Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пишман станах вече, честно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пишман станах вече, честно.

    Вече от един месец имам Браво, ама направо ме побърква тая предница лопа и дрънчи цялата. Десния амортисьор е изпуснал и мисля, че от там се чува едно туп-туп, ама не мисля че е нормално, като минавам през по-големи неравности и като каже туп-туп и волана да вибрира. И като натискам спирачката по-рязко и чувствам, че педала ще се откачи от чукане. Това нормално ли е. Някой, ако има мнение по проблемите да пише.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Със сигурност не е нормално!Започни от най-лесното - огледай джантите отвън и отвътре за вдлъбнатини и деформации. При мен едната джанта като сменях предни гуми се оказа изкривена на едно място от вътрешната страна. Въпреки това съм нямал тропане или каквото и да било.Виж си и спирачните дискове.Моите познания и опит стигат до тук...
    FIAT Bravo 1,9 JTD GT

    Коментар


      #3
      На колегата така притрисаше от амортисьора е
      Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

      Коментар


        #4
        Ако колата ти има ABS е нормално педала да те рита
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Re: Пишмян станах вече чесно

          mitkosoft написа:
          ... като натискам спирачката по рязко и чувствам 4е педала ще се откачи от чукане.Тва нормално ли е.Някои ако има мнение по проблемите да пише.
          ако освен това колата ти спира на тласъци, е добре да провериш спирачните дискове дали не са криви!иначе окачването на бравото е лесно и евтино за подръжка, но е добре, колата да се погледне на място, така малко си гадаеме...п.п. а вместо да те побърква предницата, не е ли по-лесно да я оправиш, още повече че вече имаш един ясен проблем - амортесьора. можеш като начало да си смениш амортесьорите и така стъпка по стъпка да си стегнеш колата.
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            Ами той може пък да не иска да я ремонтира... Все пак си я е купил "нова" от преди месец. Ех... що за наивна нация сме значи - да си купим кола втора употреба и да искаме да е като нова. То не, че новите са китка....А и да беше описал каква е колата, година, това онова. Все пак ако е Браво с АБС - нормално е педала да му строши ходилото - да му напомни, че трябва да слезе от спирачката...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              ami kolata e Bravo 29.09.1995 si4ko bez klimatik ami mai mai malko po malko 6e q opravqm ama ima i avtokasko za tui gledam da mine kato incedent stro6eniq amortisior i dam i go platqt ot firmataКИРИЛИЦАТА!Оправи си поста!kiro_of_the_day
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                За мене няма смисъл да го праиш тва със автокаското. Ще те забавят много има да чакаш, да чакаш, а ремонта/смяната на амортесьор нее толкова скъпа. Аз ако бях намирам си един доверен качествен автомонтьор и си приготвям 400-500 лв. Да ти оправи кво що има, да даде мнение има ли смисъл - няма ли та да ти е мирна главица!!!!
                Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                Engine Stamp: 176B9.000
                Version Code: 176BV
                Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                Коментар


                  #9
                  И моя преден десен амортисьор е изтървал , обаче не ми вибрира така волана.Само като мина през някоя дупка потропва здраво.Гледах цените и май бяха от 80 до 120 лв някъде...

                  Коментар


                    #10
                    Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
                    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                    Коментар


                      #11
                      IvoMarea написа:
                      Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
                      Колега при при сработване на АБС не се получава ефект на ритане а и не вярвам да му се е налагало да спира екстремно всеки път че да му сработва.Според това което описва колегата като ефект има крив диск.И все пак може да бъде наистина от други неща но поне той най лесно се проверява.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #12
                        IvoMarea написа:
                        Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
                        Биалетка -от-Биалета
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          IvoMarea написа:
                          Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
                          Биалетка -от-Биалета
                          Тенкю, Торнадо
                          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                          Коментар


                            #14
                            И като има колата каско какво?Те застрахователите пасат трева и ти ще ги надхитриш Само че като се съберат много тарикати на едно място винаги има някой прецакан Явно идея си нямаш какво те очаква. Даже и номера ти да мине има два варианта.1.Ще ти предложат колата да се оправи в сервиз с който имат договор.Там способни майстори ще се чудят как ако застрахователя е определил 500лв. щети примерно да похарчат не повече от 300 за ремонта колкото да си изкараш колата от сервиза.2.Ако искаш пари в брой такова смешно обещетение ще ти определят че ще се чудиш как това е възможно.3.И в двата случая си пре.......бан. Така че приготви парички и си направи предницата като за теб ,че иначе ще я правиш след една година пак.Евтиното винаги излиза по-скъпо накрая.Все пак последната дума си е твоя.Съжалявам за офтопика но просто не се сдържах.

                            Коментар


                              #15
                              IvoMarea написа:
                              Може да ти тропа предницата от разбита биаледка (или биалетка - не знам как се пише, ако някой наистина я е виждал в някой технически речник, ще съм му благодарен да сподели правописа й).А за тропането в педала на спирачката - предполагам, че не всеки път натискаш спирачката докрай, че да задействаш ABS-a
                              как тропа билатека някой може ли да каже, ещо като дрънчане от спирачните апарати или накладките може ли да се определи така, или си тропа като шарнир примерно? на паваж особенно ми тропа, а всичко ми е здраво с щангата не усещам никви луфтове, накладките не са щото като натисна спирачка не изчезва дрънчането, тасовете махах и от тях не е, шарнирите нямат луф както и външните кормини накрайници, луфт във волана нямам и май останаха само биалети? някой нещо?
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X