Момчета има ли проблем ако веднъж сипвам 95 веднъж 98 в brava-та ? Вредно ли е така да меша бензините. За сега зареждам само 95... Чудя се ако слагам 98 ще се усети ли и ще свали ли малко разхода?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за горивата
Collapse
X
-
Ако си шофьор отдавна би трябвало да усетиш разликата от бензина.Ако караш на 95 сега би трябвало да усешташ колко "върви" колата.Ако слоциш 98 БИ трябвало да почувстваш разликата,а камоли ако сипеш Супер 100 от някое ОМВ.Колкото по голямо е октановото число толко повече мощност има,но самоя бензин гори по бързо.Ако си сипваш постоянно 95 ти гори промерно 10л но ако почнеш да сипваш 98 ще ти дигне разхода ,защото бензина има по-голямо октаново число и гори по бързо,но ще имаш и повече мощност
-
Re: Питане за горивата
lunafiatik написа:Момчета има ли проблем ако веднъж сипвам 95 веднъж 98 в brava-та ? Вредно ли е така да меша бензините. За сега зареждам само 95... Чудя се ако слагам 98 ще се усети ли и ще свали ли малко разхода?Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter
Коментар
-
Re: Питане за горивата
JO_666 написа:lunafiatik написа:Момчета има ли проблем ако веднъж сипвам 95 веднъж 98 в brava-та ? Вредно ли е така да меша бензините. За сега зареждам само 95... Чудя се ако слагам 98 ще се усети ли и ще свали ли малко разхода?Fiat Brava 1.4 97
Коментар
-
Sparco_Racing написа:Ако си шофьор отдавна би трябвало да усетиш разликата от бензина.Ако караш на 95 сега би трябвало да усешташ колко "върви" колата.Ако слоциш 98 БИ трябвало да почувстваш разликата,а камоли ако сипеш Супер 100 от някое ОМВ.Колкото по голямо е октановото число толко повече мощност има,но самоя бензин гори по бързо.Ако си сипваш постоянно 95 ти гори промерно 10л но ако почнеш да сипваш 98 ще ти дигне разхода ,защото бензина има по-голямо октаново число и гори по бързо,но ще имаш и повече мощностFiat Brava 1.4 97
Коментар
-
Sparco_Racing написа:lunafiatik написа:WOW не стига, че е по-скъп ми и повече ще ми гори. Е..л съм я в мощността тогаваFiat Brava 1.4 97
Коментар
-
Sparco_Racing написа:Ако си шофьор отдавна би трябвало да усетиш разликата от бензина.Ако караш на 95 сега би трябвало да усешташ колко "върви" колата.Ако слоциш 98 БИ трябвало да почувстваш разликата,а камоли ако сипеш Супер 100 от някое ОМВ.Колкото по голямо е октановото число толко повече мощност има,но самоя бензин гори по бързо.Ако си сипваш постоянно 95 ти гори промерно 10л но ако почнеш да сипваш 98 ще ти дигне разхода ,защото бензина има по-голямо октаново число и гори по бързо,но ще имаш и повече мощностFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
johnfound написа:Всички твърдения в тази тема са или непълни или неверни или и двете.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
johnfound написа:Всички твърдения в тази тема са или непълни или неверни или и двете."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Ще довърша картинката само с леки щрихи: 1. Въпреки че повишеното октаново число не вдига мощността, често субективно може да се усети промяна на работата на двигателя. Например, ако с по-нискооктановият бензин в някои режими на двигателят има леки детонации (главно при рязко отваряне на дроселната клапа при ниски обороти на мотора), то с високооктанов бензин, тези детонации ще изчезнат и колата ще набира по-равномерно и бързо, което се възприема като "повишена мощност" от шофьора.2. Все пак може да има и реално повишаване на мощността, ако системата на запалването има датчик за детонации. В този случай, ъгъла на запалване се настройва автоматично на оптималният и тъй като по-високооктановото гориво позволява по-ранно запалване, то и мощността на двигателят леко се покачва. Лично аз не смятам, че повече от 2..3%3. Ако двигателят няма датчик за детонации, но все пак искаме да получим по-висока мощност, може да си настроим запалването на по-ранен ъгъл. Тогава обаче трябва да забравим за нискооктановите горива - там ще има детонации. Този подход е подходящ за коли на пропан-бутан, който има октаново число около и над 100, ако не искаме да слагаме аванс процесор.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Имаше май в топ геар от 3 различни бензиностанций за 2 или 3 коли сипваха от най-хубавия бензин май на BP излезна най-добър с подобрения и малко понижен разход при еднакви експотации.1та кола беше спортна и там най-добре се усети демек си карайте на 95-98 и тва е..Само да е добър колкото в европа де.Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар