Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора падна...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатора падна...

    Мдаммм....акумулатора припадна. Много странно. Работеше си супер. Вчера слизам да припаля - завъртя едвам и след това не ще.Та какво искам да питам. В понеделник ми сложиха касетофон. Възможно ли е майстора да си е оставил ръцете и някак да е свързал че да черпи ток? Колата не е карана оттогава, но аз редовно я ползвам за по веднъж в седмица, но задължително я припалвам на 3-4 дни за по 10 минути да поработи. Досега съм нямал проблеми с акумулатора. Другото. Аз ще я запаля с едни щипки ще се захвана за акумулатора на колега. Но това доколко ще оправи нещата? Ако я пооставя да работи да речем 10 минути ще се позареди ли? Или номера е колкото да запалиш и да закараш колата до магазина за акумулатори? Или ако я покарам насам натам половин час? Дали ще се зареди? Че и без това имам едно ходене из града.Или начина е смъкване+цялостно зареждане със зарядно? А ако се смъкне това ще си забрави ли разни неща колата? Става дума за пунто1 55к с газ (с адванс процесор).Моля, посъветвайте!

    #2
    Ако не разбираш, хвани някой приятел да ти премери за утечки. Или както казваш в магазина за акумулатори, там ще ти замерят дали ти зарежда алтернатора и дали имаш утечки. Гасиш всичко по колата, оставяш само алармата и касетофона да си мигат и мерите. Ако е до 100-120mА/h няма какво да се притесняваш.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Възможно ли е майстора да си е оставил ръцете и някак да е свързал че да черпи ток?
      Доколкото съм чувал е възможно (макар че аз сам си свързах радиото и не разбрах как точно може да стане такова нещо).
      Brava 1.6 16V 103hp

      Коментар


        #4
        Re: акумулатора падна...

        ls1 написа:
        Мдаммм....акумулатора припадна. Много странно. Работеше си супер. Вчера слизам да припаля - завъртя едвам и след това не ще.Та какво искам да питам. В понеделник ми сложиха касетофон. Възможно ли е майстора да си е оставил ръцете и някак да е свързал че да черпи ток? Колата не е карана оттогава, но аз редовно я ползвам за по веднъж в седмица, но задължително я припалвам на 3-4 дни за по 10 минути да поработи. Досега съм нямал проблеми с акумулатора. Другото. Аз ще я запаля с едни щипки ще се захвана за акумулатора на колега. Но това доколко ще оправи нещата? Ако я пооставя да работи да речем 10 минути ще се позареди ли? Или номера е колкото да запалиш и да закараш колата до магазина за акумулатори? Или ако я покарам насам натам половин час? Дали ще се зареди? Че и без това имам едно ходене из града.Или начина е смъкване+цялостно зареждане със зарядно? А ако се смъкне това ще си забрави ли разни неща колата? Става дума за пунто1 55к с газ (с адванс процесор).Моля, посъветвайте!
        След тази експолатация която му прилагаш не се учудвай изобщо ,че се е разредил.Припалваш на 3-4 дни за по 10 мин. и я караш един път в седмицата.Очаквай скоро ако я експолатираш по същия начин и други елементи по колата да започнат да дават фира.В заключение- Кола и жена от каране не се плашат.Имаше още едно ама сега нещо не мога да се досетя как беше ,а досетих се -Колата е кола когато е на път ,а жената е жена когато я е......... обичат. :D
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          И при мен има подобен странен проблем - лампата на акумулатора свети. Като запаляв изгасва. Струва ми се, че след първие път когато стана ( в Понеделмник ) и запали трудно сега си пали нормално. Но не ще да изгасне. Мистерия...А акумулаторът е на 6 месеца. Един колега ми развива теории, че са необходими 50 км движение след палене за да зареди изхабеното. Малко нещо не съмнява тая работа - на инженери вяра нямам
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #6
            ls1 написа:
            ...В понеделник ми сложиха касетофон. Възможно ли е майстора да си е оставил ръцете и някак да е свързал че да черпи ток? Колата не е карана оттогава, но аз редовно я ползвам за по веднъж в седмица, но задължително я припалвам на 3-4 дни за по 10 минути да поработи. Досега съм нямал проблеми с акумулатора. ...Моля, посъветвайте!
            Възможно е изведнъж да се скапе акумулатор. Възможно е при монтажа на касетофона да е объркано нещо и да имаш голяма консумация (300-600mА ти стигат, за да падне капацитета му само за една нощ). Най-добре е да бъде измерено зареждането и да бъде проверен самия акумулатор. На първо време, вода има ли? Аз една сутрин не можах да запаля точно заради много ниско ниво на водата в акумулатора. Долях, заредих и всичко се оправи.
            Lane Staley написа:
            И при мен има подобен странен проблем - лампата на акумулатора свети. Като запаля изгасва. Струва ми се, че след първия път когато стана ( в Понеделник ) и запали трудно сега си пали нормално. Но не ще да изгасне. Мистерия...А акумулаторът е на 6 месеца. ...
            Колкото и да е слаб акумулатора, дори да има "мъртва" клетка, ако зареждането е нормално, лампата трябва да изгасне. Друг е въпроса, че акумулатора няма да държи капацитет.За да ти свети лампата на зареждането, първо виж дали пистовия ремък си е на мястото, щото може и да е поизчезнал или да се е охлабил. Ако всичко си е наред - отивай при жичкаджия.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              вчера тъкмо писах по темата и форума се срина...понеже го свалих вчера акумулатора, отворих го и .... 4 от 6 клетки си бяха с по 3-4 мм вода под решетката! излях полвин литър , не можах даже да стигна и до минимума, пита за още вода... иначе го включих на зарядното и за 1/2 час почна да кипи. много интересно. както и да е, сложих го сутринта, запали като за здрасти, никви ядове, както винаги, независимо че нивото на течността беше критично ниско, даже смъртоносно. акумулатор герой! а иначе е е искра май че 52 Ah, 450 А, преди да го заредя показваше 12.5 В при изключен двг, 11.6 на контакт, и 13.6 при работещ на празен ход.и карам си аз, карам си, 3-4 км и по едно време гледам стрелката на бензина се ударила горе, се едно съм сипал догоре, че и още 20 литра след това. снимах го (не знам как да ви покажа снимката, че съм малко инвалид в тая област), и викам я чакай да снимам и цялото табло и гледам температурата - и тя там - горе, над червеното, а двг още студен. мноооого странно... спрях да си зема вестник , после като запалих, всичко точно. на какво може да се дължи това според вас?

