защото се скапа и май помогна и предишната ми ламбда сонда да се скапе. Газаджията, който ми монтира газовата все още търси нещо добро, защото и други клиенти са изпищяли май. Интересното е, че при последната диагностика бях без емулатор и никой не спомена, че липсата на емулатор води до постоянно трупане на грешки, а виждам, че във форума не едно мнение е в тази насока. И друго - когато започнах да карам без емулатор, колата беше като излязла от завода в продължение на две или повече седмици, както на газ, така и на бензин. И се чудя как така изведнъж пощурява, нали все пак всяко палене при студен двигател е на бензин, след което минавам на газ. Каква е логиката от един момент да вкарва грешки в компа..... не знам, веднъж по-бързо, друг път по-бавно.
                  Bravo 1.6/16V ... и на газ

                  Коментар


                    #24
                    сменяй колата - по ефтино ще ти излезе
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #25
                      niko_ymn написа:
                      сменяй колата - по ефтино ще ти излезе
                      Да бе....... ще й оправя капризите, само явно ще ми изпили нервите преди това. Като взема друга да не би да е по-добре, пак пари се наливат.
                      Bravo 1.6/16V ... и на газ

                      Коментар


                        #26
                        Правилно разсъждаваш. И аз доста пот хвърлих по мойта брадва ама сега найш ли как ме слуша.
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #27
                          Емулатора на ламбда сондата не може да скапе самата ламбда сонда - просто и е дошло времето. Миналата година и моята изгоря - "удоволствието" по поставяне на нова сонда "Бош" ми струваше 160+30лв. Интересното е, че дори и при изгоряла ламбда сонда не ми светваше червената лампичка на таблото - в темата която съм ти постнал по-горе изяснихме с колегите, че това е така защото имам емулатор на ламбда сондата в електронния блок на ламбда контрола. Моята фиатка, със същия двигател като твоя, я взех с монтирана АГУ, с ламбда контрол, в Италия. Не съм имал никакъв проблем с АГУ-то, а основно си карам на газ, вече повече от година. Само паля на бензин - имам автоматичен превключвател бензин-газ. Колата има много добра динамика и разход на газ...И сега най-важното което касае теб. Имам отделен емулатор на дюзите /това е отделен електронен блок - тук съм виждал такива и струват около 150-200лв/ за 4-те дюзи. Сигурно вече ти е станало ясно за какво е необходим този емулатор, ако не питай и ще продължим с обсъждането...
                          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                          Среден разход на газ

                          Коментар


                            #28
                            masterkar написа:
                            Емулатора на ламбда сондата не може да скапе самата ламбда сонда - просто и е дошло времето. Миналата година и моята изгоря - "удоволствието" по поставяне на нова сонда "Бош" ми струваше 160+30лв. Интересното е, че дори и при изгоряла ламбда сонда не ми светваше червената лампичка на таблото - в темата която съм ти постнал по-горе изяснихме с колегите, че това е така защото имам емулатор на ламбда сондата в електронния блок на ламбда контрола. Моята фиатка, със същия двигател като твоя, я взех с монтирана АГУ, с ламбда контрол, в Италия. Не съм имал никакъв проблем с АГУ-то, а основно си карам на газ, вече повече от година. Само паля на бензин - имам автоматичен превключвател бензин-газ. Колата има много добра динамика и разход на газ...И сега най-важното което касае теб. Имам отделен емулатор на дюзите /това е отделен електронен блок - тук съм виждал такива и струват около 150-200лв/ за 4-те дюзи. Сигурно вече ти е станало ясно за какво е необходим този емулатор, ако не питай и ще продължим с обсъждането...
                            Да, когато предишната ми ламбда сонда си заминаваше (не беше изгоряла, както при теб обаче), също не ми светваше червената лампичка на таблото.Това, което ми казваш, за което наистина ти благодаря , за отделния емулатор на дюзите - да, имам го. Това, което е махнато в момента е емулатора на самата ламбда сонда. Вчера говорих пак с газаджията и той сподели, че на друг негов клиент, с подобен на моя проблем е махнал първо емулатора на ламбдата, а след време и самата ламбда. От тогава нямал оплаквания, а и разхода му бил супер.Аз също карах без ламбда известно време (преди да я сменя с новата). Ефекта беше същия, както със всичко до сега - около две седмици без проблем и после пак се почна. Сложих новата, след това диагностиката и ..... останалото вече го писах. Именно поради всички тези причини си мисля, че може би компа ми се е скапал. А, сещам се за още нещо, но то няма как да се хване при диагностиката. Сервото на спирачките ми вече е тръгнало, защото при спиране постаянно съска и явно дърпа въздух, но това е от доста време, преди да почне да ми прави проблеми и да гасне. Затова си мисля, че едва ли е от него.
                            Bravo 1.6/16V ... и на газ

                            Коментар


                              #29
                              О, да Хит-ко , не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
                              Днес засякох тази тема, но за друго ЕКУ не може да става дума, поне в този случай!Проблема е в газовото, поне от инфото по темата, но ме интересува какво става, ако караш само на бензин?появява ли се същия проблем ако караш 3-4 дни само на бензин?Можеш да ми пишеш и на лично, макар, че прерових съобщенията , но с твоя ник не открих нищо, а възможно и да съм пропуснал нещо - преди около месец изтрих част от пощата, може и да съм го затрил!Както ти е писал колегата от Пловдив, употребявано ЕКУ се взема к-т с имобилайзера и ключа и то от една кола!

                              Коментар


                                #30
                                Днес засякох тази тема, но за друго ЕКУ не може да става дума, поне в този случай!Проблема е в газовото, поне от инфото по темата, но ме интересува какво става, ако караш само на бензин?появява ли се същия проблем ако караш 3-4 дни само на бензин?Можеш да ми пишеш и на лично, макар, че прерових съобщенията , но с твоя ник не открих нищо, а възможно и да съм пропуснал нещо - преди около месец изтрих част от пощата, може и да съм го затрил!Както ти е писал колегата от Пловдив, употребявано ЕКУ се взема к-т с имобилайзера и ключа и то от една кола![/quote]Като се замисля, май не карам повече от два дни само на бензин. Последният път беше сега, през седмицата. Поведението й е следното - сутрин паля или на 1200-1300 оборота или се форсира до 1600-1800-2000 оборота още след запалването и след минути, може би докато загрее, се нормализират. След това, не всеки път, но в повечето случаи при изключване от скорост оборотите падат рязко до 500, известно колебание и бавно се вдигат до 700-800. Или след изключване от скорост падат рязко за момент, нормализират се и качват до около 1300, като се е случвало и да падат до 600, след което постянно да варират между 600 и 1000. Сега, последните две седмици усещам промяна при карането на бензин. До третата предавка е по-тромава и сякаш се задавя докато поема, защото задържа при подаването на газ. За разхода дали се е увеличил, не мога да кажа, не съм го засичала. Преде смяната на ламбда сондата имаше два-три дни, вкоито гаснеше безобразно, без значение дали е на газ или бензин. Но сега, когато не мени обороти и не гасне, в средните обороти (до 3000-3500) колата се държи по-добре на газ, отколкото на бензин.П.П. Относно съобщението към теб - беше преди около година за моторче за празния ход, но всичко е ок, минало
                                Bravo 1.6/16V ... и на газ

                                Коментар

                                Working...
                                X