Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно фарове

    Искам да попитам дали някой знае какво трябва да се преправи за да сложа фарове с лупи на Брава.И по точно дали си заслужава?А именно единият ми фар е счупен и трябва да купя нов(втора ръка).От каското колкото взема,да продам другият на символична цена и да взема 2 с лупи.
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    #2
    Колега преди няма и месец си купих такива фарове,но повярвай направо подлудях докато ги намера.При Италянеца има само Ляви с лупи а дясни никакви.Обиколих поне 20 магазина на фиат и най-накрая намерих десния с лупа (електрически) на цена 140лв чисто нов.От италянеца зех ляв за 120лв.Аз ги монтирах на Браво и не съм правил никакво преправяне на нищо ето ти снимка >>>>П.С.Ако търсиш такива фарове втора ръка Забрави...никой не дава такива фарове секи си ги пази защото са ценни

    Коментар


      #3
      Е аз намерих с лупи и без за по 60лв.Ама само леви,А доставка на др.части чак след 2 седмици.А всичко ли ти свети?Няма ли разлика в габарита
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        #4
        Аз си сложих такива с лупи и аз, както и колегата Sparco_Racing ги намерих ужасно трудно. Разликата при тези с лупите е, че габарита се намира под мигача и за него трябва допълнителна букса както и захранване за нея. При обикновенните плюсовата клема се намира на основната букса. Само трябва да измериш къде е габарита, режеш, вземаш маса от някъде и си готов.
        Bravo HGT 2001

        Коментар


          #5
          v_a_c_h_o_o написа:
          Аз си сложих такива с лупи и аз, както и колегата Sparco_Racing ги намерих ужасно трудно. Разликата при тези с лупите е, че габарита се намира под мигача и за него трябва допълнителна букса както и захранване за нея. При обикновенните плюсовата клема се намира на основната букса. Само трябва да измериш къде е габарита, режеш, вземаш маса от някъде и си готов.
          Да това ме интересуваше.Ама няма ли да прави някакви мизерии като е така със заголена букса?А ти от къде си взел маса?
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            MartoModev написа:
            Да това ме интересуваше.Ама няма ли да прави някакви мизерии като е така със заголена букса?А ти от къде си взел маса?
            Е ти ако смяташ да оставиш голи кабелите като си хванеш маса нормално да ти прави мизерий.Изолираш с банд и си готов :D

            Коментар


              #7
              MartoModev написа:
              v_a_c_h_o_o написа:
              Аз си сложих такива с лупи и аз, както и колегата Sparco_Racing ги намерих ужасно трудно. Разликата при тези с лупите е, че габарита се намира под мигача и за него трябва допълнителна букса както и захранване за нея. При обикновенните плюсовата клема се намира на основната букса. Само трябва да измериш къде е габарита, режеш, вземаш маса от някъде и си готов.
              Да това ме интересуваше.Ама няма ли да прави някакви мизерии като е така със заголена букса?А ти от къде си взел маса?
              Колега и аз на Бравото съм с лупи, и махнах предпазната гума на буксата(от ляво на дясно на буксата втория проводник е масата а пследния е черен и това ти е плюса за габарита), напъхваш два кабела през отвора(в горната част) на гумения прдпазител в които минават кабелите за буксата, със запалка стопяваш покритието на двата кабела на буксата, запояваш прекараните кабели за вече оголените кабели на буксата изолираш слагаш пак гумения предпазител на буксата и всичко е ОК, в другия край слагаш кабелни обувки(нужно малко да ги преправиш ако не вземеш точния размер),изолираш ги хубаво, слагаш ги и нямаш грижа!!! :D
              Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

              Коментар

              Working...
              X