екото е от "икономично" и сира компресора. тва е единствения начин да ти духа само вентилатора като на обикновенна кола без значение топло или студено. аз на темпрата нямам клима, ама на кромата е климатроник и там има 3 степено на вентилатора, като натиснеш която и да е от тях тръгва вендага. наместваш си температурата и то духа тазо температура/уж/. трябва да има копче авто, което реално включва климатроника, иначе си на климатик само от степените. като е на авто и намертиш една температра то посчва да си избира откъде, колко силно/на коя степен/ да духа и трябва да я потдържа автоматично
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
май управлението е като на темпранякой ако може да каже как се пуска климатика на това чудо има някакво копче "eco"
Доколкото знам е 1:1 еднакъв с този на темпра/типо.Това може би ще свърши работа?Стандартната инструкция за експлоатация е това.Колкото до пулето "eco", това би трябвало да спира компресора независимо дали си задал температура за достигането на която той ти трябва.Демек климатроника прави каквото може без компресора
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
бати тъпото,къде къде по лесно може да бъде :Dзначи ако не искам да ми работи тъпия компресор трябва да седи включeно econ10х
Така де.Това всъщност важи за всеки климатроник, при Мерцедес са го кръстили EC, на повечето места е Econ или Eco...Идеята обаче е една - да дръпнат шалтера на компресора.Странно като се има предвид колко хора не света се радват да го видят работещ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар