Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукане в ДВГ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BobyK написа:
    Като че ли шлайфането на коляновия вал е най страшното нещо на света. Няма никви особени проблеми, и операцията може да стане само през картера. Участвал съм в тая табота, преди няколко месеца мой колега си ремонтира подобно нещо.юМежду другото коляновия вал е много яка работа, вихдал съм разтопен биелен лагер, а шииката на коляновия вал беше като нова (е не че не ходи на шлайф ама все пак)
    Яка яка работа ама има майстори които ги чупят .
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      И аз съм виждал счупен колянов вал на полски 125 точно в средата все едно че си го сякал с брадвата, счупи се по време на движение с 80 км/ч.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #18
        Изобщо не се преебават коляновите валове, това е правено на фотошоп сигурноhttp://stillalive666.hit.bg/kol_val_nadirane.jpg Случката стана на около 6 000 оборота на пистов мотор Сузуки 700 кубика (без да е бил до дъно)

        Коментар


          #19
          от изпускателния колектор може да щрака яко ако има цепка .. при мен беше така и се бях уплашил яко че пак съм поломил нещо по мотора
          Madness Motorsport
          (\__/)
          (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
          (")_(") signature to help him gain world domination.

          Коментар


            #20
            В крайна сметка биелният лагер на 4-ти цилиндър, въпреки че изглежда перфектен има 16 стотни луфт.Взимам нови лагери и шлайфам вала...това е равносметката Ама за първи път виждам перфектни на вид чукащи биелни лагери... ама това как звучи само Въпреки всичко ще взема да го залепя и изпускателния колектор Лошото е, че е чугунен, но все ще го премъчим някак... :P
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #21
              Лелее, 16 стотни, това как е работило?Имаш късмет, че вероятно си карал с добро масло и не е разкъсала филма!Дали не може да мине без шлайф с подбор на лагери различни ремонти размери за всяка биела?Т.е. само на тая да сложиш други черупки, а останалите 3 еднакви, закупувайки 2 комплекта. Щом няма надиране не би трябвало да има проблем при правилен подбор на хлабините!

              Коментар


                #22
                само да кажа, че и аз съм виждал няколко счупени колянови валове, при това при работещи коли...... Много интересно все пак какво ще стане със колата, след смянаа на лагерите. Също така ако не е тайна на колко пари възлизат частите, в смисъл основни и биелни лагери + шлайф? Труда не ме интересува, щото ще си е от мен. п.п.не е за моята кола, ами брат ми се е замислил да стегне дедрата, че май се отказа да я продава.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #23
                  я сподели какво е маслото
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Споделям - Аджип полусинтетика 10 W 40 :P Основни и биелни лагери - 48 лева.(Основни - 30, а биелни 18 )Шлайф на вала - 80 леваДругия труд си е от мен
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар


                      #25
                      Спомена че на 4-ти цил. има пукнатина в изпускателния колектор.Като сложиш лулата---има горене,има експлозия,има нещо като чатканемахаш лулата---няма горене,няма експлозия ,няма чаткане , сещаш се нали.Направи му една профилактика и гас.

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        Спомена че на 4-ти цил. има пукнатина в изпускателния колектор.Като сложиш лулата---има горене,има експлозия,има нещо като чатканемахаш лулата---няма горене,няма експлозия ,няма чаткане , сещаш се нали.Направи му една профилактика и гас.
                        човека вече смени всички лагери на мотора ти при колектора го прати
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          Аз и колектора ще го ликвидирам Само че като го сглобя и като загрее, защото чугун се лепи на топло
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #28
                            Слав написа:
                            Аз и колектора ще го ликвидирам Само че като го сглобя и като загрее, защото чугун се лепи на топло
                            С какво смяташ да го цериш? С течен метал или с нещо друго?
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #29
                              NikMar написа:
                              Слав написа:
                              Аз и колектора ще го ликвидирам Само че като го сглобя и като загрее, защото чугун се лепи на топло
                              С какво смяташ да го цериш? С течен метал или с нещо друго?
                              как с течен метал бе колега, там наиш кви температури са
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X