Това са ти проблеми по датчиците и тоците към тях според мен. Като има лоша маса някъде така играят оборотите. Така ми играеха оборотите и преди да сменя термостата, но недей да бързаш с него. Преди 2 седмици като почти ми се беше скъсала минусовата клема на акумулатора и колата палеше 1 от 10 пъти забелязах, че като запали - 1500 оборота, след 2-3 сек падат и аха да изгасне.. после 1600-1800.. и т.н., т.е. лоша маса - неравномерни обороти. Голямо значение за оборотите на празен ход има синия датчик за температурата. Премерете и него и дали са добри връзките на тоя датчик към ЕКУ-то. В сервизните ръководства пише на кое краче на ЕКУ-то е вързан и какво съпротивление трябва да има при определена температура на охл. течност.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново ECU или???
Collapse
X
-
niko_ymn написа:сменяй колата - по ефтино ще ти излезеFiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
spark написа:Това са ти проблеми по датчиците и тоците към тях според мен. Като има лоша маса някъде така играят оборотите. Така ми играеха оборотите и преди да сменя термостата, но недей да бързаш с него. Преди 2 седмици като почти ми се беше скъсала минусовата клема на акумулатора и колата палеше 1 от 10 пъти забелязах, че като запали - 1500 оборота, след 2-3 сек падат и аха да изгасне.. после 1600-1800.. и т.н., т.е. лоша маса - неравномерни обороти. Голямо значение за оборотите на празен ход има синия датчик за температурата. Премерете и него и дали са добри връзките на тоя датчик към ЕКУ-то. В сервизните ръководства пише на кое краче на ЕКУ-то е вързан и какво съпротивление трябва да има при определена температура на охл. течност.Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
kkp написа:niko_ymn написа:сменяй колата - по ефтино ще ти излезеBravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
-
niko_ymn написа:somebody написа:един нов акумулаторBravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар