Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как да си ремонтираме казанчето за хидравликата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как да си ремонтираме казанчето за хидравликата

    Наскоро се реших да си купя едно ново казанче втора употреба за хидравличната течност на хидравликата.На пръв поглед всичко беше ок, и купих казанчето, но като се върнах в нас и го изчитих както трябва установих, че и там капачката ако се навие правилно, не може да затегне и накрая превърта. Предполагам затова на доста коли, капачката е навита накриво, за да може да затегне. След известно умуване реших как да се справя с проблема. Като ги огледах добре двата детайла капачка/казнче, някак си ми се струва че от стареенето и постоянното нагряване казанчето се е свило или капачката се е разпуснала и така капачката идва по-голяма за резбата, от което следва и невъзможността да се затегнат както трябва. Затова реших че след като не мога да свия капачката на по-малък диаметър (не че не опитах), ще ми е по-лесно да разширя малко диаметъра на казанчето. Решението е много просто(всеки който се е занимавал с ВиК инсталации сигурно вече се досеща, метода е чрез нагряване на едната тръба с пистолет с горещ въздух, след като тръбата омекне, да се пъхне другата тръба в нея и така първата става с по-голям диаметър ) Та същия принцип, само трябва да си намерите някакъв цилиндър който да е със сходен диаметър до вътрешния на казанчето(за да можете след като го нагреете да го пъхнете вътре и да направите по голям външния диаметър), понеже не можах да си намеря пистолета с горещ въздух, а нямах търпение, направо започнах да го нагрявам казанчето на газовата печка, много внимателно и от големо разстояние, след като леко поомекна пластмасата, се каза че бурканче от лютеница или нещо си - точно пасва, напъхах бурканчето във казанчето (бурканчето влиза само до края на резбата за капачката) след което още малко ги подържах двете над огъня. После понеже ме мързеше да чакам да се охладят сами направо под течаща студена вода(оказа се че въпреки студената вода изстива доста бавно).След което капачката си пасваше идеално на казанчето :D Следва монаж по късно ще пусна снимки
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    Както казват хората гениалните неща са толкова прости - стига някой да ти каже решението.Благодаря колега
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    Коментар


      #3
      Да, явно набито око имаш Благодарности и от мен.Въпреки че при мен това го няма като проблем.Засега, де.Дори с в ръце я отвъртам и завъртам - стяга си идеално и няма течове.
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        Бидейки запознат с ВиК инсталациите защо не пробва с кълчища да го уплътниш първо?
        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

        Коментар


          #5
          pr_00f написа:
          Бидейки запознат с ВиК инсталациите защо не пробва с кълчища да го уплътниш първо?
          Понеже и аз съм запознат с ВиК ще сметна че това не е заяждане, а просто пускаш лафове за да е весело.И все пак това с ВиК е просто пример подсказка. Според мен решението ми е доста приемливо и готино предвид че не се налагат калчища , а и всичко си остава както си е оригинално, без никакви доработки.п.п.мисля че темата е добре да се сложи в друг раздел, като полезно инфо, без ненужните мнения
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар

          Working...
          X