              Коментар


                #8
                За какво се мъчиш да гадаеш както си го долял намери сервиз в който има тестер за акумулатор да ти го закачат и ще ти кажат всичко.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Мдамм...доляха му вода в сервиза, закачиха го да се зарежда, вечерта ще го откачат и в понеделник ще погледнем кое как какво що. Общо взето диагнозата е стопанин - палачор, да видим ще го спасят ли.

                  Коментар


                    #10
                    Re: акумулатора падна...

                    ls1 написа:
                    Мдаммм....акумулатора припадна. Много странно. Работеше си супер. Вчера слизам да припаля - завъртя едвам и след това не ще....Колата не е карана оттогава, но аз редовно я ползвам за по веднъж в седмица, но задължително я припалвам на 3-4 дни за по 10 минути да поработи. Досега съм нямал проблеми с акумулатора. ...
                    Градски, аз резонно да попитам: ЗА какво изобщо ти е кола, когато я караш веднъж седмично? При това и слагаш и касетофон... Колата си стои, ти и се радваш, но не я караш? Защо не я продадеш??? Ще направиш добро и на себе си и на автомобила...
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      Знаеш ли, мислих много как да ти отговоря. Все от пиперливи по пиперливи ги пишех. Но ще се огранича само с това че кое е по-добре за моята кола и за мен решавам аз. Моля ви, защо ми се нахвърляте по този начин? Не мислех че за да си в този клуб е нужно да караш колата си постоянно всеки ден. Мислех че всеки е добре дошъл. Оказва се че не е така. Зададох въпроси на които не получих отговор, а укори. Аз разбирам, че не сте врачки да знаете какво става с акумулатора, но можеше някой да отговори на въпроса как ще се отрази разкачането на акумулатора откъм забравяне на разни неща. Но предпочетохте да изразите презрението си. Имах технически въпрос. Получих лични нападки. Жалко.

                      Коментар


                        #12
                        Напълно си прав Колега, парите си ги давал ти и ти решаваш какво ще правиш с автомобила. А форумът е да ти помомгне в такива ситуации.
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #13
                          ls1 написа:
                          Имах технически въпрос. Получих лични нападки. Жалко.
                          Колега, не приемай така нещата и не прави толкова генерални обобщения де! Разбира се, че различните хора са с различно чувство за хумор, понякога бъркаме с дозата! Общо взето хората се опитаха да помогнат.Понякога човек може да случи на некачествена бройка, друг път на откровен саботаж.Намирал съм в чисто нов, закупен от магазина акумулатор пазарджишко производство, във всяка клетка по една гайка, Ф8!!! След някакво време киселината разяжда тези гайки и клетките "окъсяват".Това го отнесох в рубриката "отмъщението на затворника" и го върнах.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Градски, извинявай. Ама сериозно.Но предвид, че лично аз минавам по 2500км/месец във Варна се чудя за какво са Ви тези коли щом седят пред блоковете и не ги карате... Прощавай ме, но ... и пред дома ми и пред офиса ми има поне по 10 автомобила като твоя - за какво са Ви???
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #15
                              jenshen73 написа:
                              Градски, извинявай. Ама сериозно.Но предвид, че лично аз минавам по 2500км/месец във Варна се чудя за какво са Ви тези коли щом седят пред блоковете и не ги карате... Прощавай ме, но ... и пред дома ми и пред офиса ми има поне по 10 автомобила като твоя - за какво са Ви???
                              Аре да престанем със спама, отвори ако искаш тема в "общи приказки" и я дискутирай до сутринта! Не мисля, че е уместно да се поставят подобни въпроси ,дадено имуществото за какво служи на хората... по тази логика може да се питаме "за к’во са ви парите по дебитните карти... ми харчете си ги"! Не ме принуждавай да заключвам иначе полезната тема!
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X