Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна хидравлично масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна хидравлично масло?

    Колеги искам да си сменя маслото на хидравликата на волана.гедах гледах но никъде не видях пропка за источване.казаха ми че попринцип няма пропка а се маха някой маркуч към рейката и се източва.но искам да чуя и вашето мнение и съвет.как да го източа старото масло.
    Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
    Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
    VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
    VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

    #2
    виж това може да ти е полезноhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E2%EB%E8%EA%E0
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      Re: смяна хидравлично масло?

      Колега откачаш маркуч(не бутай рейката че ще имаш големи ядове после) ,но от казанчето като преди това си видял кой е входящия и кой изходящия.Откачаш входящия и го пъхаш в едно шише ,но 2 литра не по-малко.Източваш това което има в казанчето .Пъхаш входящия маркуч в шишето и палиш ,НО държиш маркуча много здраво.Въртиш волана наляво надясно докато започне да се върти трудно или да изхвърля .Можеш да налееш и от новата течност за да промие малко.След като започне да излиза чиста течност,връщаш маркуча обратно и пълниш казанчето докъдето трябва.
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #4
        Re: смяна хидравлично масло?

        ivanko_rs написа:
        Колега откачаш маркуч(не бутай рейката че ще имаш големи ядове после) ,но от казанчето като преди това си видял кой е входящия и кой изходящия.Откачаш входящия и го пъхаш в едно шише ,но 2 литра не по-малко.Източваш това което има в казанчето .Пъхаш входящия маркуч в шишето и палиш ,НО държиш маркуча много здраво.Въртиш волана наляво надясно докато започне да се върти трудно или да изхвърля .Можеш да налееш и от новата течност за да промие малко.След като започне да излиза чиста течност,връщаш маркуча обратно и пълниш казанчето докъдето трябва.
        Колко пъти вече писахме за това въртене на запален двигател ,че не е изобщо полезно за помпата започва така да плаче ,че чак къса сърцето.Най лесния метод е наистина с откачане на една от тръбите от рейката и източване.Друг вариант си остава изсмукването от казанчето само леко припалване без въртене на волана и пак изсмукване.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          мерси колего.но това с въртенето на волана при без масло ми се струва кофти изпълнение.мое мнение.мерси все пак
          Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
          Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
          VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
          VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

          Коментар


            #6
            Аз наскоро сменях. Махнах входящия и бях вдигнал предните две гуми. Не палих докато нямаше масло и затова после след затваряне и напълване на системата отново стана черно. Някой хубав пролетен ден, пак ще сменям обаче този път ще запаля за малко! Успех!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Re: смяна хидравлично масло?

              Tornado написа:
              Колко пъти вече писахме за това въртене на запален двигател ,че не е изобщо полезно за помпата започва така да плаче ,че чак къса сърцето.Най лесния метод е наистина с откачане на една от тръбите от рейката и източване.Друг вариант си остава изсмукването от казанчето само леко припалване без въртене на волана и пак изсмукване.
              Колега ти можеш да си пишеш и казваш каквото си искаш!Но не ми коментирай постовете особено като не знаеш как след развиване на тръбичка от рейката резбата изтърва и имаше големи главоболия докато я оправим без да сменяме рейка!А някой да е писал за въртене на сухо?Ако прочетеш по внимателно ще видиш че съм писал за доливане на нова течност и така докато изхвърли старата,защото само с източване не става както е писал и колегата по-горе.Писна ми от такива разбирачи навсякъде.Като ще даваш мнение давай,не коментирай другите като не си запознат.Ние тука в Русе една камара хора го сменяме по тоя начин,защото е правилния!
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Re: смяна хидравлично масло?

