Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централното и ключа на Мареа комби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Korun: Извинявай, но тоя термометър за външна или вътрешна температура е? Щото аз за външната имам ... та се чудя дали да не подходя като теб да сложа и един такъв само за вътрешна...
    И за двете.. :D
    Настоящата - Ford Focus ST
    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
    Франкенщайн - R.I.P.
    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

    Коментар


      #17
      Е добре де, нямаш ли си външен??? На колата имам в предвид?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        Не. Бравото ми е ’96 и нема (немаше) таквиз шукарии.
        Настоящата - Ford Focus ST
        Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
        Франкенщайн - R.I.P.
        Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

        Коментар


          #19
          Ааа, харно Аз тези дни ще нащракам мареа-та отвътре - да видят копчетата и зеления диод
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            Дайте някакъв съвет как мога да си оправя моя проблем.За съжаление нямам кода ключа.той всъщност ми е само един - син със бутон.други нямам.така я взех.Благодарско

            Коментар


              #21
              Братле, до колкото разбирам - или трябва някой да "хакне" централата на алармата и да я отключи или... си слагаш нова аларма - някаква... Аз лично имам 2 ключа, но единият ми не работи също - паля с него, отключвам, но не се "познава" с алармата.Такаааа... за да не ми цъфне някой експерт - само да кажа - централата на алармата на Мареа-та е направена така, че след 256 паления да си заключва паметта. Отключва се само с код въвеждан с ключа и плафона
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                Заключва се при положение ,че несработва ключа ,както е в моя случай ли?.кофти че има и имобилайзер.

                Коментар


                  #23
                  vasilisto написа:
                  Заключва се при положение ,че несработва ключа ,както е в моя случай ли?.кофти че има и имобилайзер.
                  Не. Автоматично се заключва след 128 или както е при колегата след 256 включвания и изключвания.Това е с цел защита от недоброжелателно обучение на ключ към алармата.За всеки случай пробвай с процедурата която ти постнах (снимката с текста на английски) и ако не става, значи алармата е заключена. Ако е заключена ти остава или някой, който разбира да "хакне" алармата (малко вероятно да е изпълнимо. Но дори и да е изпълнимо, надали ще е и евтино) или да си сложиш друга аларма. Моята я сложих допълнително и ми коства 100 лева с поставянето.Относно имобилайзера - алармата няма такъв. Такава роля играе е така наречената защита FIAT Code.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #24
                    Всъщност за FIAT Code пряка роля играе ключа, ампулата в него (транспондер), четеца и пряко компютъра, който прочитайки верния код позволява да запалиш.А за заключването на алармата е обяснил Korun - в ръководството за Мареа, което можеш да си изтеглиш от Download секцията е обяснено всичко...
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар

                    Working...
                    X