Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ново ECU или???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ново ECU или???

    Много си го обичам моя Фиат, но през последните месеци взе да ми идва в повече. То не бяха диагностики, то не беше чудо Реших да сменявам ECU-то, защото вече не знам какъв й е проблема на тая кола, то страшен характер извади. Въпроса е дали да търся втора ръка или ново? Съвети и инфо приемам всякакви.
    Bravo 1.6/16V ... и на газ

    #2
    Една разходка до Ямбол може да и дойде добре
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      много лесно се решаваш да сменяш ново сигурно е цифра. ко й има?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        много лесно се решаваш да сменяш ново сигурно е цифра. ко й има?
        Има й..... мени обороти - форсира се, но най-големият и неотстраняем проблем до момента е това, че гасне. В момента, в който е свободна от скорост, оборотите падат и гасне. Цялата идилия е в продължение на месеци. Минах през следното - смяна на моторче за празния ход, ламбда сонда(тя вече си беше изпяла песента), диагностики, почистване на дюзи и т.н., тъй като карам и на газ. Е, няма оправия, сега reset-вам компютъра през три дни, защото не мога да я карам (който шофира в София знае за какво говоря). Като изгасне е мъка да се запали, а като запали, ако не държиш педала на газ-та няма шанс да работи. На високи обороти е като змей, върви-само път й дай. Макар, че сега, последната седмица на бензин е по-спъната до третата предавка. И така, след диагностика работи без проблем като нова максимум три седмици и се почва..... За това мисля за ново ECU. А до Ямбол, хубаво, но след това какво?
        Bravo 1.6/16V ... и на газ

        Коментар


          #5
          абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Провери си компресията ако е по-голяма от колкото трябва е разпределителен вал (изпускателния). За съжеление няма как да го провериш щото достъп до него се получава след бая разглабяне което предполагам че знаеш. Иначе симптомите ти са ти точно като за това.

            Коментар


              #7
              @somebody: От единия болт, с който е захванато ЕКУ-то си пусни едно хубаво кабелче с кабелни обувки до минуса на акумулатора. И аз преди две години имах подобен проблем, светваше инжекциона, гаснеше сама на светофарите и т.н. Като отидох на диагностика дори тестера не можа да се върже към ЕКУ-то и пича бързо се усети, пусна ми едно кабелче да дублира масата на ЕКУ-то и всичко заспа.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                sstanchev написа:
                Провери си компресията ако е по-голяма от колкото трябва е разпределителен вал (изпускателния). За съжеление няма как да го провериш щото достъп до него се получава след бая разглабяне което предполагам че знаеш. Иначе симптомите ти са ти точно като за това.
                колега, как ще е по-голяма компресията отколкото трябва? ако вала е изтъркан и не отварят изпускателните клапани ще гърми и няма да може да се кара. а и това е 1,6, няма така силно изразен проблем с вала. поне аз така си мисля
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
                  О, да Хит-ко , не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
                  Bravo 1.6/16V ... и на газ

                  Коментар


                    #10
                    somebody написа:
                    pakumba написа:
                    абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
                    О, да Хит-ко , не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
                    каква ти е газовата- инжекция ли е?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      spark написа:
                      @somebody: От единия болт, с който е захванато ЕКУ-то си пусни едно хубаво кабелче с кабелни обувки до минуса на акумулатора. И аз преди две години имах подобен проблем, светваше инжекциона, гаснеше сама на светофарите и т.н. Като отидох на диагностика дори тестера не можа да се върже към ЕКУ-то и пича бързо се усети, пусна ми едно кабелче да дублира масата на ЕКУ-то и всичко заспа.
                      Ок, може да се направи и това, само ми е чудно как ще заспи. На последната диагностика, след като смених ламбда сондата всички показатели бяха чудни, както казаха в сервиза и мнението им беше, че ако имам проблем, то той ще се появи или до седмица или след около 1000км. Това беше по повод смяната на ламбда сондата, т.е., ако има проблем с нея ще си покаже тогава. Но е факт, че прооблемите се появиха по-късно и са по-сериозни, в смисъл, че има градация в поведението на колата.
                      Bravo 1.6/16V ... и на газ

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        somebody написа:
                        pakumba написа:
                        абе ямбол заради хит ко ти го препоръчват, съвестен и официален сервиз за фиат на региона. тури си газ и не се занимавай с проблеми
                        О, да Хит-ко , не че в София няма съвестни, но това е друга тема. Много се говори във форума за него, само че аз преди време, когато му пуснах лично запитване и поръчка за резервна част, отговор не получих. Нищо лично, колега, но ако обърнеш внимание, пиша, че карам и на газ
                        каква ти е газовата- инжекция ли е?
                        Не е инжекция, обикновена с електрически изпарител е.
                        Bravo 1.6/16V ... и на газ

                        Коментар


                          #13
                          пич издай каква ди е газовата де!
                          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                          Коментар


                            #14
                            хм, може наистина да се окаже проблем в мотора. пробелема и на двете горива ли го прави? моторчето ново ли е? температурен датчик мерен и сменян?
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              charlie написа:
                              пич издай каква ди е газовата де!
                              Газовата е Ловато, само че не виждам какво значение има марката за оборотите и поведението на колата
                              Bravo 1.6/16V ... и на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X