                ivanko_rs написа:
                Tornado написа:
                Колко пъти вече писахме за това въртене на запален двигател ,че не е изобщо полезно за помпата започва така да плаче ,че чак къса сърцето.Най лесния метод е наистина с откачане на една от тръбите от рейката и източване.Друг вариант си остава изсмукването от казанчето само леко припалване без въртене на волана и пак изсмукване.
                Колега ти можеш да си пишеш и казваш каквото си искаш!Но не ми коментирай постовете особено като не знаеш как след развиване на тръбичка от рейката резбата изтърва и имаше големи главоболия докато я оправим без да сменяме рейка!А някой да е писал за въртене на сухо?Ако прочетеш по внимателно ще видиш че съм писал за доливане на нова течност и така докато изхвърли старата,защото само с източване не става както е писал и колегата по-горе.Писна ми от такива разбирачи навсякъде.Като ще даваш мнение давай,не коментирай другите като не си запознат.Ние тука в Русе една камара хора го сменяме по тоя начин,защото е правилния!
                И за мен на Иванко е по правилния метод за смяна на масло!!! ( и аз моито тъи съм го сменил! ) един познат работи в сервиз и го попитах те как процедират и тои каза че издърпват с шприца кот може БЕЗ да палят и готово наливат новото и аиде. Е познаите колко е сменето маслото? По начина на Иванко набутвацията е само един литър масло в повече но за сметка на това ефекта е 100%!!! Аз поне досега не съм чул никои които да си е отварял реиката отдолу и да е нямал проблем! Я ша са скърши резбата или пък после ще си сълзи и се трябва да доливаш!!! Е заради туи на 2 коли вече сменям масло и по тоя си начин набутвам се със 7...8 лв повечко но аз си знам за какво! Моито от както съм го сменил стана на половин годино и на 7...8000км е още си е рубинено чиервено

                Коментар


                  #9
                  А аз искам да попитам някаква специална ли е течноста или отивам в магазина и казвам да ми дадат хидр. течност за волана?
                  Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                  Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                  Коментар


                    #10
                    кво се карате сеа, аз моето го смени с издърпване със спринцовка, после пълен ляв и пълен десен, не излезе всичкото, но и целта ми не е била такава. по принцип навсякъде дават да не се сменя тва масло, така че мисля че дори и да остане малко не е фатално, при мен без проливки без откачане на маркучи маслото сега пак си е червено, въпреки че се е смесило със старото черно. честно да си кажа ефект не усетих и преди си беше добре и сега пак си е добре. маслото както е писано 100 пъти е декстрон 2 спецификация, аз сложих АТФ пак със сишия декстрон 2
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Interceptor написа:
                      А аз искам да попитам някаква специална ли е течноста или отивам в магазина и казвам да ми дадат хидр. течност за волана?
                      ATF Dextron II или Dextron III
                      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        кво се карате сеа, аз моето го смени с издърпване със спринцовка, после пълен ляв и пълен десен, не излезе всичкото, но и целта ми не е била такава. по принцип навсякъде дават да не се сменя тва масло, така че мисля че дори и да остане малко не е фатално, при мен без проливки без откачане на маркучи маслото сега пак си е червено, въпреки че се е смесило със старото черно. честно да си кажа ефект не усетих и преди си беше добре и сега пак си е добре. маслото както е писано 100 пъти е декстрон 2 спецификация, аз сложих АТФ пак със сишия декстрон 2
                        Аз не се карам с никои просто казвам как съм постъпил и какви са ми били доводите!!! Хората казват не питаи старило а питаи патило!А относно твоето мнение колега не съм съгласен че не се сменя хидравличното масло!!! 100000км или 5 години!!!

                        Коментар


                          #13
                          Моето го сменихме с въртене на запален двигател и на няколко пъти доливахме, вдигахме колата на подемника и въртяхме с откачен маркуч. С 1л литър 2-3 пъти промихме хубаво и после наляхме. Помпата не е електрическа, а се задвижва от ремъка, така че какво ще и стане без течност? Гумите са във въздуха и няма никакво натоварване. Макар, че хубаво промихме няколко пъти, новата течност пак си стана тъмна за 1-2 месеца.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Interceptor написа:
                            А аз искам да попитам някаква специална ли е течноста или отивам в магазина и казвам да ми дадат хидр. течност за волана?
                            За хидравликата се слага трансмисионно масло за автоматични скоростни кутии.А смяната си е наистина бъзикня. На мен в няколко сервиза в Пазарджик ми отказаха да го сменят, не знаели как се източва старото. Намерих кой да ми го смени, но ме предупреди, че старото не може да се източи цялото и ще трябва да жертвам един литър, да покарам и после пак да го сменим. И след смяната колата ми се оля отдолу със старото масло, не е много, но ме дразни. Майстора каза, че нямало друг начин.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #15
                              snake написа:
                              За хидравликата се слага трансмисионно масло за автоматични скоростни кутии.
                              Колега не си прав.Dextron е точно хидравлично масло,а в автоматичните скоростни кутии,както и в почти всички ръчни на БМВ и Мерцедес се налива точно хидравлично масло
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар

                              Working...
                              X