Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вентилатора на радиатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за вентилатора на радиатора?

    Спря да включва перката на радиатора и след разглабяне на всичко около нея установих че всички плюсови клеми са доста нагоряли, дори и тази която е на входа на моторчето. Също така установих, че някой се е правил на майстор и е изолирал реостата който се намира в долния край на радиатора. Иначе като подам на моторчето захранване то тръгва обаче хвърчат искри като луди. Разглобих и моторчето но вътре не видях нищо нередно поне на пръв поглед. Та въпроса ми е дали мотора е причината или има и нещо друго и нормално ли е да хвърля такива искри при подаване на 12В на мотора.Става въпрос за браво 2.0
    Bravo HGT 2001

    #2
    Колега при мен се случи същото, става дума за колата от подписа.Аз не съм забелязвал първа степен никога и си мислех ,че е заминал реостата, имах само втора.След време обаче и тя изчезна.Първо пуснах климата и двете степени работеха.После слязох в канала и извадих кабелите от датчикакойто се намира в левия долен край на радиатора (при някой е с куплунг) и като видях буксите онемях!Целите бяха ръждиви с изключение на една.Кабелите са три цвята черен, бял,и червен!Дадох на късо белия и черния(за първа степен)но нямаше такава точно тези две обувки бяха ръждиви до неузнаваемост!След липсата на първа степен се насочих или заминал реостат реле или кабел!После дадох на късо черен и червен (едната обувка на черния кабел ръждива, другата на червения и единствено тя е чиста напрово свети)включи втора степен но не винаги!Започнах да си мисля че е заминал реостата за да имам втора степен и липсваща първа!Да, ама НЕ, зашкурих хубаво клемичките и когато ги докоснах работеха и двете степени перфектно , смених кабелните обувки(букси) с нови и сега двете степени раотят перфекно!Добре че ни си купих реостатИзвода е, че не е имало добър контакт поради ръждата!Ако си с куплунг вземаш един кламер и всеки край на кламера в дупка на куплунга!Виж кой кабел къв цвят е и направи като мен.Мисля ,че цветовете на кабелите са едни и същи!Тоест трябва да има един двоен и един еденичен куплунг, ако набиеш двата края на кламера в двойния куплунг и една ще тръгне мисля ,че бавната!Както казваш са бутали реостата, ако са вързани двата кабела(даден на късо) то перката ще работи на бърза степен само но пак ще включва на 95 и 100 примерноПровери и бушоните в купето!Смени обувките(буксите) и мисля,че ще си ок Успех
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      Аз пък мисля да направя превключването си ръчно, че днес тъкмо се кьорих и гледах с кои кабели трябва да го направя - предпочитам човешкия фактор пред машината, знам че е рисковано, но уредите ги следя постоянно.....
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #4
        мен по-скоро ме притеснява голямата консумация на ток от мотора. За да стопи всички клеми значи нещо не е наред. А първата степен не ме притеснява особено че я няма, дори и като отстраня проблема реостат няма да включвам. Сега оставих двигателчето на един майстор да видим дали ще става нещо от него па после ще мисля.
        Bravo HGT 2001

        Коментар

        Working...
        X